TV

פרובונו: מהלך מיוחד למען חקר ה-ALS יאט שירים ברדיו

קמפיין רדיו ייחודי לפי רעיון של ענבר מרחב G ידמה את מחלת ה-ALS באמצעות שירים מוכרים שיושמעו ברדיו ויואטו בהדרגה כדי לדמות את אפקט המחלה הקטלנית וחשוכת המרפא
משה בנימין |

יוזמה קריאייטיבית של משרד הפרסום ענבר מרחב G עבור העמותה למען חקר מחלת ה-ALS בישראל הולידה קמפיין מקורי בשיתוף כמה מהזמרים המושמעים ביותר בישראל שנרתמו לכך בהתנדבות, יחד עם תחנות הרדיו המשתתפות במהלך. במסגרת המהלך, השירים שיושמעו ברדיו במהלך יום רביעי הקרוב, ה-22 בפברואר, ייחלשו ויואטו בהדרגה בכדי לדמות את תהליך הפגיעה של המחלה הקטלנית שמאופיין בשיתוק הולך ומתפשט בגופם של החולים ודיבורם ההולך ונעלם. 

בין הזמרים שתרמו משיריהם נמנים: אייל גולן עם השיר "מוראל", "מחוזקים לעולם" של אברהם טל, "גלגל מסתובב" של עידן רייכל, נתן גושן, סטטיק ובן אל, חנן בן ארי, עידן עמדי, עילי בוטנר, עברי לידר, קרולינה, אריק ברמן, התקווה 6, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, אייל אבן צור, פאר טסי, גיא מזיג, יהלי סובול, דורון מדלי ואמיר דדון.

הקמפיין ילווה בקריינות: "ללא כל אזהרה מוקדמת ובאופן הדרגתי, מחלת ה-ALS משתקת את חייהם של אלפי חולים. עזרו לנו לקדם מחקר רפואי ולהילחם במחלה. כנסו ל-IsrALS.org.il העמותה לחקר ה-ALS בישראל". 

 

במשך היום ישמיעו את השירים המעובדים תחנות הרדיו שנרתמו בהתנדבות: גל"צ, גלגל"צ,  88, eco99 ,  רדיו תל אביב, רדיו ללא הפסקה, רדיו חיפה, רדיוס, רדיו לב המדינה, רדיוס,  99.5 רדיו חםאש, 104.5 צפון ללא הפסקה, 97 דרום, 101.5 דרום, 101 ירושלים  וגלי ישראל 106.5. 

 

בן סבר, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום ענבר-מרחב G: "על פי תפיסת החברה, מעת לעת אנשי הקריאייטיב במשרד מגישים רעיונות יצירתיים שאינם מיועדים למטרות רווח אלא למטרות קהילתיות עבור עמותות חשובות. הפעם בחרנו בעמותת ישראלס ובאנלוגיה המדמה, באופן לא צפוי, את מה שעובר על החולים ב-ALS".

 

אפרת כרמי, מנכ"לית עמותת ישראלס: "המאזינים לקמפיין עוברים במשך מספר שניות חוויה חושית מפתיעה, הלוכדת את תשומת ליבם ומעבירה באופן יוצא מן הכלל את המסר. לצערנו ALS עודנה מחלה חשוכת מרפא, אבל בחודשים האחרונים התבשרנו על מספר פריצות דרך בחקר המחלה, שעדיין לא תורגמו לתרופה. עמותת ישראלס פועלת למעלה מעשור לקידום חקר ה-ALS בישראל. העמותה מעניקה מענקי מחקר לחוקרים בארץ ובחו"ל. כל תרומה שנקבל תוקדש להמשך מאבקנו במחלה, ותושקע במחקר עד למציאת תרופה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

ה-ALS היא מחלה ניוונית חשוכת מרפא הגורמת לשיתוק שרירים שמתפשט, מהגפיים ועד לשרירים האחראים על בליעה, דיבור ונשימה. בישראל חיים כ-600 חולי ALS. מוחם של החולים אינו נפגע והחולים נותרים צלולים בדעתם, בגוף משותק לחלוטין. תוחלת החיים הממוצעת של החולים, מיום אבחון המחלה הוא 3-5 שנים. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.