לא לשימוש
צילום: אייס

כוכבת הפורנו המפורסמת בעולם - "יש לי קראש על נתניהו"

מערכת Bizportal | (15)
נושאים בכתבה בנימין נתניהו
רוח גבית מכיוון מפתיע לנתניהו. שחקנית הפורנו המפורסמת בעולם (לשעבר) ג'נה ג'יימסון שהתחתנה עם ישראלי והתגיירה צייצה הלילה כך: "נראה שטראמפ וביבי הולכים להיות חברים טובים, ואני חייבים להודות - יש לי 'קראש' על נתניהו". ג'יימסון ציפה לציוץ הזה לינק לעמוד הטוויטר הרשמי של נתניהו עם דבריו אתמול בפורום סבן. בציוץ נפרד הוסיפה הוסיפה ג'יימסון: "שרה היא אשה בת מזל", ובעוד ציוץ שבו תמונות מעברו של נתניהו - "ללא ספק ההגדרה לגבר ישראלי לוהט". ג'יימסון כתבה את הציוצים ברקע לדברים שנשא נתניהו בוועידת סבן אתמול והתייחסותו ליחסיו עם הנשיא הנבחר טראמפ (אותו ג'יימסון מעריצה). אגב, בסרטון שצירפה ג'יימסון נתניהו בכלל מדבר על יחסיו עם התקשורת בארץ (מצורף בתחתית העמוד) ולא עם טראמפ, אבל מה זה משנה...      

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    שרון 06/12/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    השכנה שלי ריקי כהן מחדרה דלוקה על טראמפ אולי תכתבו משהו גם על זה? מה אומר בעלה של הגיורת החסודה2 דרך אגב?
  • 14.
    אזרח מתון 06/12/2016 00:22
    הגב לתגובה זו
    השמאל האנטי ציוני כולל הערבים המציתים( בשוגג ישובי יהודים!) מסית נגד מדינת היהודים. אוי לבושה!!
  • 13.
    כאשר אבדנו אבדנו 05/12/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    עכשיו ביבי יכול לחזור לאמריקה שלו -מחכים לו שם
  • 12.
    רק שלא נראה אותה מצטלמת איתו ליד הכותל... (ל"ת)
    עוד ספין דלוח 05/12/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    ציפי רמזה שהמערכת. של... יצאה מכלל שימוש (ל"ת)
    חחחח 05/12/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    טלטל 05/12/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    והוא נישא לה בגלל שהיתה בהריון.בנה נולד 5 חודשים לאחר הנישואין.ביבי הוא בוגד סידרתי.הוא בגד בשרה והיא תפסה אותו וביקשה להתגרש.הם חיים תחת חוזה.
  • 9.
    א׳ 05/12/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    העונש שביבי יקבל משרה על הכתבה הזו...#יותרמבוכריס
  • 8.
    מסכן,שרה תשלח אותו היום לישון בספה בסלון (ל"ת)
    יואב 05/12/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גיל 05/12/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    שרה היקרה, בלי קשר לעברה של הגברת ההיא... ובלי קשר למה שצפוי בעתיד לקרות בין ביבי לבין אותה הגברת ו/או חברותיה בדימוס או שעדיין לא בדימוס, ממליץ לשמור עליו "אישית לוחצת" כי מי יודע יותר טוב ממך את נפשו של הגבר...
  • 6.
    אבי 05/12/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    עמוד חזק נגד השמאל הארור על שלוחותיו הסרטניות
  • 5.
    התגירה 05/12/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    והתגירה.
  • 4.
    היא לא תוכל לקבל - הביצים שלו אצל שרה... (ל"ת)
    בן 05/12/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בדיחת קרש 05/12/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    שרה אכן בת מזל. אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו והיא עזרה המון לעצמה . תקראו את סיפור ההיכרות של ביבי ושרה שפירסם איזה עיתונאי ישראלי
  • 2.
    משה ראשל"צ 05/12/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    יש גם זבל כמו רביב דראקר המושחת
  • 1.
    עוד פעם הדלפה של רביב ?? (ל"ת)
    מק 05/12/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.