תלונות נגד אופירה אסייג שעפה על כתב שלה בשידור: התנצלה בשידור
הבוקר צייץ את הקטע האודיו כתב הבידור של ישראל היום ערן סויסה, והדבר עורר סערה ברשתות החברתיות. לרשות השנייה התקבלו מספר תלונות נגד אסייג. בין המתלוננים היה גם שי גליק, מנכ"ל ארגון בצלמו, שקרא לפטר מיידית את אסייג, הגם שהרשות השנייה אינה הכתובת לקריאה זו. במכתב ששלח לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה דוד רגב תחת הכותרת "התעמרות חמודה יותר בעובד בשידור חי על לא עוול בכפו", ציין גליק כי "כבר נאמר במקורות חז"ל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא", והוסיף כי "אופירה לרגע לא חשבה להתנצל על דבריה". לדבריו, "מה הרגיש אותו שדרן באותו רגע? מה הרגישה אימא שלו? החברה שלו? הדבר חצה כל קו אדום. קורא לך לנקוט באופן מידי בצעדים חריפים ביניהם קנס לתוכנית, וחיוב התוכנית להתנצל כולל הבהרה שעד שאופירה לא מתנצלת באופן אישי בפני השדרן, היא לא חוזרת לשדר". מי שיצטרך להגיב על התלונות שהוגשו לרשות השנייה, היא תחנת רדיו תל אביב. הפלטפורמה שלה היוותה מקום לסוגיית יחסי עובד-מעביד של גוף תקשורת אחר בכלל – ONE. גם ארגון העיתונאים נכנס לעובי הקורה, ודורש ממנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם לחייב את אסייג להתנצל על הדברים, הגם שאין בין משולם לבין אסייג יחסי העסקה, למעט כאמור ההסכם בין הצדדים. "ההתנהלות של אופירה אסייג כלפי הכתב איציק כלפי אתמול בתוכנית הספורט של רדיו תל אביב היא מעשה פסול שאין לו מקום בכלי תקשורת", נכתב בהודעת הארגון. "יו"ר הארגון נורית קנטי פנתה לאבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב בדרישה להתנצלות פומבית וברורה מטעם אופירה אסייג והתחנה כלפי הכתב שהיה מושא להלבנת פנים פומבית". מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם סירב להגיב. לאופירה אסייג הופנו מספר שאלות בנושא - אולם טרם התקבלה תגובה. עדכון 18:08: אסייגה התנצלה בפני כלפי בשידור: "אני רוצה לומר לך איציק חמוד שלי, שאתה מאד אהוב אצלי ויש לך פינה ענקית אצלי (אבל) המקצוענות אצלי וטובת הניוז היא מעל הכל, והפוליטקלי קורקט רק אחרי... אני מחבקת אותך ואתה ילד טוב, ושתמשיך להיות זמין. נפגעת ממני?". כלפי: "הכל בסדר, עברתי דברים קשים יותר בחיים". אסייג: "אני רוצה לומר לך. אני מעל 20 שנה עיתונאית, מחזיקה את ONE ומנהלת את התוכנית ברדיו והתוכנית בטלוויזיה. אני אומרת לך אם נפגעת ממני, אני מתנצלת".האזינו ולא תצטערו: אופירה אסייג נוזפת בשידור חי בכתב one שלא התפנה לדבר איתה ברדיו pic.twitter.com/ed2w69Yed7
— Eran Swissa (@EranSwissa) March 2, 2022
- 6.זו התנשאות חוזרת, בטח שלא התנצלות (ל"ת)עמי הבוט 03/03/2022 14:02הגב לתגובה זו
- 5.אריאל 03/03/2022 14:01הגב לתגובה זובפריים טיים, וכול עוד רצים אליה ואל הערס שלצידה.
- 4.מוטי 03/03/2022 07:51הגב לתגובה זוגם בהתנצלות מקטינה אותו לגובה הרצפה
- 3.רועי 03/03/2022 03:08הגב לתגובה זואם אני רוצה לשמוע חפירות על ספורט אז רק 103
- 2.שלמה 02/03/2022 20:42הגב לתגובה זורק מגבירה את הניכור והזילזול ב"חמוד שלי " התנשאות שרק היא והבחור השני שלידה יכולים לזרוע בכל תוכנית שלהם . בושה לתחנות תקשורת שמשמיעות ומראות אותם. לא מתאים לאזרחים בישראל
- 1.אליהו 02/03/2022 19:37הגב לתגובה זופה ג'ורה וחבל שהיא עדין ממשיכה לשדר עם התוכניות פח שלה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.