מתרחבים: קבוצת ויסוצקי רוכשת את הבעלות בחברת לחמי מאיש העסקים סטף ורטהיימר

קבוצת ויסוצקי נכנסת לתחום המאפים והעוגות ורוכשת את חברת לחמי שהייתה בבעלות סטף ורטהיימר ומשפחת זהר. מנכ"ל ויסוצקי: "מחזקים את הקבוצה"
אלה ברייר |

קבוצת ויסוצקי רוכשת בעלות מלאה על חברת לחמי העוסקת בייצור עוגות ועוגיות פרימיום בתהליכי ייצור במתכונת של אפייה ביתית. הרכישה מכניסה את ויסוצקי לקטגורית המאפים בזירת הפרימיום, אותה היא מתכוונת להמשיך ולהרחיב.

"האסטרטגיה של קבוצת ויסוצקי", אומר רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, "היא להמשיך ולחזק את הקבוצה באמצעות רכישת מותגים מובילים המתאימים לערכיה. קונדיטוריית לחמי היא מותג איכותי שכזה, אשר חרט על דיגלו להביא לצרכנים איכות וחדשנות בקטגוריית הפרימיום. מתוך כך אני מאמין שרכישתו הינה סינרגטית לפעילות ויסוצקי ותניב תוצאות עסקיות גבוהות לפעילות החברה".

בשנים האחרונות קיבלה ויסוצקי החלטה אסטרטגית במסגרתה החברה תהפוך לקבוצת מזון אשר תרכוש חברות מזון שפעילותן מתאימה לערכי הקבוצה. ואכן לפני כשנתיים רכשה קבוצת ויסוצקי את השליטה בבית הבד זיתא, האוחז מאז בנתח שוק של למעלה מ-20% מהקטגוריה.

לחמי מייצאת ומשווקת את תוצרתה, תחת המותג Elsa's Story, בארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה, קנדה, גרמניה, רוסיה ומדינות נוספות באירופה. בין לקוחותיה בשווקים הבינלאומיים נמנות רשתות כמו: Whole Food, ,Sam's Club ,Costco ,Tesco ועוד.

"קבוצת ויסוצקי תמשיך את פעילות לחמי בגליל ותצרף את עובדי לחמי למשפחת ויסוצקי. בכוונתנו לעבוד עם מנכ"ל לחמי, מר מיכאל אהרונסון והצוות הניהולי אשר הוביל את החברה בשנים האחרונות, כדי להרחיב את פעילות לחמי בשוק המקומי והבינלאומי. בכוונתנו להשקיע בקווי הייצור במפעל לחמי, ובפיתוח המותג בהיבט השיווקי על מנת להגדיל את פעילותו ומובילותו בקטגוריית הפרימיום" סיכם ויינשטיין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה