ריאל מדריד עשויה לרכוש את דיבאלה ב-30 מיליון אירו. וזה השכר שלו
הארגנטינאי נמצא ברשימה של הקבוצה הספרדית לעונה הבאה. כמה הוא מרוויח וכמה עלה הרכש הכי יקר של רומא העונה?
ריאל מדריד לא תזכה באליפות ספרד העונה אבל היא עדיין רוצה להשיג תואר אחר - ליגת האלופות, וחושבת כבר על העונה הבאה. למרות שהקבוצה עדיין נמצא בשיאה של העונה, במועדון כבר חושבים על הרכש שיגיע בקיץ ומדברים על שינויים גדולים בסגל השחקנים. גם עתידו של המאמן קרלו אנצ'לוטי לא ברור ובמערכת הסקאוטינג כבר גיבשו רשימת מועמדים וביניהם החלוץ פאולו דיבאלה.
דיבאלה, 29, נחשב לאחת הכשרונות הגדולים בכדורגל האירופאי. בשנים האחרונות דובר עליו כיורשו של ליאו מסי בנבחרת ארגנטינה. הוא גדל באיסטיניטו בארגנטינה ומשם עבר לפאלרמו ומשם נרכש ביוני 2015 על ידי יובנטוס בסכום של 32 מיליון דולר. במשך שבע שנים שיחק אצל הגברת הזקנה ושותף ב-210 משחקים כאשר כבש 82 שערים.
ב-2022 דיבאלה הפך לשחקן חופשי והגיע לרומא. הוא חתם לשלוש שנים בשכר של 13.5 מיליון אירו לעונה. חוזהו מסתיים בעוד שנתיים אבל בריאל מדריד מבינים כי יוכלו לרכוש אותו תמורת 30 מיליון אירו. החלוץ כבש העונה 13 שערים ובישל עוד שמונה ב-29 משחקים בכל המסגרות בקבוצתו.
עתידו של הכוכב הארגנטינאי בבירת איטליה תלוי הרבה בהעפלתה של הקבוצה לליגת האלופות בעונה הבאה, מה שכרגע נראה רחוק.
יעבור לספרד? דיבאלה
שווי השחקנים של רומא נע סביב 317.15 מיליון אירו. השחקן היקר ביותר של המועדון הוא תמי אברהם (קווין אוגנטגה תמאראבי באקומו-אברהם) שנרכש מצ'לסי תמורת 38 מיליון אירו.
בריאל מדברים על חיזוק משמעותי לעונה הבאה בחלק ההתקפי וקרובים לסיכום על המשך דרכו של כרים בנזמה. הכוונה היא להתחזק במספר שחקני התקפה נוספים ובין השמות שעלו נמצאים הארי קיין מטוטנהאם, דושאן ולאחוביץ' שמרשים ביובנטוס ורומלו לוקאקו ששייך לצ'לסי והושאל העונה לאינטר.
- 1.דיבאלה 30/09/2025 21:13הגב לתגובה זואחד השחקנים הכי טובים בעולם
לקלר והמילטוןעוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן
פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק.
פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”
בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.
המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק.
- פרארי מציגה צמיחה בהכנסות ושמירה על רווחיות חרף האטה עולמית
- שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרלוס סיינץ יחזור?
לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.
