האמריקנים הוציאו יותר בפברואר; השיפור בשוק העבודה תרם לגרעון

הוצאות הצרכנים עלו מעל התחזיות, הכנסות הצרכנים החמיצו התחזיות - הגרעון גדל ב-0.6%
עידן קייסר |

היום טרם פתיחת המסחר התפרסם נתון ההכנסות האישיות ונתון ההוצאות האישיות, שהם הערכים הדולריים של סך הכנסותיו והוצאותיו של פרט.

ההכנסה האישית של פרט בארה"ב עלתה בחודש פברואר ב-0.2%, מעט פחות ממוצע האנליסטים שצפה עלייה של 0.4% בהכנסה האישית. ההכנסה האישית לחודש ינואר עלתה ב-0.3%.

הוצאות הצרכנים בחודש פברואר עלו בממוצע 0.8%, כאשר האנליסטים ציפו שההוצאה תעלה ב-0.6% בלבד. ההוצאה האישית לחודש ינואר עלתה 0.2%.

כלכלן של רשת CNBC אמר כי "העליה בהוצאות הצרכנים האמריקנים בחודש פברואר מיישרת קו עם השיפור הניכר בשוק העבודה המקומי - אם הנתונים האלו לא היו מתאימים - אז היינו יכולים להימצא בבעיה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

PayPal משלמת יותר: הכנסות שיא ב-Q2 לוריפון; הורידה תחזיות לרבעון הבא וצללה 15.5%

עידכון בתחזיות רווח לרבעון הבא הובילו לירידות חדות במניה. "אנו רואים את התפתחות אמצעי התשלום האלקטרוניים בעולם ונוטלים חלק פעיל בבניית התשתיות הנדרשות למעבר לתשלום סלולרי"
יהושע לוי |
ענקית הבילינג, וריפון (סימול: PAY) פירסמה בסוף שבוע האחרון את דו"חותיה הכספיים עם הכנסות שיא של כמעט חצי מיליארד דולר. החברה גם הודיעה על עדכון מטה בתחזיות הרווחים לרבעון הבא והמנייה הגיבה בירידה חריפה של עד 15.5% לסיומו של המסחר בשישי. החברה שעוסקת באבטחת תשלומים אלקטרוניים עבור חברות קמעוניות, פיננסיות, בתי-חולים ממשלות ושירותי בריאות הרוויחה ברבעון השני 64 סנט למניה, יותר מצפי האנליסטים ל-61 סנט למניה. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה 46 סנט למניה. ההכנסות לרבעון השני עמדו על 479 מיליון דולר לעומת 425 מיליון דולר ברבעון הקודם לו. ברבעון המקביל אליו אשתקד החברה פירסמה על 293 מיליון דולר, גידול שנתי של 64%. בנוסף לכך, עדכנה חברה את משקיעיה כי ברבעון הבא היא מצפה לרווח בטווחים של 68-70 סנט למניה, מעט נמוך מתחזיות האנליסטים. גם הרווח השנתי של שנת 2012 צפוי להיות מעט נמוך יותר ונאמד עתה בטווח של 2.6 דולר ל- 2.66 דולר למניה. נשיא וריפון בישראל, לייזי ינאי מסביר "אנחנו עובדים ברמה יום-יומית בכדי לשפר את היעילות של וריפון בכל הפרמטרים. ולראיה, המכירות, הרווחיות הגולמית והנקייה שוב עברו את תחזיות השוק. אנו רואים את התפתחות אמצעי התשלום האלקטרוניים בעולם ונוטלים חלק פעיל בבניית התשתיות הנדרשות למעבר לתשלום סלולרי". כמו-כן, בחמישי האחרון הודיעה החברה על הסכם רישוי ושיווק עם PayPal. וריפון מסרה שהיא תערוך שינויים בתוכונות ובמערכות כדי שקונים קמעוניים-בינונים וגדולים יוכלו להשתמש בכרטיסי הגישה של PayPal בכדי לבצע רכישה בטלפונים.