תלונות נגד אופירה אסייג שעפה על כתב שלה בשידור: התנצלה בשידור
הבוקר צייץ את הקטע האודיו כתב הבידור של ישראל היום ערן סויסה, והדבר עורר סערה ברשתות החברתיות. לרשות השנייה התקבלו מספר תלונות נגד אסייג. בין המתלוננים היה גם שי גליק, מנכ"ל ארגון בצלמו, שקרא לפטר מיידית את אסייג, הגם שהרשות השנייה אינה הכתובת לקריאה זו. במכתב ששלח לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה דוד רגב תחת הכותרת "התעמרות חמודה יותר בעובד בשידור חי על לא עוול בכפו", ציין גליק כי "כבר נאמר במקורות חז"ל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא", והוסיף כי "אופירה לרגע לא חשבה להתנצל על דבריה". לדבריו, "מה הרגיש אותו שדרן באותו רגע? מה הרגישה אימא שלו? החברה שלו? הדבר חצה כל קו אדום. קורא לך לנקוט באופן מידי בצעדים חריפים ביניהם קנס לתוכנית, וחיוב התוכנית להתנצל כולל הבהרה שעד שאופירה לא מתנצלת באופן אישי בפני השדרן, היא לא חוזרת לשדר". מי שיצטרך להגיב על התלונות שהוגשו לרשות השנייה, היא תחנת רדיו תל אביב. הפלטפורמה שלה היוותה מקום לסוגיית יחסי עובד-מעביד של גוף תקשורת אחר בכלל – ONE. גם ארגון העיתונאים נכנס לעובי הקורה, ודורש ממנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם לחייב את אסייג להתנצל על הדברים, הגם שאין בין משולם לבין אסייג יחסי העסקה, למעט כאמור ההסכם בין הצדדים. "ההתנהלות של אופירה אסייג כלפי הכתב איציק כלפי אתמול בתוכנית הספורט של רדיו תל אביב היא מעשה פסול שאין לו מקום בכלי תקשורת", נכתב בהודעת הארגון. "יו"ר הארגון נורית קנטי פנתה לאבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב בדרישה להתנצלות פומבית וברורה מטעם אופירה אסייג והתחנה כלפי הכתב שהיה מושא להלבנת פנים פומבית". מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם סירב להגיב. לאופירה אסייג הופנו מספר שאלות בנושא - אולם טרם התקבלה תגובה. עדכון 18:08: אסייגה התנצלה בפני כלפי בשידור: "אני רוצה לומר לך איציק חמוד שלי, שאתה מאד אהוב אצלי ויש לך פינה ענקית אצלי (אבל) המקצוענות אצלי וטובת הניוז היא מעל הכל, והפוליטקלי קורקט רק אחרי... אני מחבקת אותך ואתה ילד טוב, ושתמשיך להיות זמין. נפגעת ממני?". כלפי: "הכל בסדר, עברתי דברים קשים יותר בחיים". אסייג: "אני רוצה לומר לך. אני מעל 20 שנה עיתונאית, מחזיקה את ONE ומנהלת את התוכנית ברדיו והתוכנית בטלוויזיה. אני אומרת לך אם נפגעת ממני, אני מתנצלת".האזינו ולא תצטערו: אופירה אסייג נוזפת בשידור חי בכתב one שלא התפנה לדבר איתה ברדיו pic.twitter.com/ed2w69Yed7
— Eran Swissa (@EranSwissa) March 2, 2022
- 6.זו התנשאות חוזרת, בטח שלא התנצלות (ל"ת)עמי הבוט 03/03/2022 14:02הגב לתגובה זו
- 5.אריאל 03/03/2022 14:01הגב לתגובה זובפריים טיים, וכול עוד רצים אליה ואל הערס שלצידה.
- 4.מוטי 03/03/2022 07:51הגב לתגובה זוגם בהתנצלות מקטינה אותו לגובה הרצפה
- 3.רועי 03/03/2022 03:08הגב לתגובה זואם אני רוצה לשמוע חפירות על ספורט אז רק 103
- 2.שלמה 02/03/2022 20:42הגב לתגובה זורק מגבירה את הניכור והזילזול ב"חמוד שלי " התנשאות שרק היא והבחור השני שלידה יכולים לזרוע בכל תוכנית שלהם . בושה לתחנות תקשורת שמשמיעות ומראות אותם. לא מתאים לאזרחים בישראל
- 1.אליהו 02/03/2022 19:37הגב לתגובה זופה ג'ורה וחבל שהיא עדין ממשיכה לשדר עם התוכניות פח שלה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
