כמה כסף תשלם ליברפול על כוכב מנצ'סטר יונייטד?
גיידון סאנצ'ו עשוי להצטרף לליברפול. מה יהיה שכרו במועדון החדש?
מנצ'סטר יונייטד מבצעת מהפכה אדירה בקיץ הקרוב וזאת בכדי לחזור למאבק האליפות באנגליה בעונה הבאה וחלק מהשחקנים הבכירים יעזבו את הקבוצה בעונה הבאה וביניהם שחקן ההתקפה- ג'יידון סאנצ'ו.
סאנצ'ו, 23, נרכש ביונייטד מבורוסיה דורטמונד תמורת 73 מיליון ליש"ט בשנת 2021. סאנצ'ו גדל בווטפורד ולאחר מכן במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי ושם לא קיבל את חוזה בוגרים כפי שרצה. לכן הוא בחר לעזוב את המועדון האנגלי ונמכר עוד בגיל נוער לבורוסיה דורטמונד תמורת 8 מיליון ליש"ט.
מחכים לרכש חדש. שחקני יונייטד
הקיצוני נחל הצלחה אדירה בגרמניה ונחשב לאחת הכשרונות הגדולים באירופה עם 103 הופעות ו-38 שערים. לאחר 4 שנים בגרמניה נמכר סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד בסכום עתק של 85 מיליון אירו וחתם על חוזה לחמש שנים.
- בזמן שדורטמונד הרוויחה 130 מיליון אירו, פריז הפסידה 1.2 מיליארד
- 450 מיליון אירו: חמשת השחקנים הכי יקרים בהיסטורית מנצ'סטר יונייטד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקיצוני לא הרשים את אנשי יונייטד ורושם העונה מספרים נמוכים. במשך שנתיים שותף ב-72 משחקים וכבש 16 שערים ומאמן יונייטד, אריק טן האח, מעוניין להביא שחקן משמעותי יותר בתפקיד הזה. לאחרונה דווח כי דורטמונד תסכים להחזיר לעצמה את הנכס, אך תעשה זאת רק בהשאלה, זאת מכיוון שיונייטד הציבה תג מחיר והוא 55 מיליון אירו - תג מחיר שאינו עומד בקריטריונים של הגרמנים.
סאנצ'ו לא יפסול חזרה לגרמניה, שם זכה בגביע ובסופרקאפ הגרמני, אבל לא ירצה לרדת בשכרו שעומד על 290 אלף אירו לשבוע. בגרמניה צוין כי רק אם השחקן יגיע בחינם לדורטמונד, במועדון יבחנו את האופציה להחתימו. בנוסף, סאנצ'ו זכה בגביע הליגה עם מנצ'סטר יונייטד וגם בגביע העולם עד גיל 17 עם נבחרת אנגליה. לאחרונה דובר כי סאנצ'ו יזכה להצעות גם מאנגליה כאשר ליברפול הביעה עניין בשחקן והמאמן יורגן קלופ אך הצהיר כי ירצה בשירותיו של השחקן ואף מוכן להכפיל את שכרו של השחקן. ביונייטד יסכימו לשחררו תמורת 45 מיליון אירו.
מאמן ליברפול, יורגן קלופ, ציין: "מדובר בשחקן שיכול לשחקן במספר תפקידים ואנחנו נשמח לצרפו. סאנצ'ו הוכיח שיכול לעזור העונה וזה בדיוק השחקן שמתאים לחזון שלנו הן מבחינת מגרש והן מחוצה לו".
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- 1.Zik 01/07/2023 21:44הגב לתגובה זולא יודע מאיפה תרגמת את הכתבה, אבל נראה לך שליברפול תשלם לליצן הזה 700 א' בשבוע? סלאח מקבל 400...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
