עמוד הבית יתאים עצמו להעדפות הגולש, האתרים ירוויחו הקלקות
פלטפורמת המלצות התוכן טאבולה הכריזה היום (יום ד') על מהלך אסטרטגי שלטענתה עתיד להשפיע על אתרי החדשות והתוכן המובילים בארץ ובעולם במלחמה מול הפלטפורמות החברתיות. המהלך כולל טכנולוגיה חדשה המאפשרת, באמצעות AI, התאמה אישית של תכנים חדשותיים בעמוד הבית להעדפות הגולשים.
החברה ביצעה השקה שקטה עם אתרי תוכן מובילים ובהם נרשמו עליות של 30%-50% בשיעור ההקלקות באזורים בעמוד הבית שעברו התאמה אישית בעזרת טאבולה. בין אתרי התוכן שהחלו לעבוד עם הטכנולוגיה של טאבולה, אפשר למנות את אתר האינדיפנדנט הבריטי ו-McClatchy. בארץ הטכנולוגיה נבדקה כפיילוט בכמה אתרים, אולם בטאבולה מסרבים לחשוף בשלב זה במי מדובר.
אתרי חדשות ותוכן נמצאים בתחרות מתמדת על קשב הגולשים מול הרשתות החברתיות. הטכנולוגיה החדשה ששמה Homepage For You, מציידת את העורכים של אתרי התוכן בכלים טכנולוגיים לניהול וחיזוק האזור המשמעותי ביותר של האתר - עמוד הבית. הטכנולוגיה משכללת את היכולות הקיימות של טאבולה הכוללות התאמה אישית של חלקים אחרים באתר.
טאבולה משקיעה כ-100 מיליון דולר מדי שנה במחקר ופיתוח. טכנולוגיה החדשה הזו מצטרפת למגוון היכולות שמציעה טאבולה וביניהן טאבולה Newsroom, כלי מבוסס AI שהיא פיתחה ומסתמך על סט נתונים עצום שנאסף מכ-500 מיליון משתמשים פעילים ביום כדי לעזור לאתרי חדשות לייעל את החלטות העריכה שלהם, להגדיל את מספר הקוראים ולמשוך מנויים חדשים.
- מ-TIME ועד USA TODAY: טאבולה מתקשרת עם פאבלישרים גלובליים
- ככה טאבולה מביאה 20% גידול בהמרות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הטכנולוגיה החדשה מהווה רובד משלים לתפקידם של העורכים בבחירת התוכן עבור עמוד הבית של האתר, על ידי תוספת של שכבת המלצות מבוססת AI, המציעה לגולשים תוכן חדש שעשוי לעניין אותם. כך יכולים צוותי המערכות לשמור על צביון עמוד הבית, ובו-בזמן להרוויח מיתרונות הבינה המלאכותית ולמקסם את מעורבות הגולשים.
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה
"כשיותר מ-89% מהעסקים אונליין משקיעים היום בפרסונליזציה, ורשתות חברתיות כמו טיקטוק משתמשות ב-AI כדי למשוך קהלים צעירים לגלות סרטונים חדשים, ברור שאנשים רוצים חוויות מותאמות אישית עבורם", אומר מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה. "כשאתה נכנס לאחת הרשתות החברתיות שלך, מיד מוצג לך תוכן שאתה באמת רוצה לראות. עבור הפאבלישרים שלנו, הקוראים הכי נאמנים הם אלו שנכנסים ישירות לעמוד הבית. הם מסתמכים על העורכים שיכוונו אותם למה שבאמת חשוב להם לדעת. טאבולה שואפת להביא את הטכנולוגיה שלה לכל עמודי הבית של כל אתרי התוכן בעולם, כדי לעזור להם לחזק את נאמנות הקוראים. אני מאמין ש-Homepage For You שמתווספת לפלטפורמה שלנו, תאפשר לשותפים שלנו ול-Open Web לגדול מהר יותר ולהצליח".
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 1.מחיר הזדמנות שלא יחזור.. שווה להיכנס למניה (ל"ת)שלמה כהן 26/01/2022 17:38הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
