לאחר הצמד אמש: כמה מרוויח רפאלוב בחיפה לעומת הקריירה בבלגיה?
מכבי חיפה צבעה את הכרמל בירוק לאחר שגברה אמש (ראשון) על היריבה העירונית, הפועל חיפה, במשחק שנגמר בתוצאה 3-0. מי שהתבלט מעל כולם ואף זכה בתואר שחקן המשחק הוא לא אחר מליאור רפאלוב שחזר לשורות האלופה לאחר 11 שנים בבלגיה.
רפאלוב, 37, אמנם נחשב לאחד השחקנים המבוגרים שלו בליגת העל אך זה לא מנע ממנו לככב אתמול עם צמד נגד חניכיו של רוני לוי. הקשר הנהדר מציב מספרים מרשימים מתחילת העונה - 3 שערים ו-3 בישולים בשמונה משחקים בליגת העל, פלוס בישול בליגה האירופית.
ליאור רפאלוב (מכבי חיפה האתר הרשמי)
רפאלוב כאמור גדל בכרמל ולאחר שלוש אליפויות וגביע טוטו אחד נמכר לקלאב ברוז' ב-2011, עבור 2.5 מיליון אירו, מה שהופך אותו למכירה השלישית היקרה ביותר בהיסטוריית הירוקים, אחרי איבגני יעקובו (4.7 מיליון אירו) ואייל ברקוביץ' (2.7 מיליון אירו). בשנותיו הראשונות בברוז' הרוויח הקשר 400 אלף אירו לעונה, כששכרו הוכפל לאחר שהאריך את חוזהו. רפאלוב שיחק במועדון כשבע עונות, בהן שותף ב-177 משחקים וכבש 40 שערים, כשזכה עם הקבוצה בשני גביעים ובאליפות.
- נו באמת: מחקר חדש קובע שערן זהבי לא בטופ-10 בישראל
- תומר חמד בדרך למכבי חיפה - כמה היה שווה בשיאו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן שיחק הישראלי שלוש שנים באנטוורפן, שם שותף ב-94 משחקים וכבש 33 שערים כששכרו התייצב על חצי מיליון אירו לעונה. את הקריירה בבלגיה סיים הקשר באנדרלכט, ולאחר שנתיים פחות מוצלחות בהן הרוויח 350 אלף אירו, חזר רפאלוב לישראל.
הקשר לא היה בשנים האחרונות בנבחרת ישראל (בין היתר בשל מתיחות עם המאמן אלי גוטמן ומאמנים אחרים שטענו שהוא לא מתאים לשיטת המשחק ולכן לא רצו לזמנו כדי שיישב על הספסל). בסך הכל שותף ב-40 משחקים בנבחרת וכבש 9 שערים.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
.jpg)