אתר האינדיפנדנטאתר האינדיפנדנט

עמוד הבית יתאים עצמו להעדפות הגולש, האתרים ירוויחו הקלקות

טכנולוגיה חדשה של טאבולה תאפשר לאתרי חדשות לשלב רכיב ש"יכיר" את העדפות התוכן של הגולשים. הפיילוט נוסה בין היתר על אתר האינדיפנדנט שהחליט לשלב את הטכנולוגיה אצלו. גם בישראל נערכו פיילוטים
אלכסנדר כץ | (1)

פלטפורמת המלצות התוכן טאבולה הכריזה היום (יום ד') על מהלך אסטרטגי שלטענתה עתיד להשפיע על אתרי החדשות והתוכן המובילים בארץ ובעולם במלחמה מול הפלטפורמות החברתיות. המהלך כולל טכנולוגיה חדשה המאפשרת, באמצעות AI, התאמה אישית של תכנים חדשותיים בעמוד הבית להעדפות הגולשים.

החברה ביצעה השקה שקטה עם אתרי תוכן מובילים ובהם נרשמו עליות של 30%-50% בשיעור ההקלקות באזורים בעמוד הבית שעברו התאמה אישית בעזרת טאבולה. בין אתרי התוכן שהחלו לעבוד עם הטכנולוגיה של טאבולה, אפשר למנות את אתר האינדיפנדנט הבריטי ו-McClatchy. בארץ הטכנולוגיה נבדקה כפיילוט בכמה אתרים, אולם בטאבולה מסרבים לחשוף בשלב זה במי מדובר.

אתרי חדשות ותוכן נמצאים בתחרות מתמדת על קשב הגולשים מול הרשתות החברתיות. הטכנולוגיה החדשה ששמה Homepage For You, מציידת את העורכים של אתרי התוכן בכלים טכנולוגיים לניהול וחיזוק האזור המשמעותי ביותר של האתר - עמוד הבית. הטכנולוגיה משכללת את היכולות הקיימות של טאבולה הכוללות התאמה אישית של חלקים אחרים באתר.

טאבולה משקיעה כ-100 מיליון דולר מדי שנה במחקר ופיתוח. טכנולוגיה החדשה הזו מצטרפת למגוון היכולות שמציעה טאבולה וביניהן טאבולה Newsroom, כלי מבוסס AI שהיא פיתחה ומסתמך על סט נתונים עצום שנאסף מכ-500 מיליון משתמשים פעילים ביום כדי לעזור לאתרי חדשות לייעל את החלטות העריכה שלהם, להגדיל את מספר הקוראים ולמשוך מנויים חדשים.

הטכנולוגיה החדשה מהווה רובד משלים לתפקידם של העורכים בבחירת התוכן עבור עמוד הבית של האתר, על ידי תוספת של שכבת המלצות מבוססת AI, המציעה לגולשים תוכן חדש שעשוי לעניין אותם. כך יכולים צוותי המערכות לשמור על צביון עמוד הבית, ובו-בזמן להרוויח מיתרונות הבינה המלאכותית ולמקסם את מעורבות הגולשים.

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה

"כשיותר מ-89% מהעסקים אונליין משקיעים היום בפרסונליזציה, ורשתות חברתיות כמו טיקטוק משתמשות ב-AI כדי למשוך קהלים צעירים לגלות סרטונים חדשים, ברור שאנשים רוצים חוויות מותאמות אישית עבורם", אומר מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה. "כשאתה נכנס לאחת הרשתות החברתיות שלך, מיד מוצג לך תוכן שאתה באמת רוצה לראות. עבור הפאבלישרים שלנו, הקוראים הכי נאמנים הם אלו שנכנסים ישירות לעמוד הבית. הם מסתמכים על העורכים שיכוונו אותם למה שבאמת חשוב להם לדעת. טאבולה שואפת להביא את הטכנולוגיה שלה לכל עמודי הבית של כל אתרי התוכן בעולם, כדי לעזור להם לחזק את נאמנות הקוראים. אני מאמין ש-Homepage For You שמתווספת לפלטפורמה שלנו, תאפשר לשותפים שלנו  ול-Open Web לגדול מהר יותר ולהצליח".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מחיר הזדמנות שלא יחזור.. שווה להיכנס למניה (ל"ת)
    שלמה כהן 26/01/2022 17:38
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.