'גלי ישראל' תשדר עימות על הנהגת 'הבית היהודי'; המנחים - ליבסקינד וסג"ל
עימות בין מועמדים לראשות ממשלה לא מתקיים בישראל מאז 1999 (וגם אז אחד המועמדים, אהוד ברק, לא הגיע), וגם לראשות כל המפלגות הגדולות כבר נבחרו היו"רים, אבל בקרב המפלגות הקטנות הקרקע בוערת, ובעיקר בקרב המשולש על הנהגת הבית היהודי.
לאייס נודע כי תחנת הרדיו 'גלי ישראל' תקיים ב-29 באוקטובר עימות בין 3 המועמדים להנהגת המפלגה - השר דניאל הרשקוביץ', ח"כ זבולון אורלב, ונפתלי בנט. את העימות צפויים להנחות 2 מגישי התחנה קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל, בין השעות 9:00 ל-11:00, שעות הפריים-טיים הרדיופוני.
'גלי ישראל' פועלת מזה כשנתיים בזיכיון הרשות השנייה, מאולפנים הנמצאים בגבעת זאב שבצפון ירושלים. היא פונה למתיישבים ביהודה ושומרון, ולקהל הדתי-לאומי, קהל היעד של 'הבית היהודי', שמורכבת ממספר גופים, בהם מפלגת המפד"ל הוותיקה. כניסתו של בנט להתמודדות, הפיחה חיים במפלגה, וסקרים מנבאים לה כ-4 עד 8 מנדטים. הפריימריז לראשות המפלגה ייערכו ב-6 בנובמבר, כשבוע לאחר העימות ברדיו.
מנכ"ל 'גלי ישראל' ישראל פריד אישר את הפרטים לאייס. פריד אמר כי "מדובר בהזדמנות האחרונה של 3 המתמודדים להביא את דברם לציבור הבוחרים ובמקביל לציבור הבוחרים להתרשם מעמדותיהם של השלושה. העימות יתרחש בישורת האחרונה של ההתמודדות".
- 6.אם התחנה לא תסגר עד אז....... (ל"ת)לילך 17/10/2012 10:52הגב לתגובה זו
- 5.אורן 16/10/2012 13:40הגב לתגובה זותחנה נהדרת מגישים מעולים כל הכבוד להם !!!!!!!
- 4.אחלה תחנה (ל"ת)גלי ישראל 16/10/2012 06:40הגב לתגובה זו
- 3.שלום 16/10/2012 02:00הגב לתגובה זוירושלים? שומו שמיים, זו מועצה מקומית מצפון לירושלים!!! בפעם הבאה רצוי לבדוק עובדות בסיסיות לפני שמפרסמים.
- 2.יצחק 16/10/2012 00:09הגב לתגובה זויפה לגלי ישראל ולקלמן ואראל שישדרו עימות מיוחד כזה נקוה שיהיו תשובות למתלבטים
- 1.יואל 15/10/2012 23:58הגב לתגובה זועם כל המאבקים הפנימיים בציונות הדתית נראה לי שהולך להיות עימות רציני!
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
