בגלל הפתיחה המוקדמת: מכירות ה"בלאק פריידי" ירדו 13% לעומת 2012
הנתונים הראשונים מ"בלאק פריידי" כבר כאן, אבל מוקדם מדי להכריז על מנצחים או מפסידים.
לפי ShopperTalk, מכון מחקר העוקב אחר טרנדים בהרגלי הקניות של הצרכן האמריקני, ביום ה' וביום שישי יחד עלו הוצאות הצרכנים בחנויות ב-2.3% בהשוואה לשנה שעברה, שיעור השינוי הנמוך ביותר מאז המשבר הפיננסי האחרון.
מכיוון שחנויות רבות פתחו את שעריהן (ואת המבצעים) כבר ביום ה', המכירות ביום ו' היו נמוכות ב-13.2% בהשוואה ליום זה ב-2012. "חווית הקניות של בלאק פריידי משתנה כשיותר קונים בוחרים לצאת לחנויות ביום חמישי", אמר ביל מרטין, מייסד ShopperTalk.
גם החשיפה ההולכת וגוברת של צרכנים לקניות באינטרנט משפיעה - "הצרכנים מחפשים את המוצרים באינטרנט לפני שהם נכנסים לחנויות, וכשהם מגיעים לחנות הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, הקמעונאים צריכים להתאמץ כך שחווית הקניה תהיה טובה יותר".
- למה קשה לנו גם כשתחזית מתממשת, ומה ההכרעה שתהיה בשוק?
- המשק האמריקאי התכווץ ב-0.3% ברבעון הראשון, מתחת לצפי; החוזים נופלים
קשה עדיין להעריך איך יגיבו מניות הרשתות הקמעונאיות בוול סטריט לחדשות אלו. ביום ו' עלתה מניית וול מארט (סימול: WMT) ב-0.1% ומניית בסט ביי (סימול: BBY) טיפסה 2.37%.
מחר (יום ב') יחול ה-"סייבר מנדיי", או יום שני הוירטואלי, בו פותחות גם הרשתות האינטרנטיות כמו איביי (סימול: EBAY) ואמזון (סימול: AMZN) במבצעים לקראת החג.
- 2.natyh83 10/11/2017 11:13הגב לתגובה זונשמע כל כך מאיים, אהבתי את איך שמציגים את זה ב http://aliexpressbrands.co.il/%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%A1-%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%A7-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93%D7%99-2017/
- 1.תירוצים. הסיבה היא שלאנשים אין כסף. (ל"ת)הנשר 01/12/2013 17:31הגב לתגובה זו