סטנלי גרינברג
צילום: יח"צ
בחירות 2013

קלינטון באמריקה, יחימוביץ' בישראל: סטנלי גרינברג ילווה את מפלגת העבודה

היועץ האסטרטגי שהריץ את ביל קלינטון לנשיאות ואת בלייר לראשות ממשלת בריטניה, חובר בפעם ה-3 ל'העבודה', לאחר שעבד בעבר עם ברק ועמיר פרץ
אלכסנדר כץ | (1)

אחד מבכירי היועצים האסטרטגיים והפוליטיים בעולם, סטנלי גרינברג, ילווה את מפלגת העבודה בבחירות לכנסת. גרינברג יגיע השבוע לישראל כדי ללוות מקרוב את פתיחת הקמפיין, וישמש אסטרטג, חוקר ויועץ של הקמפיין.

ברזומה של גרינברג נמצאים פוליטיקאים אמריקאים מהמפלגה הדמוקרטית - ביל קלינטון בהתמודדות לנשיאות ב-1992, אל גור בהתמודדות לנשיאות בשנת 2000, והסנטור ג'ון קרי, וגם ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר, נשיא דרום אפריקה נלסון מנדלה וגרהרד שרדר הגרמני. בישראל עבד עם מפלגת העבודה פעמיים: עם אהוד ברק בבחירות 1999 בהם זכה בראשות הממשלה, ועם עמיר פרץ בבחירות לכנסת ב-2006.

גרינברג ויחימוביץ' נפגשו כבר לפני כחצי שנה וסיכמו לעבוד יחד. לאחר ההחלטה להקדים כעת את הבחירות, סוכמה השבוע ההתקשרות סופית בפגישה שהתקיימה בניו יורק בין יו"ר סיעת העבודה יצחק הרצוג ובין גרינברג, וכעת מתנהלות ישיבות עבודה אינטנסיביות בשיחות ועידה עם צוות האסטרטגיה התקשורתית של המפלגה, עמו נמנים שלום קיטל, טל אלכסנדרוביץ', איתי בין חורין והפרסומאי ערן גפן, שמגובים בפעילים ומתנדבים של המפלגה המיומנים בקמפיינים. ביום חמישי יקיים גרינברג פגישות גם עם הצוות הכלכלי של העבודה ועם אנשי הארגון של הקמפיין.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זה כבר מגוחך 16/10/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    ועוד כמה יש לה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״