נקודות עצירה מעניינות בדרך לאילת

תוכן בחסות |

כמה פעמים חשבתם להגיע לאילת, אבל וויתרתם עקב הטיסות היקרות או הנסיעה הארוכה מדי עבור הילדים הקטנים? זוכרים לרעה את הנסיעה עם הילדים הלוחצים להגיע כבר למלון באילת? אז אנחנו אומרים לכם – אל תוותרו על הנסיעה! ליקטנו עבורכם מגוון עצירות בדרך שכפי שזקן סיני אחד פעם אמר, יסייעו לכם להפוך את הלימון ללימונדה! ארזו את המזוודות לבית מלון באילת ובחרו מקום עצירה מעניין ומסקרן בדרך!

 

אנשים רבים הרגילים להגיע למלונות באילת כל שנה או אף כמה פעמים בשנה, מכירים לרוב רק את תחנות הריענון לצד הכבישים בדרך לאילת. אולם, למרות שמקומם של אותן נקודות עצירה במקומם מונח, עדיין קיימות נקודות עצירה רבות וטובות בדרך לאילת שיספקו לכם ולילדיכם אטרקציות מהנות ומופלאות!

 

לחובבי החיות שבניינו

גני חיות הם דבר אחד, אולם לא בכך חופש זוכים הילדים להכיר בעלי חיים מדבריים ומרהיבים, כאלה שרובנו לא נתקלים בהם לא בספרי הילדים וודאי שלא בפינות החי העירוניות. ברוח זו, שני במקומות המומלצים לעצירה בדרך לאילת הם חי-בר יטבתה האהוב כל כך (וממש לא בכדי) וחוות האנטילופות.

חי-בר יטבתה יאפשר לכם לנסוע או ללכת מעט רגלית תוך כדי צפייה בעופות גדולים, טורפים וזוחלים מעניינים, ואף ניתן יהיה להשתתף בהאכלת חלק מבעלי החיים השוכנים במקום, בהרשמה מראש. חוות האנטילופות שוכנת ליד מושב צופר, וכוללת גם היא מסלול נסיעה לצד חלקת אנטילופות, זברות, איילות ועוד. בנוסף, קיימת במקום גם פינת חי ובריכת שכשוך מקורה המושלמת לעצירת אוכל ושתיה עבור הילדים. אגב, החי-בר נמצא קרוב יחסית לעיר אילת ולכן, מהווה מקום עצירה מושלם בדרך לאזור המלונות באילת.

 

באר שבע כפי שמעולם לא הכרתם

אם אתם מגיעים מהמרכז, באר שבע יכולה להיות מקום עצירה מפתיע ומסקרן במיוחד עבור הילדים ואף המבוגרים שבניינו. רבים אינם יודעים, אולם לצד ערים נוספות, גם באר שבע מסתמנת כעיר ילדים חדשה ובה מספר מוזיאונים המתאימים לכל הגילאים, החל מהלונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע, פארק קרסו למדע, וייט פול – מתחם כדורים ענק במתחם "ביג" ועוד. בקיצור, רק תבחרו את האטרקציה מהמגוון הגדול בעיר והילדים יצטרפו אליכם בשמחה!

 

 

גן לאומי עבדת, גן לאומי שבטה וגן לאומי ממשית

תלוי מהיכן אתם נוסעים לאילת, אולם באופן כללי מדובר בכמה ערים היסטוריות נבטיות ומרשימות, בעלות מבנים עתיקים שמספקות מבט ייחודי על החיים בעת העתיקה ובפרט, באזורים המדבריים של המזרח התיכון ובכלל. האתרים כוללים שרידי מבנים, כנסיות, ברכות ועוד.  היות ומדובר בגנים לאומיים, יש לברר מהן שעות הכניסה לאתר ומהם הפעילויות המתבצעות שם. בחלק מימי החופשים והחגים, מתבצעות באתרים פעילויות מיוחדות לילדים הכוללים ניווט, פעילויות יצירה, הדרכה והצגות על ידי שחקנים.

 

נ.ב, לא לשכוח להתרענן ולשתות הרבה מים!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.