גורביץ' מתייחס לכיוון ה-S&P בשבועות הקרובים - ומסמן 2 מניות שכדאי להכיר

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים ו-2 מניות מעניינות- צפו בניתוח
|
(49)


צילום ועריכה: גילי מייזלר

תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    אפשר ניתוח של נובה.תודה (ל"ת)
    ארתור 14/10/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    זה מעניין גם שאייל לא חוזה את השוק נכון ...
    22 14/10/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיעבד הוא תמיד יכול למצוא איזה כלי טכני כדאי להסביר את התופעה וכבר אמרתי זה מה שיפה בניתוח הטכני הוא שכל אחד רואה שם את מה שהוא רוצה לראות בלי שום כשר למציאות בפועל ולכן גם עם הוא צודק וגם עם הוא טועה תמיד היה אפשר למצוא איזה "הסבר "בגרף בדיעבד
    סגור
  • 16.
    מלם תים
    אהרון 10/10/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יכול לנתח את מלם תים? תודה
    סגור
  • 15.
    כנפיים
    שמעון 10/10/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר בבקשה ניתוח למניית כנפיים?
    סגור
  • אפשר גם...
    איש המטריקס 10/10/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרעיים ושוקיים !
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    666
    666 09/10/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    666
    סגור
  • 13.
    לכל המוקיונים כדוגמאת גורביץ אני עוקב אחר השוק ולא נלחם
    המסביר הלאומי 09/10/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אבל אתם הגעתם למסקנה לא נכונה אני אמרתי שיש שינוי מהותי בגרפים אך עם זאת כל עוד חוזה הסנופי לא מסיים מעל 2011 אני עדיין אומר מפולת עם תיקונים פה ושם באם יעבור חוזה הסנופי את ה 2011 צריך לנתח ולסקר איך זה קרה מה היה לנו שם מה המחזור ותאמינו לי שאתן לכם תחזית מאוד מאוד מדויקת האם הסנופי בדרכו לשיא חדש עד עכשיו זה לא קרה כך שאני עדיין באותה עמדה מפולת שהוכיחה עצמה היינו כמעט 300 נקודות למטה מהשיא חכו ליום ראשון בבוקר ואתם סקירה מדויקת מה הלאה , לאדון גורביץ החמוד אתה טעית בתחתיות 3 פעמיים כל פעם אמרת זהו תחתית זהו תחתית והיתה עוד ירידה ועוד ירידה תלמד ממומחה כמוני לנתח עד עתה מה אמרתי קרה בלי לטעות מ 1680 אמרתי הולכים לכוון ה 1420 צדקתי מ 900 אמרתי הולכים למעלה לכוון ה 1740 צדקתי עכשיו תן לי יום ראשון לספר לך מה יהיה בינתיים אני עם סיגר קובני איכותי בכיף
    סגור
  • היכן אתה תוקע את הסיגאר? טמבל . לא שם. שים שם בקבוק
    לסביח 09/10/2015 19:35
    הגב לתגובה זו
    11 0
    קולה. לא חבל לבזבז סיגאר קובני משובח כדי כמעט לשרוף ת'תחת? אמרו לי שבאוניברסיטה של אייל ללימודי הטכני מחפשים באטרף משקיע שכל הזמן טועה ומטעה ומברבר עצמו לאבדון. וזאת לתפקיד מרצה. כן מרצה. מרצה שילמד את החברה מנסיונו רב השנים איך מפסידים כל הזמן והכל עושים הפוך. מוכן? לא ניצחק עליך. ועכשיו לעניין יותר רציני. אז מה אומר לך ולי המשפט הבא: "רבותי .הייתי פסימי מאד אבל יש שינוי מהותי". מילים כדורבנות. יענו עד עכשיו אמרתי ירידות ובדרך כלל נעלמתי שהיו עליות. ועכשיו אני מתהפך כי יש דבר מהותי וזה אומר יבואו עליות חזקות. תגיד אתה באמת חושב שאנו סתומים? בכל מקרה אבקש שתיכנס כל יום ותגיד מה שאתה רוצה. הרי אין לזה משמעות. אבל מביא לנו מזה צחוקים ומצב רוח טוב. אז בקש מחילה מגורביץ שהיום העתקת ממנו ואמרת עליות. טוב לו מותר כי הוא שוגה קצת. אבל נקניק כמוק? בחייאת שומסום. תבוא כל יום ותם 567 תגובות ולא 167 בבקשה.
    סגור
  • 12.
    לכל המונגולואידים תקראו מה שכתבתי אני עדיין טוען שאנחנו
    המסביר הלאומי 09/10/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 10
    התחלנו מפולת עם תיקונים פה ושם אבל אני לא מקובע בראש אני עובד בהתאם למה שהשוק מראה לי לכל הצעקנים פה שכחתם כבר מי צפה מ 1680 נפילות לכוון ה 1420 אה תנו כבוד למלך שצדק , ותזכרו שאני עדיין לא שיניתי את דעתי אבל אני עוקב אחרי השוק לעת עתה אמרתי שאם חוזה הסנופי יחצה את ה 2011 יש סיכוי שהמוקיון גורביץ צודק אחרי שטעה 200 פעם אני חוזר ואומר עקבו אחר הסנופי סהכ עדיין למטה ואם יהיה שיא חדש יהיה רק בארהב אירופה בחיים לא תקבע שיא חדש אגב אני עדיין טוען שאנחנו במפולת ואם תנאי השוק ישתנו אודיע לכם לעת עתה למטה ועוד למטה לכל המליזים מונגולואידים אני משקיע בפוטים ב 100 אחוז הראשונים הקרן בחוץ תעשו חשבון לבד איזה מכה הבאתי בחודשיים וחצי אני חוזר לסיגר הקובני שלי שבת שלום סופש שקט לכל ישראל ואגב אני ימני קיצוני כן למי שיש בעיה קפוץ לי
    סגור
  • אתה משהו בין טיפש לבין שקרן לבין תכמן.
    לסביח הלאומי 09/10/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי כתב הבוקר: "רבותי. הייתי פסימי מאד לגביארצות הברית. אבל יש שינוי מהותי". אני אמנם זקן וטיפש אך מסטולים כמוך אני אוכל עשרה על הבוקר עם העראק זחלאוי. אז בו נפרש מה שאמרת. רבותי..יענו פנייה רשמית שהולכת להודיע הודעה חשובה. הייתי פסימי וזה יענו בעבר כיוון שהיום אני אופטימי. אבל יש שינוי מהותי שאתה מתכוון קרה משהו דרמטי ששינה את דעתי והיום אני כבר לא מונגולואיד פסימי. הפכתי לקוקס אופטימי. הבנת יא מתהפך. אתה מברבר ואנחנו קולטים בדיוק מה שאתה משדר. הפסק לערבב לנו ת'קישקס ותן להרוויח בשקט וגם להפסיד בלי החארטות שלך. הבנת?
    סגור
  • 11.
    אייל. אולי תוכל לתת בבקשה ניתוח מעמיק כמו בעבר לטאואר? (ל"ת)
    שני 09/10/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חס וחלילה! האיש מנחוס! המנייה תתרסק (ל"ת)
    משקיען 11/10/2015 03:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד צדקת בסימון תחתית! (ל"ת)
    אבי 09/10/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    גורביץ לך תמכור חמוצים (ל"ת)
    דור 09/10/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    תיזהרו אנחנו במלכוד רק מעקב אחרי חוזה הסנופי יביא לנו
    המסביר הלאומי 09/10/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תשובה אל תקשיבו לגורביץ האווילי תבדקו אם חוזה הסנופי יעבור או עובר את ה 2011 אז הוא כנראה צודק אבל אם לא השווקים יתרסקו לכן עקבו קרוב קרוב אחר חוזה הסנופי 2011 עובר יהיה שיא חדש בסנופי 2350 כנראה אבל אם לא אנחנו ממשיכים להתרסק
    סגור
  • הסנופי עבר כבר - תתעורר
    אנאליסט 09/10/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמש כבר היה 2013 - בוקר- טוב !
    סגור
  • בתגובה 7 המטומטמת שלך
    לסביח 09/10/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסתבכת קשות."הייתי פסימי מאד. אבל יש שינוי מהותי" וואלא ארגז קקה אתה. צדקו אלו שאמרו שאתה צלופח.
    סגור
  • אתה מזיין המוח חפשי חפשי
    לסביח 09/10/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    או שיעלה או שיירד או שבלי שינוי או שיטוס או שיפול או שיתרסק או שימריא או ש או ש אתה דפוק מגן על עצמך מכל הכיוונים. לפחות היית נחוש חצי מגורביץ אז היה טוב
    סגור
  • 7.
    רבותיי הייתי פסימי מאוד לגבי ארהב אבל יש שינוי מהותי
    המסביר הלאומי 09/10/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    3 34
    וצריך לשים לב לדבר חשוב מאוד והוא יתן לי את הכוון , החוזה של הסנופי מאוד חשוב כל נקודה מעל 2011 יפתח לי דרך לעלייה בסנופי ל 2350 אבל אני מדגיש חייב לעבור את ה 2011 בחוזה אתמול הגיע אליו וירד בוא נחכה לראות ,לגבי השוק הישראלי אנחנו חייבים להבין שאנחנו לא שווים לארהב בשום מדד הכוונה שאנחנו שונים מהם בכלכלה אצלנו אין הרחבה כמותית אצלנו יש בעיות ביטחוניות קשות מה שאין אצל האמריקנים אצלנו הכלכלה צמחה הרבה פחות מהצפוי אצלנו השקל ירד משמעותית ועוד ועוד לכן חשוב לעקוב אחר חוזה הסנופי ולראות מה קורה שם עם ה 2011 חצייה של מספר זה יכולה להביא שינוי בכוון המדדים בישראל גם חשוב לזכור שעליות בארץ אם יבואו בעקבות ארהב אנחנו נראה שיא חדש לפחות 1790 כמובן לא ביום אחד או בחודש אחד או בחודשיים זכרו את מספר הקסם 2011 בחוזה הסנופי לכל המליזים והמליצים זיהיתי ב 1680 אצלנו ו ב 2100 בסנופי חיתוכים למטה והם באו נכון שמאז טענתי שאנחנו במפולת הסיקור הנוכחי שלי הוא אולי היסוס ואני פועל בהתאם למדדים ושוב איני בטוח שהשווקים חזרו לעלות רק מספר הקסם בחוזה הסנופי 2011 יקבע בהצלחה לכולם ולגורביץ אתה מנתח ברמה נמוכה מאו
    סגור
  • שלום רב בחור עליז
    הדוקטור 09/10/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    חיברתי את כל הנק שלך עכשיו והגעתי לאוורסט מעניין מאוד סייג לחוכמה ..... ונסיים נזכור ולא נשכח . כהנא צדק שבת שלום עם ישראל האהוב והיקר
    סגור
  • היה מחבל יהודי היה צריך להיות מועמד לדין כמו מחבל ערבי
    כהנא 09/10/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שהזיק לעם ישראל בצורה מחרידה. אתה יכול להצטרף לנכד שלו על הגבעות עם העיניים המפוחדות וחכם על ילדים ונשים כשהוא מוקף בעשרות פורעי חוק עלובים.
    סגור
  • עם היה מספר מחבלים יהודים כמו ....
    22 14/10/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערבים אולי הייתה צודק אבל את המחבלים היהודים אתה יכול לספור ביד אחת העונש הכבד שצריך להיות מוטל על כל מחבל ערבי ומשפחתו הוא תוצא של ניסיון הרתעה
    סגור
  • כהנא באמת צדק גם עם זה לא ...
    22 14/10/2015 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוח לך להאמין בזה
    סגור
  • נא הסבר
    מוטי 09/10/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפשוטים והפושטים. ואם הבנתי נכון אדוני אז גם אתה כמו המסביר משנה דעתך מקצה לקצה. גם אתה למעלה למעלה?
    סגור
  • חוקי הלאומי
    לשוהה בלתי 09/10/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למען האמת חירפנת ועירבלת לי ת'ראש היום בפרט ובכלל מאז שבאת. אני לא כמו הילדים התמימים שמעתיקים ממך את השטויות ונופלים או שלפחות כך אומרים. אני כבר לא מבין מינגד מי ומה הקשר לגורביץ שאתה מנפיץ כל רגע ומה עם הסיגריה הקובנית מאמש ומה עם הדירה שהלכה לאיבוד בברלין..וואלא אכלת לי ת'כבד
    סגור
  • האם זה אתה או מתחזה?
    אור 09/10/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה קרה שאתה לשם שינוי עוצר לחשב מסלול חדש?...כל הכבוד. זה מראה שאתה אדם מחושב ולא מתלהב. ישר כח
    סגור
  • אם אכן זה אתה כתבת ולא מתחזה כמו שאתה טוען תמיד
    לקוקס המונגולי 09/10/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אז ראה את תגובותיך המטומטמות על סיגרים קובנים ועוד אמש בתגובות 46 47. אז מה קרה מאמש בערב להיום בבוקר שהתהפכת והתחרפנת? אני עדיין נותן לך שאנסה כי הכתוב ב7 קצת שונה מסיגנונך. ממש קצת.
    סגור
  • תגיד גורביץ לא נמאס לך לשעשות לי לייקים אדומים ? תתבגר
    המסביר הלאומי 09/10/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מוקיון טעית והטעית אנשים כל החיים ואני בוחן כל פעם מחדש ונותן סקירה וצודק ואילו אתה רק מטעה למעלה למטה רק מטעה ואילו אני אומר למעלה זה למעלה למטה זה למטה אתה אומר למעלה עד שזה קורה השווקים יורדים 20 אחוז וכשאתה אומר למטה עד שזה קורה השווקים עולים 20 אחוז אני מודיע מתי עולה ואז עולה 20 אחוז ומתי שאני מודיע יורד אז יורד 20 אחוז אתה ליצן מוקיון
    סגור
  • מזה נהיית מונגולואיד מפסידן
    למסבוחה 09/10/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתה הרי מפוצץ בפוטים שאמורים היו לפי דבריך לעשות רבות ביום ראשון. אז מה אתה מודה שאתה לוזר ותחזיר לבוקסה את כמה מאות השקלים שהירווחת והשווצת. והצטרפת באופן לא צפוי ללוזרים הלונגיסטים. וואלה יצור מפחיד אתה לא רציני ולא אחראי
    סגור
  • לתקופה מסויימת חשבתי שאתה ממש לעניין.
    לסביח הלאומי 09/10/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אולם מתברר שאתה ממש רץ אחרי המגמה וממש ממש לא חוזה מה יקרה קדימה. גם ההעלמויות בעת עליות היו מוזרות והרבה העירו לך על כך. לדעתי ככה לא בונים חומה ולא איסטרטגיה. אתה מבלבל את עצמך ואת הקהל שלך שאף התלונן שהפלת אותו. אז החלט. מי אתה ומה אתה וכמה ולמה והפסק לערבב אותנו. אגב, אם אתה מתחבר לגורביץ ומעתיק דעתו. אז מדוע בכל זאת עדיין ניצמד לביקורת הלא מכובדת עליו? בקיצור. בשפה המונגולית של הקוקסים זה נקרא חרטטן ברברן.
    סגור
  • 6.
    נתח ךי את אינסולין אייל (ל"ת)
    tאבי 09/10/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    המשך. בשעה זאת ניצפים חוזים חיוביים מאד.
    א 09/10/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    35 3
    ואירופה פתחה בצורה מרשימה מעלה.האם יש סיבות להסתערות על השווקים בשבוע האחרון והבוקר. לדעתנו, ממש לא..ואפילו נהפוך הוא..שבת טובה.
    סגור
  • לחברי איציק מתגובה 4 + 5.
    ד"ר אברטון קליפורניה 09/10/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    57 1
    אצלנו כאן בשעת לילה שלאחר חצות( 0100AM)אכן מורגשת תנועה ערה וחריגה בגודלה בקהיליית המשקיעים כאן ובעיקר אלו שערים כרגע לצורך פעילות באירופה שנפתחה למסחר לפני כשעה. אכן , החוזים אצלינו פתחו די חזק למעלה לצורך דחיפת עוד יום עליות הזוי. בדקות האחרונות אכן חל מהפך בחוזים כמו ששיערת ונכון לכרגע הם שליליים. גם כאן מתחילות להישאל שאלות נוקבות על החוזים שנידחפים כל יום בלי קשר לשום אינדיקטור כלכלי חיובי. ובעת האחרונה אכן מתנהגים בעת המסחר עצמו הפוך מחוזי הבוקר . שבת נפלאה לכולכם יקירי וניפגש שבוע הבא כנראה שאצלנו.
    סגור
  • "מלחמת עולם" על החוזים.
    עברי(איצ100) 09/10/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    פעם ראשונה מזה זמן רב מאד. אנו שמים לב שמאן דהוא לוחץ על הבלמים ולא נותן ליאנקים להטיס החוזים כהרגלם. בהמשך לדברים שלמעלה, לפי הבנתנו גם במסחר יפעל/לו גופים גדולים לעצור את הסאגה. כולם מבינים שכל נקודה שהשווקים ההזויים עולים הברוך יהיה גדול יותר. נ.ב: שמתי לב , שבפעם הראשונה מזה שנים. לאומי יוצא נגד בצורה עדינה על מניות בתיקים.
    סגור
  • 4.
    היום תתבצענה פעילויות חריגות בתנועות הכספים בשווקים.
    א 09/10/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    22 2
    תיתכן בהחלט עליית מדרגה משמעותית בכיוון הלעומתי שחווינו למעשה בשנה ויותר האחרונות עם התגברות באוגוסט השנה. לצורך העניין יש לעקוב דווקא על DJIA ...
    סגור
  • ידענו על תנועות חריגות שעומדות להתבצע.
    א 09/10/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואכן גופי ענק פועלים היום ומנסים להשתחרר מכמויות ענק של סחורה. כפי שזה נראה אין קופצים ובטח לא בסדרי גודל כאלו על הסחורה. חוץ מהנ"ל, מעבר למתיחויות בינלאומיות בין גודשים ומעצמות. אנו מבחינים במסגרת תנועות הכסף הגדול במלחמת מטבעות קשה שהפכה למעשה כזירת לחימה לכל דבר. אמש רשמנו שאחרי שיגמר הלא טוב בבוא העת ושערים יחתרו למגע למקומות נמוכים. או אז יש מצב להקמת הכל מחדש. השער המיועד הוא נמוך מאד והטווח שה"גולם" שלנו שלף ..יהיה מהיום ועד נקודת גמר ט' אב תשע"ז.
    סגור
  • 3.
    אייל אתה לו מתייחס למאומות במדינה וגם לביטחון (ל"ת)
    דוד 09/10/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לדוד
    גורן 09/10/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שאל את גורביץ' או מנתחים אחרים אם יש מקום בתורתם לארועים שונים שמסביב ורעשי רקע. איני חושב שהם אמורים לגעת בזה.
    סגור
  • מאומות =מהומות עברית שפה קשה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 09/10/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 18
    סגור
  • כי אין מה להת
    האחד 09/10/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 9
    להתייחס זה יחלוף כמו שזה הופיע , זה עדיין לא אינטיפאדה ולא מלחמה , בהצלחה.
    סגור
  • 2.
    יישר כח ! איל גורביץ . צדקת בניתוח שלך שאפו .. מקצועי (ל"ת)
    איל- כל הכבוד 09/10/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • איזה ניתוח הוא צדק בדיוק ? דקס אמר ב 1000 תחתית הגיעה ל
    המסביר הלאומי 09/10/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 15
    9300 מעוף 1620 אמר תחתית הגענו ל 1470 אז איזה ניתוח הוא צדק בדיוק יא מונגולואיד
    סגור
  • זה בסדר זה או טוקבקיסט בתשלום או שאייל מגיב לעצמו (ל"ת)
    22 14/10/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מניית אופקו
    נריה 09/10/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קניתי את המנייה לפני שבוע ומאז היא יורדת מה לעשות???? יש עליות אבל היא יורדת תודה
    סגור
  • תיזהר ממניה זו כבר ציינתי בעבר שמניה שיורדת מ 10 דולר
    המסביר הלאומי 09/10/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 14
    בארהב היא נחתכת והסיבה לכך זה שלפי החוק האמריקאי אסור לקרנות והמוסדיים שם לקנות מניה מ 10 דולר ומטה לכן הם מדללים אחזקות
    סגור
  • נראית על תמיכה יפה. לא הייתי מוכר עכשיו
    מושיק 09/10/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין ברירה. חכה בסבלנות . אבל אם יורדת עוד 4-5% - צא !
    סגור
  • מניית אופקו
    נריה 09/10/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשיכה לרדת כל הזמן השאלה הכל עולה והתרופות יורדות מישהו מבין פה?
    סגור
  • כל מגזר התרופות חטף
    דן 09/10/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מחזיק
    סגור
  • מוזנזון תא
    גרינר 09/10/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא ניתן לכנס לנתוח הטכנאי שלך מי הבוקר למה ?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות