הדרמה בארה"ב: יילן בוחרת שלא להעלות את הריבית - מדדי המניות השתוללו

אין העלאת ריבית. מסיבת העיתונאים הסתיימה - "עוקבים מקרוב אחרי המצב בסין"
|
(79)
אחרי העדכון

הבנק המרכזי האמריקני מותיר היום את הריבית בארה"ב ללא שינוי. מעבר לכך, הפד' מעדכן מטה את צפי הריבית לשנים הבאות. לפי ההודעה המצורפת, הסיבות הן אינפלציה נמוכה מאוד (עודכנה מטה), חששות לגבי הצמיחה הגלובאלית והטלטלה האחרונה בשווקים הפיננסים. שוקי המניות מגיבים בתנודתיות חריפה, וכעת תופסים כיוון שלילי.

ההחלטה להותיר את הריבית ללא שינוי התקבלה ברוב של 9:1. ונזכיר כי לפי סקר בלומברג, 53 מתוך 113 הכלכלנים צפו העלאת ריבית. כלומר השוק ללא ספק פספס את הכיוון של הפד'.

יילן במסיבת העיתונאים: "המצב בחו"ל נראה פחות טוב, והתחזקות הדולר מחריפה את המצב הזה והדבר עלול בסופו של דבר להשפיע גם על ארה"ב. לכן אנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב בשווקים במחוץ לארה"ב".

וכך נכתב בהודעה המצורפת: "הפד' עוקב אחר ההתפתחות מחוץ לארה"ב". בכך למעשה מאותתת ילן כי מעבר לעניין האינפלציה והתעסוקה (הנושאים שעד כה היו המנדט של הפד' לפעול), כעך בבנק המרכזי האמריקני נותנים משקל גם להתפתחויות מעבר לים, וכמובן שהדגש הוא על המצב בסין ובשווקים המתעוררים.

מתי הריבית תטפס לראשונה? הפד' אמנם לא העלאה היום את הריבית, אבל לפי תרשים הנקודות - הסבירות להעלאת ריבית השנה (ככל הנראה בדצמבר) היא מאוד מאוד גבוהה. 13 מתוך 17 חברי הפד' צופים העלאת ריבית עוד השנה (3 העבירו את התחזית שלהם לכך שהעלאת הריבית הראשונה תהיה ב-2016 ואחד צופה שזה יקרה רק ב-2017). אגב, יילן אמרה במסיבת העיתונאים כי אם תהיה כוונה לבצע העלאת ריבית באוקטובר, הפד' יכנס מסיבת עיתונאים לצורך העניין (כיוון שמסיבת העיתונאים הבאה מתוכננת לעדכון של דצמבר).

והנה עוד משפט מתוך ההודעה המצורפת: "ההתפתחויות האחרונות בזירה הכלכלית והפיננסית עלולות לעקב את הצמיחה". כלומר בפד' ללא ספק נותנים משקל לטלטלה האחרונה בשווקים בבואם לקבוע את עדכון הריבית.

תגובת שוקי המניות: מדדי המניות בעיקר משתוללים לאחר פרסום עדכון הריבית, העובדה שהריבית צפויה להמשיך להיות נמוכה היא כביכול חיובית, אבל מצד שני הסיבה היא חולשה כלכלית ויש גם את העניין של איבוד האמינות של הפד' שהבהיר אינספור פעמים כי הריבית תטפס השנה - דבר שכעת נראה כבכלל לא בטוח.

תגובות שוק האג"ח: מיד לאחר פרסום עדכון הריבית, התשואה על אג"ח ארה"ב ל-10 שנים צללה באופן חד מרמה של כמעט 2.3% לרמה של 2.2%. כלומר תגובת הסוחרים להותרת הריבית היא לחץ קניות ועליות חדות.

נאסד"ק -1.79% נאסד"ק 9,576.59 -1.79% נאסד"ק סגירה:9,750.97 פתיחה:9,708.01 גבוה:9,715.95 נמוך:9,542.33 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
S&P 500 -1.05% S&P 500 3,337.75 -1.05% S&P 500 סגירה:3,373.23 פתיחה:3,360.5 גבוה:3,360.76 נמוך:3,328.45 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

עוד מתוך ההודעה: "המידע שנתקבל מאז הישיבה הקודמת שהתקיימה בחודש יולי מעיד על כך שהפעילות הכלכלית התפחתה בצורה ממותנת. אמנם הצריכה הפרטית וההשקעות בעסקים רגמו גידול, אבל היצוא היה חלש".

תחזית הריבית הונמכה: הפד' צופה כעת כי הריבית השנה תעמוד על 0.4%, בשנה הבאה על 1.4%, בשנת 2017 על 2.6% וב-2018 על 3.5%. הפד' גם מנמיך את תחזית האינפלציה וצופה כי עד 2018 לא יושג היעד שעומד ברמה של 2%. כך נראה תרשים הנקודות (כל נקודה זה חבר פד':

כך נראה צפי הריבית של הפד', בשלושת העדכונים האחרונים:


תגובות לכתבה(79):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    למה על כל קליק באתר עולה פירסומת??????? (ל"ת)
    יובל 18/09/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    בתוך כמה ימים תפרוץ מלחמת עולם 3 (ל"ת)
    ריאלי 18/09/2015 02:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • היחיד
    ואתה 18/09/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שתפגע כייון שאתה דביל.
    סגור
  • מהפה שלך לאלוהים!!
    מהנדס תוכנה - עבד 18/09/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 7
    מהפה שלך לאלוהים!!
    סגור
  • לעבד שהוא עבד(בסגול)
    צדיק יהודי ישראלי 18/09/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק ידוע לך שאתה וכל בני דתך על כל זרמיה לא תישרדו. ואנו העם הנבחר נשרוד כאן לנצח על אדמתנו. למדת כל כך הרבה שנים בכדי להיות מהנדס תוכנה ואולי אף מרכיב מטענים בכדי לצאת דביל? ואחרונה בשבילך. איני מאמין שאתה ערבי או מוסלמי אמיתי.ולמה? בעיקר מוסלמי אבל גם הערבים שביינהם לעולם לא ישתמשו בשם המפורש של היושב במרומים בהקשר שאתה השתמשת.
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    ויכוח עם שלמה גרינברג- המשך
    זקן חכם 18/09/2015 00:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שורה תחתונה, הצמיחה ברבעון האחרון בארה"ב 3.7% היא אנמית,על בסיס הגדלת החוב ולא משכנעת. זאת ואף זאת, על שלמה לזכור שעליית הרווח למניה במרבית החברות הייתה ע"י הקטנת שעות עבודה, צימצום כ"א וקנייה חוזרת של מניות. ההוכחה לטענתי שהוא אינו צודק באה לידי ביטוי כשאני מנתח מאזנים של חברות כו גנראל אלקטריק, ויזה, מסטר קארד. דווקא חברות האשראי שהיו אמורות להרויח מהרכישות באינטרנט- לב מהפכת האינטרנט לא?- דווקא הן לא מראות גידול בהכנסות. זה הביא אותי בשנה האחרונה למסקה שתחילתו של שוק דובי קרובה והולכת והזהרתי את המשקיעים . גם העדר השקעות בתעשייה והתרחבות תוך קליטת עובדים מסמנת את סופו של שוק השוורים. אני נותן חומר למחשבה למשקיעים התמימים שעדיין חושבים שנחזור לשיא במדדים ובמניות. העתיד יהיה הפוך וגם ללא העלאת רבית ע"י הפד בהחלטה מהיום. ( את דעתי עליה כתבתי כבר)
    סגור
  • זקנצ'יק חביב
    א 18/09/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עקבתי אחר דבריך כאן בכתבות וגם שם אצל גרינברג. אתה צדקת והינך צודק ברוב טיעוניך שבאים ממקום עמוק של ידע כמעט אינסופי ונסיון של עשרות רבות של שנים(אמרת שאתה בגילו של באפט) אני שמח ששלמה לא הצליח להשבית אותך כמו שניסה. שלמה הוא סך הכל איש טוב שעבר דבר או שניים בחייו כולל אף הגרוע מכל לצערי. אבל..לשונו ואצבעותיו על המקלדת זריזות מדי וזה מתקבל לעיתים קרובות בצורה מכוערת כמו שבטוח הרגשת. צעירים ופחות מנוסים ממך בפתלתולי החיים עלולים להפגע קשות משלמה. אני בטוח שאם תנסה לפגשו וללבן דברים. יהיה אפשר להגיע להסכמות ולהניב תועלת מהידע הרב של שניכם. שנה טובה.
    סגור
  • 33.
    הויכוח שלי עם שלמה גרינברג
    זקן חכם 17/09/2015 23:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בחג האחרון הגבתי לכתבתו של שלמה גרינברג והתפתח ביננו ויכוח עקרוני ומעניין. שלמה הוא מקצוען אמיתי, אופטימיסט ויש לו טענות חזקות מאוד מדוע העולם נמצא במהפכה שלמה של עולם האינטרנט שיביא להתייעלות וצמיחה. אמנם מ- 2009 חברות הציגו התייעלות מרשימה והרווח למניה עלה והצדיק את עליית הבורסות. שלמה אף טוען שהצרכן האמרקאי הולך וצורך יותר ואף מגבה זאת בנתונים. המחלוקת שלי איתו לעניין זה שצריכה זו נשענת על העלאת שיעור החוב, צימצום החיסכון, ולא על בסיס עליה בשכר/הכנסות של הפרט. זו נקודה חשובה, משום שאם הצריכה לא מגובה בעליית שכר, בדיוק כפי שקורה בארה"ב, האזרח הופך פסימי יותר ויותר, מגדיל את המינוף ומאיים על יציבות פיננסית ואת זה שלמה לא מספר לקוראיו.
    סגור
  • 32.
    הגיע הזמן שיחזירו את הכלכלה למישהו עם ביצים
    זכר 17/09/2015 23:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא הנקבות האלה שהורסות את כול העולם
    סגור
  • 31.
    האמת היא, שאין להם מושג מה לעשות (ל"ת)
    אין מושג 17/09/2015 23:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    ביזפורטל-מלכת הדרמה קווין
    קנדל 17/09/2015 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כותרת פצצה מזמינה לבקר בפירסומת שמובילה לרב לשום כלום.אלו ממדי מניות בדיוק התפוצצו???איזה בולשיט
    סגור
  • 29.
    דרמה מטורפת!!!
    נינו 17/09/2015 23:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על הכבוד ביזפורטל. דרמה ע נ ק י ת
    סגור
  • 28.
    יום ראשון לפי התור פתיחת ההיכל קול 1600 ב 3000 פעמונים
    ציון 17/09/2015 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קול 1590 ב 4800 תפילת נעילה קול 1610 ב 2500
    סגור
  • אתה בהמה
    לציון 18/09/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתה מערב תפילות לזיוני מוח שלך כאן
    סגור
  • אני יעשה מה בא לי שנית מי עירב תפילה מה שמעת או קראת
    ציון 18/09/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאני עושה ברכות מספר התורה ? אתה בהמה תבדוק טוב טוב את עצמך ואת מה שאמרת לפני כיפור
    סגור
  • 27.
    נר היפוך בסנופי על רמת התנגדות 1990
    תלמיד של גורביץ 17/09/2015 23:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זהירות מתבקשת!!! תזמון טוב לצמצם פוזיציות ולנעול רווחים, סבירות גבוהה לגל יורד נוסף.
    סגור
  • 26.
    כשאני אמרתי שריבית לא תעלה בשנים הבאות צחקתם וכשאתם
    ציון 17/09/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אומרים את זה עכשיו אז בסדר אה רבותיי אין סיכוי לעלות ריבית יפן כבר 25 שנה עם ריבית 0 והכל על הפנים שם ריבית זה נגעת נסעת ברגע שהגעת לריבית 0 זה אבוד אין סיכוי לעלות חזרה אלא אם כן שוק המניות שלך יעלה אלפי אחוזים ואז תעלה ותהיה התמוטטות בשורה התחתונה ריבית לא תעלה לפחות 10 שנים הבאות אם לא 20 שנה הבאות עד מתי ינפחו את הבורסות בוא נראה לפי דברי יילן אפשר כבר להבין ריבית לא תעלה עד עכשיו היה מעניין אותם שוק העבודה עכשיו הם אומרים שמעניין אותם כלכלת העולם יעני מה ספרד יוון איטליה סין הרי זה ברור שאין סיכוי להילחם בהכל לכן אני חוזר ואומר ריבית לא תעלה לפחות עשור בורסות ינופחו והתמוטטות בסוף תבוא אבל כשתבוא יילן וחבריה יעמדו לדין כי תבוא התמוטטות כזאת שעכבר תוכנית הרחבה ועכבר נשיא ועכבר נגיד בנק לא יצליחו לעצור
    סגור
  • אתה
    ציון 18/09/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פוחלץ.
    סגור
  • אתה הבנת
    לציון 18/09/2015 03:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שכתבת? אני ממש לא חחחחחחחח
    סגור
  • הדפסת כסף גורמת לאינפלציה
    אינפלציה 17/09/2015 23:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ילן משחקת באש. יש אינפלציה כבושה שלא רואים בנתונים . יפן פושטת רגל אבל החוב שלה פנימי . בארה"ב יש 5 בועות שצריכות להתפוצץ . אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים של התמוטטות .הדפסת כסף איבדה מיעלותה. רואים את זה בנתונים הכלכלים חלשים ולדעתי מבושלים לטובה כמו נתוני אינפלציה. עקבו אחר הזהב . הזהב היום השתולל תשאלו למה ?
    סגור
  • כבר 7 שנים אין אינפלציה עם כל העליות בסחורות אז יש לי
    ציון 18/09/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשות בשבילך לא תהיה גם אינפלציה ונחש למה אני אענה לך למה כל הנתונים בעולם שיקריים כוזבים שנועדו לשרת צורכי ממשל שבוע שעבר מישהו פה נתן דוגמה יפה אם תעקוב תראה שאני צודק
    סגור
  • ? (ל"ת)
    אלו 5 בועות יש בארהב 18/09/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    דרמה
    דוד 17/09/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין שום דרמה, אתם עושים דרמה מכל דבר.
    סגור
  • דרמה RE
    משה 17/09/2015 22:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה נכון, זה אתר של מזוכיסטים
    סגור
  • 24.
    הפד איבד אמינותו
    זקן חכם 17/09/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כמו שחזינו בשבועות האחרונים, הפד איבד מאמינותו והשוק הבין זאת רק כעת. אחרוני המשקיעים מבינים מה שהמקצוענים כבר הבינו לפני מספר שבועות ומכרו בגל הראשון של השוק הדובי. הפד לא יכול לקבל החלטה פשוטה של 0.25%. צא ולמד מה יקרה כאשר האינפלציה תזנק לשני אחוזים...וזה יקרה. המשקיעים יבינו כעת שהעולם בדרך להעדר צמיחה, חוסר בהירות ויציבות בותהליך איטי של עליית רבית אשר בכל רגע של סימן התפרצות אנפלציונית עלולה לזנק ל- 3% ריבית. יוצא איפוא שהרוב יחשוש משוק דובי ויגיב במכירות. בהחלט יתכן גל ירידות אף חריף יותר בשבועות הקרובים.
    סגור
  • משנת 2010 אתה כותב אותו הדבר, והשוק רק עולה
    אמנון 17/09/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תבין כסף חינם מדפיסים ושמים במניות, לא צריך לעבוד, מרוויחים מהבורסה . ולא משנה מה אתה רושם בכלל
    סגור
  • לא צריך לעבוד?
    לאמנון הדביל 18/09/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך גם צריך. גם אם יש הרבה כסף בלי לעבוד. מה אתה עושה כל היום? על המקלדת דוחף שטויות או מגרבץ כל היום?
    סגור
  • אתה לא מבין מזה בורסה הצעתי לך למצוא עיסוק אחר
    עוקב אחרי הזקן 18/09/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכון שאם יש הרבה כסף ואין היכן להשקיע הוא יזרום גם למניות , אבל וזה אבל גדול מאוד, המשקיעים קונים מניות בהנחה שהחברות ירוויחו יותר ומוכנים לשלם מכפילים של מעל 20.....אבל ברגע שהם יבינו שמחר לא יהיה מי שיקנה מהם כי החברה תרויח פחות, הם ירוצו למכור....וזה מה שקורה ויקרה בקרוב זה מעבר לבינתך
    סגור
  • אמרתי להם ירידות עם עליית ריבית ובלי...לא מקשיבים
    עוקב אחרי הזקן 17/09/2015 22:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הם צריכים ללמוד בדרך הקשה כמו במפולות קודמות. זו תהיה אכזרית
    סגור
  • ירידות חדות במסחר המאוחר כנראה מחר עוד אדום (ל"ת)
    צודקים 17/09/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 23.
    שוק של נוכלים בסוף עולה חחחח (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 22:30
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 22.
    המפולת כאן (ל"ת)
    רועי 17/09/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 21.
    איזה כייף להיות עגל בלי טיפת שכל.
    ל 9. 10. 11. 17/09/2015 22:22
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אתם עומדים להמשיך להפסיד גם את הדמי חנוכה מפורים וגם את החיתולים וגם תתביישו לחזור לכאן. אתם דבילים..ניסיתם אבל כשלתם קשות. בואו ונראה אותכם ניכנסים לכתבות ביום א.והחשוב ביותר. אין שכל אין דאגות. פוחלצי הקצב עלובי החיים
    סגור
  • בינתיים בלי שכל אבל עם קולים ואתה עם פוטים חחח (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • חחחחח
    לציון 18/09/2015 03:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחחחח
    סגור
  • 20.
    ארה"ב גוררת את העולם למיתון
    סוחר 17/09/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לא להאמין,גם עתה לא מצה הפד לנכון להעלות את הריבית. פשוט מדהים,הפד לא מאמין בכלכלת ארצות הברית למה שאנחנו נאמין?,הפד בחוסר שקיפות מוחלטת ממית אסון על שוק ההון.החלטה איומה
    סגור
  • גם לשלמה גרינבג
    ספר זאת 18/09/2015 03:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שכותב סמוך לכאן באתר זה ומלא הוד והדר על אמריקקה
    סגור
  • צודקק (ל"ת)
    מ] =ס,כיםםן 17/09/2015 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    יום ראשון פתיחת ההיכל עם קול 1600 בשער 3000 חחח (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 22:14
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • את הדפוק
    מהיכן הביאו 18/09/2015 03:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציון חחחח
    סגור
  • קצת מוקדם מידי לשמוח
    רונן 18/09/2015 00:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חקה ליום שישי
    סגור
  • חחחחחחחח
    חחחחחחחח 17/09/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחחחחחח
    סגור
  • או אה פתחו אותי צדקת ציון כל הכבוד (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 17/09/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בנוסף לזה שאתה אידיוט
    לציון 18/09/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה גם חלאה ומנוול ולשונך רעה. רק הצטרפת ואתה כבר יורק ארס לכל הכיוונים.
    סגור
  • 18.
    ג'נט ילן - אחלה גבר !! (ל"ת)
    אנאליסט 17/09/2015 22:08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 17.
    עכשיו שוק הכבודה פחות מעניין אותה אז אין העלאת ריבית עד
    ציון 17/09/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שהנסדק לא יהיה 10000 מעניין חחחחחחחחח
    סגור
  • האם הצטרפת רשמית לאגודת הפוחלצים הבינלאומית?
    לציון 18/09/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם השניים שהיו צמודים צאליך? הייתם שלישיה. אתה צודק,שוק הכבודה פחות מעניין.
    סגור
  • 16.
    לנפח עוד עוד כמה שיותר ניפוח זה דבר נפלאאאאא (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אפשר גם לשים לך צינור בלחץ גבוה ברקטום
    לציון 18/09/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ולהכניס הליום. ופתאום תתרומם לשחקים.
    סגור
  • 15.
    פחדנות תוביל להתפוצצות
    דעה 17/09/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    http://brilliantideas123.blogspot.co.il
    סגור
  • 14.
    מסעודה משדרות יותר טובה מפלוג ויילן הנגידות הגרועות
    משה 17/09/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לידיעה הריבית לא תעלה לעולם וכל פעם ימציאו סיבה חדשה ...
    סגור
  • 13.
    כנסו דחוף
    גרוש בלי גרוש 17/09/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי יכול לעזור לי אני רוצה לקנות נייר של הזהב מישהו יודע מה המספר שלו
    סגור
  • Spdr gold shares(gld)
    משקיע 18/09/2015 01:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כסף פיאט שווה לת*ת
    סגור
  • gold paper נייר של הזהב (ל"ת)
    מנחם 17/09/2015 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    החתולה האמריקאית לא מאכזבת (ל"ת)
    אמנון 17/09/2015 21:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • חחחחח לזומבי
    חחחחח לסתום 18/09/2015 03:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 11.
    עכברים וזקנים תברחו מהר לחורים. אבל מהר!!!
    ירון החתול 17/09/2015 21:48
    הגב לתגובה זו
    3 10
    אתם לא יכולים החתולים הגדולים רודפים אחריכם.
    סגור
  • חחחחח לאידיוט
    חחחחח לדביל 18/09/2015 03:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחח לפוחלץ
    סגור
  • מה עם הזקן חי ? והעוקב שלו נעלם נראה לא טוב העניין חחחח (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 21:52
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • כבר כתבתי לך שהשם שלך מחייב.
    לציון 18/09/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מדוע אתה רוצה להמית את הזקן? שיבורך מלמעלה לבריאות ואריכות ימים.
    סגור
  • חי הכוונה היתה שהוא נעלם מהתגובות פה חלם אחד שכמותך (ל"ת)
    ציון 18/09/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    איפה כל העכברים למה אתם מתחבאים ? חחחחח (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 21:34
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • הלילה חחחחחחחחחח
    איך תישן 17/09/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחחחחחח
    סגור
  • 9.
    IM GLAD SAY THAT , NO CHANGE RATES חחחחחח (ל"ת)
    ציון 17/09/2015 21:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    עברית שפה קשה
    יגאל 17/09/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצמיחה על עקב !! jQuery203005811446136794984_1442513700245, כי רגמו !!?? אותה??
    סגור
  • google translate
    אבי 17/09/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היו צריכים להוציא כתבה מהר, אז יוסי פינק ישב עם תרגומון ולא טרח לערוך
    סגור
  • 7.
    ריבית אפס
    הכיוון מעלה 17/09/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
    5 5
    חודש ספטמבר הירוק- עד סוף החודש SPY מתקן חזרה ל210. יהיה שבוע מעניין בארץ למעוף- סיכוי לשורט סקוייז ענק בגלל 2 ימי החג באמצע השבוע- מעוף יכול לעשות 60 נקודות ביומיים.
    סגור
  • טוב שהוספת את יכול ולא קבעת נחרצות כמו אחרים.
    לכיוון מעלה 18/09/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל מקרה יכול להיות שלא.
    סגור
  • 6.
    מצטער,לא ראיתי ירידות במהלך השעה האחרונה. (ל"ת)
    רפאל 17/09/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה שרואים משם
    לרפאל 18/09/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רואים מפה.
    סגור
  • 5.
    כבר ביום חמישי שעבר הבנתי שלא תהיה עלאת ריבית
    זיפו 17/09/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כבר ביום חמישי שעבר כאשר זיהיתי התארגנות של המוסדיים כותבי הנגזרים לעליות הבנתי שהודלף אליהם המידע שהריבית לא תועלה. אין על המוסדיים שלנו . מקושרים לעמדות אפילו בתוך הפד. דרך אגב את המידע הזה העברתי לכם וכמובן זיכיתי לעקיצות מאלו שזה לא התאים להם לפוזיציה
    סגור
  • איך הבנת כבר ביום חמישי שעבר שלא תהיה העלעה? מעניין.
    לזיפו 18/09/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואם ידעת, אז אתה מתכוון שהמוסדיים שלנו גם קיבלו הדלפה? בולשיט. אתה ניחשת והם ניחשו. לגבי התארגנותם לעליות. זה כנראה לא יהיה כמו שהם התארגנו ,לדבריך. מיותר לציין שאתה בחור טוב אך נוקט שפה שמקובלת במקומותינו(ויש אחת אף מומחית על לעניין)אמרתי, הראתי, רמזתי, הרמתי, הזזתי את הגבינה ועוד. שבת טובה.
    סגור
  • 4.
    די עם הכותרות הילדותיות
    כתבים שקרנים 17/09/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המדדים משתוללים ? שקר !
    סגור
  • 3.
    מה המדדים ??!?!?! למה להפחידA?A?A
    רובי 17/09/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה כותרת מה זה השטויות האלה
    סגור
  • עברית רבותי עברית