
נקסט ויז'ן: הצבר עלה ל-123 מ' דולר, לעומת 101 מ' דולר ברבעון הקודם
הכנסות החברה זינקו ב-33% ל-36 מיליון דולר ברבעון, והרווח הנקי ב-41% ל-20.5 מיליון דולר; הרווחיות הגולמית עלתה ל-73% לעומת 70.5% ברבעון המקביל
נקסט ויז'ן נקסט ויז'ן 0.54% המספקת פתרונות למערכות צילום צבאיות שמשמשות לרחפנים וכט"במים דיווחה על עלייה של 33% בהכנסות ברבעון ל-36.2 מיליון דולר לעומת 27.2 מיליון דולר ברבעון המקביל, כשהרווח הנקי זינק ב-41% ל-20.5 מיליון דולר לעומת 14.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.
צבר ההזמנות של החברה עמד על 123.2 מיליון דולר לעומת 101 מיליון דולר ברבעון הקודם, כשבמהלך הרבעון מספר הלקוחות להם החברה מוכרת עמד על 111 לעומת 105 ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי של נקסט ויז'ן ברבעון עמד על 26.5 מיליון דולר (73% מההכנסות) לעומת 19.2 מיליון דולר (70.5% מההכנסות ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ב-22.2 מיליון דולר (61.4% מההכנסות) לעומת 15.9 מיליון דולר (58.5% מההכנסות) ברבעון המקביל.
במהלך הרבעון ייצרה החברה מזומנים מפעילות שוטפת בסך של 10.8 מיליון דולר לעומת 15.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, כשלדברי החברה הירידה נוסעת מרכש מהותי של מלאי והפקדת מקדמות לספקים שהחברה ביצעה במהלך התקופה על מנת לתמוך בפעילות החברה בשנת 2025 ו-2026.
- נקסט ויז'ן: הזמנה של 6 מיליון דולר; 73 מ' דולר מתחילת השנה
- עמירם לוין שלא הכרתם - הרוויח מעל 300 מיליון שקל בהשקעה בנקסט ויז'ן
יתרת המזומנים נכון לסוף הרבעון הייתה 41 מיליון דולר לעומת 69.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההון העצמי עומד על כ-128מיליון דולר, נכון לסוף הרבעון הראשון של 2025 כ-84% מהמאזן.
"אנו פותחים את שנת 2025 עם מומנטום חיובי, עם רבעון של צמיחה
דו ספרתית בהכנסות וברווחים", מסר חן גולן יו"ר נקסט ויז'ן. "אנו ממשיכים לראות ביקושים גבוהים למוצרינו בקרב לקוחותינו מכל רחבי העולם ואנו גאים להוביל את השוק עם חדשנות מתמדת ופתרונות פורצי דרך. השבוע אנו משתתפים בתערוכה הגדולה בעולם לכלים אוויריים- Xponential
2025 AUVSI בה נחשוף מספר מוצרים חדשים בניהם מצלמת ה CONDOR. מצלמה זו מהווה חלק בלתי נפרד המחויבות שלנו לחדשנות ולפיתוח מוצרים שיהוו גיים צ'יינגר בשוק המתפתח של הרחפנים והמערכות הנלוות. אנו נמשיך לפעול באחריות, בהתאם ליעדי הדירקטוריון, תוך השקעה בגיוס טאלנטים
וייזום מהלכים שיקדמו את התרחבותינו הגלובלית. האמינות, הביצועים והמחיר התחרותי של מוצרי החברה ממשיכים לבלוט בשוק ולאפשר לנו להגדיל את קהל לקוחותינו. אנו בטוחים ביכולתנו להמשיך לספק ערך רב ללקוחותינו ולבעלי המניות גם ברבעונים הבאים".