אחרי שהופסקה הפצת ראש 1 בפרינט - גם אתר המגזין ייסגר
אתר מגזין הנוער ראש 1 ייסגר בתקופה הקרובה – כך נודע לאייס. גורמים טוענים כי כמה מעובדי המותג - שהתרכז בתקופה האחרונה בפעילות דיגיטלית - יסיימו את עבודתם, אולם בקבוצת ידיעות אחרונות, בעלת המותג, טוענים כי לא זומנו עובדים לשימועים.
ראש 1 ראה אור לראשונה באפריל 1988, והופץ כמגזין פרינט במשך 29 שנים ברציפות. לפני כשנה וחצי הוחלט להפסיק את פעילות הפרינט, ולהתמקד בפעילות דיגיטלית, שכללה השקת אפליקציה חדשה שפעלה לצד אתר אינטרנט ששודרג, וזאת לצד נוכחות נרחבת בסושייאל – ברשתות פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט.
המהלך בזמנו היה טבעי: קהל היעד של ראש 1 הוא בני נוער שכבר מזמן לא נמצאים בעולמות הפרינט, ובעצם "חיים" בדיגיטל. הצעד הזה גם התכתב עם מהלכים דומים שעברו מותגים אחרים של ידיעות אחרונות, כגון העיתון ברוסית וסטי שהפסיק את הפצתו היומית והקים אתר אינטרנט - מעין גרסה רוסית ל-ynet.
כעת הוחלט על הפסקת הפעילות באתר, כשמנגד בידי הקבוצה גם אתר הנוער הפופולרי פרוגי. ולמרות הפסקת פעילות אתר ראש 1, הוא דווקא ירכז את פעילותו ברשתות החברתיות - ובעיקר באינסטגרם.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עורכת ראש 1, דנה זקס, מסרה: "אנחנו ממקדים את הפעילות שלנו ברשתות החברתיות, ובעוד כחודש נסגור את האתר". זקס אומרת כי תימשך פעילות ראש 1 ברשתות החברתיות, ומסבירה כי הפסקת פעילות האתר קשורה בשוק הפרסום לנוער, ש"עבר שינויים גדולים בשנים האחרונות, והם מחייבים אותנו להתאים את עצמנו אליהם".
- 2.אימפריית נוני כבר לא קיימת. בקרוב חיסול ידיעות - הפרינט (ל"ת)ברווז 10/10/2018 07:44הגב לתגובה זו
- 1.אין על פרוגי !!! (ל"ת)י 09/10/2018 14:47הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
