הטכנולוגיה של חברת TCM מחוללת מהפכה בתחום ה- eCommerce
חברת TCM היא החברה המובילה בישראל, ואחת מהחברות המובילות בעולם, בתחום ניהול והשבחה של חנויות דיגיטליות. שוחחנו עם המייסדים והמנכ"לים המשותפים בחברה, גבי ושני בר, כדי שיפרטו לנו מעט על הטכנולוגיה פורצת הדרך של TCM
מאת: רוני שלום 24/9/20
בעקבות משבר הקורונה, בכל רחבי העולם אנשים משנים את האופן בו הם רוכשים מוצרים ועוברים לרכישה באמצעות האינטרנט, החל ממוצרי אלקטרוניקה ועד קניות מהסופר. פלטפורמות המסחר הגדולות ביותר, כגון אמזון, שופיפיי, עלי אקספרס, איביי ועוד, חוו עליות עצומות בזמן משבר הקורונה וזאת בזמן שרוב המשק העולמי נקלע למשבר.
חברת TCM, אשר נוסדה על ידי שני וגבי בר - שמכהנים כמנכ"לים משותפים בחברה, היא חברת פינטק (FinTech) אשר עוסקת בניהול והשבחה של חנויות דיגיטליות. לאורך פעילותה, הצליחה החברה לפתח טכנולוגיה חדשנית אשר הופכת את תהליך ההשבחה והניהול של החנויות המקוונות לפשוט ובאוטומציה כמעט מלאה, באמצעות טכנולוגיות AI, Big-Data ו-Machine learning.
ישבתי עם בני הזוג בר לשיחה, על מנת שירחיבו מעט על הטכנולוגיה המתקדמת וכדי שיסבירו כיצד הם הובילו את חברת TCM בחוד החנית של תחום האיקומרס, אשר צומח בקצב מואץ בעקבות משבר הקורונה.
איתור חנויות דיגיטליות
"החברה שלנו היא חברת טכנולוגיה", מספרים גבי ושני בר. "אנחנו שמים דגש מאוד גדול על פיתוח המערכות שלנו, אותן הקמנו מאפס. קיימות מספר מערכות עליהן מתבססת הפעילות שלנו, המשלבות ניתוח של כמות אדירה של נתונים בתהליכי Big-Data ואנליזה שלהם, תהליך קבלת החלטות אוטומטי בהתבסס על הנתונים באמצעות מערכות AI ו-Machine Learning, ותכנון אוטומטי מלא של מסעות השיווק עבור המוצרים בחנות המקוונת".
- התפוצצות הבועה: טיפלתי תפטר 120 עובדים, אחרי שווי של 8.3 מיליארד דולר
- חברת Imagen גייסה 30 מיליון דולר לאוטומציה עבור צלמים מקצועיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"אחת מהמערכות הבולטות שלנו, אשר מעניקה לנו יתרון גדול על פני המתחרים, היא מערכת האיתור שלנו. באמצעות סריקה של פלטפורמות מסחר כמו אמזון, שופיפיי ואיביי, אנו מסוגלים לאתר חנויות מקוונות בעלות פוטנציאל, והמערכת מזהה אותן באמצעות אנליזה של כמויות מידע אדירות. זהו פיתוח ייחודי של חברת TCM ואחת מאבני היסוד שלנו".
חברת TCM עושה שימוש בטכנולוגיית Data Mining בשילוב עם תהליכי Machine Learning (למידת מכונה) ובינה מלאכותית, הן כדי לאתר חנויות בעלות פוטנציאל גבוה והן בתהליך ההשבחה עצמו.
מערכת חיזוי - Predictive Analysis
הטכנולוגיה של TCM מאפשר לנתח מעל ל-300,000 מוצרים ביום ומיליוני מוצרים בחודש, בתהליך של סריקת זירות המסחר הגדולות כמו אמזון למשל, ולאחר מכן לנתח את הנתונים שהתקבלו, ובאמצעותם לקבל החלטות על מנת לבצע אופטימיזציה עבור החנויות שנמצאות בניהול של TCM.
בנוסף, המערכת מצליחה "לחזות" אילו מוצרים ימכרו יותר או פחות, מהם המיקומים הגיאוגרפיים בהם קיים ביקוש גדול יותר עבור מוצר מסוים, מהי התחרות באותו פלח שוק ומי הם המתחרים העיקריים, סריקת ביקורות כדי להבין היכן המתחרים לא מצליחים לספק מענה ומה הרווח הפוטנציאלי - כל זה ללא מגע אדם ובתהליכי AI ו-Machine Learning.
צפו בסרטון - מערכת החיזוי (Predictive Analysis) של חברת TCM:
"באמצעות מערכת החיזוי שלנו, ניתן לשפר פלאים את הביצועים של החנויות אותן אנו מנהלים", מסביר גבי בר. "אנחנו מקבלים תמונת מצב מלאה ומרוכזת בזמן אמת, שמאפשרת לנו לקבל החלטות מדויקות. הנתונים עצמם מונגשים בצורה מהירה וברורה וניתן לבצע החלטות מיידיות המשפרות את ביצועי החנות. יכולת החיזוי ביחד עם המקצועיות של מנהלי החנויות שלנו, יוצרים שילוב מנצח".
בר הוסיף: "כמות הנתונים שאנחנו שואבים מהאינטרנט היא אדירה, לכן זה בלתי אפשרי לעבור עליהם בצורה ידנית. המערכות שלנו יודעות לקחת את מה שחשוב ולנפות את מה שאינו רלוונטי, כך שהשורה התחתונה שמתקבלת מכילה מידע שימושי ופרקטי".
תכנון קמפיינים שיווקים באוטומציה מלאה
מערכת נוספת שפיתחה חברת TCMמסוגלת לייצר קמפיינים שיווקיים עבור החנויות הדיגיטליות שבניהול החברה, ברמת המוצר הבודד. "המערכת למעשה סורקת את החנות ויודעת לזהות, באמצעות הטקסט ותמונת המוצר, באיזה מוצר מדובר ומהם מאפייניו. לאחר הסריקה המערכת מחוללת מודעות שיווקיות, בתהליך אוטומטי לגמרי באמצעות טכנולוגיות AI ו-Machine Learning, המכילות גם תמונה וגם טקסט", מסביר גבי בר.
"בהתבסס על כמות מאוד גדולה של נתונים, המערכת גם יודעת "לטרגט" את קהל היעד, על ידי התאמה של מילות החיפוש הרלוונטיות והיבטים של קהל היעד (מגדר, טווח גילאים וכו'). המערכת בעצם מקצרת את העלות ואת משך הזמן של תכנון הקמפיין השיווקי, ומאפשרת יצירה של מאות של מודעות בזמן קצר. מה שבעבר היה נעשה באופן ידני, על ידי אנשי פרסום דיגיטלי ובעלות גבוהה, נעשה כעת באופן אוטומטי לגמרי", הרחיב בר.
אך זה לא הכל, המערכת של TCM מסוגלת גם לבצע תהליכי אופטימיזציה לקמפיין השיווקי באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. כלומר, מדובר ב-"Game Changer" אמיתי, היות ואין צורך במאות ואף אלפי שעות העבודה שהושקעו בפרסום ואופטימיזציה של מודעות בעבר.
שקיפות מלאה מול בעלי החנויות
אחד מהדברים החשובים ביותר עבור TCM היה לייצר מערכות אשר יעניקו שקיפות מלאה של ביצועי החנות מול הבעלים של החנויות הדיגיטליות. "כנות, אמינות ויושרה אלו חלק מהערכים המרכזיים עליהם מתבססת TCM", סיפרה שני בר. "הבעלים של החנויות אותן אנו מנהלים יכולים לראות בכל עת את הביצועים של החנות, ממש בשידור חי. יצרנו ממשק 'דאשבורד' ייחודי באמצעותו ניתן לראות את כל הנתונים המגיעים ישירות מהחנות, הפעולות שננקטו וכן הלאה"
"בנוסף, יצרנו גם אפליקציית מובייל חדשה, אליה ניתן להתחבר מכל סמארטפון ולקבל תמונת מצב בזמן אמת. אנחנו תמיד פועלים על מנת להרחיב את השקיפות שלנו מול בעלי הנכסים, האפליקציה היא עוד חלק בתהליך זה", הרחיבה בר.
בחוד החנית של הטכנולוגיה
לאורך השיחה של עם המנכ"לים המשותפים, גבי ושני בר, היה ברור כי אחד הדברים החשובים ביותר עבורם הוא לשמור על היתרון הטכנולוגי של חברת TCM. "אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להישאר בקדמת הטכנולוגיה ולפתח מערכות מהפכניות בתחום ה- eCommerce", אמר בר וסיכם:
"לקראת ההשקה הראשונית שלנו בבורסה האוסטרלית הצגנו את הטכנולוגיה לחתמים והם התרשמו מאוד מהיכולות שלנו, אשר נמצאות בתחרות עם החברות המובילות בעולם, אנחנו נמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלנו וליצור מערכות נוספות שישפרו את ביצועי החנויות הדיגיטליות שבניהולנו גם בעתיד, בכל המרץ".
לבדיקת אפיון, התאמה והצטרפו https://lp2.tcmdigital.co.il/l/tcm-digital/
לאתר החברה: https://tcmdigital.com/
- 1.אנונימי 05/12/2020 17:54הגב לתגובה זוהחברה הולכת להסחר בנאסדק
צילום: Pexelsהלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?
היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק
עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.
מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.
מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?
BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.
במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.
- מחיקת רישום BDI שלילי ושיפור נתוני האשראי – האם פעולות אלו אפשריות?
- צפי לגידול של 50% בשיעור החברות שיקרסו בישראל לעומת 25% בעולם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.
צילום: אריק קסבילא רק להגיע – אלא להגיע רגועים: דור חדש של שירותי הסעות בישראל
הכירו את הטרנד המרכזי בשוק התחבורה המשלב בטיחות בלתי מתפשרת עם צי רכב מהודר ונוחות טכנולוגית שיביא את עובדיכם למקום העבודה כשהם רגועים ומפוקסים
התנועה בכבישי ישראל הפכה מזמן לכאב ראש לאומי. העומס, הפקקים והלחץ הנגזר מהם פוגעים לא רק באיכות החיים של העובד הממוצע, אלא גם בשורה התחתונה של הארגון. בעולם העסקים המודרני, שבו שימור הון אנושי הוא קריטי,
פתרון ההסעות לעובדים אינו עוד הוצאה לוגיסטית גרידא, אלא השקעה אסטרטגית ברווחת העובדים ו בפרודוקטיביות שלהם. חברת מטרומקס, הנחשבת לחברת ההסעות הגדולה והמובילה בישראל, מציעה כעת את דור העתיד של התחבורה מתקדמת – כזו שמעבירה את הנוסעים לא רק ממקום למקום, אלא גם ממצב של מתח למצב של רוגע.
ההסעה העסקית החדשה: משינוע לשימור עובדים
עבור חברות וארגונים גדולים, ניהול מערך ההסעות חברות הוא משימה מורכבת ויקרה. דרישת השוק העסקי כיום היא לא רק אוטובוס שיגיע בזמן, אלא שותף עסקי שמסוגל לנהל את המערך באופן מקצועי, בטוח ושקוף.
- האם עימות בין נהג לסדרן ייחשב תאונת עבודה?
- העליון פסל מכרז הסעות בקריית אתא - וזו הסיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מטרומקס משרתת מגוון רחב של לקוחות עסקיים ומוסדיים מהמובילים במשק (דוגמת שטראוס, בתי חולים-כללית ורשויות מקומיות), ומבינה שהמסע מתחיל הרבה לפני העלייה לרכב. אמינות היא המפתח: הנהגים המקצועיים של החברה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות שוטפות, מתוך הבנה שהם הפנים של הארגון המעסיק.
