כתבת ONE רבה עם שוטרת באצטדיון - ועוכבה לחקירה
את המשפט "אני א**** אותך" שוטרת מתחנת פתח תקווה פחות אהבה לשמוע, ועיכבה לחקירה את כתבת ONE למשך כשעה וחצי, במהלך משחק ליגת העל בין מכבי פתח תקווה למכבי חיפה, אתמול (יום ב') באצטדיון המושבה בפתח תקווה.
עוד לפני תחילת המשחק הגיעה הכתבת עם מכוניתה לחניון האצטדיון, אולם השוטרים הפנו אותה לחניון אחר משום שזה הסמוך למגרש היה בתפוסה מלאה. בין הצדדים התפתח ויכוח בסופו נאלצה לנסוע עם רכבה למקום אליו הופנתה. בדרכה ברגל לאצטדיון, עברה לדברי גורמים במקום לא מוסדר למעבר הולכי רגל, והשוטרים העירו לה על כך. גורמים טוענים כי הכתבת בתגובה קיללה לכאורה את אחת השוטרת במקום, והמשיכה בדרכה. אותה שוטרת ביקשה ממנה להזדהות, אולם הכתבת סירבה לכאורה לעשות כן מה שהוביל לעיכובה במקום – לצורך זיהויה.
כתבת ONE נאזקה בידיה והובלה לזינזאנה המשטרתית שעמדה במקום, שם שהתה במשך כשעה וחצי. היא עדכנה את המערכת במצבה – ובמקביל ניסה מנכ"ל מכבי פתח תקווה, איציק לוזון, להרגיע את הרוחות, מה שהוביל בסופו של דבר לשחרורה, לא לפני שנפתח נגדה הליך פלילי על הכשלת שוטר במילוי תפקידו והעלבת עובד ציבור. הבוקר הגיעה הכתבת לתחנת משטרת פתח תקווה, לשם השלמת החקירה..
הכתבת סירבה להגיב. מ-ONE נמסר שהנושא נמצא כרגע בבדיקה. ממשטרת פתח תקווה טרם התקבלה תגובה. איציק לוזון אמר לאייס: "עשיתי את זה כדי לעזור לה, לא בשביל כותרות. תודה".
- 2.ואת הערס הבריון שתקף את מירי רגב לעני כל גם מזמנים לחקירה? (ל"ת)רונן 28/09/2016 10:17הגב לתגובה זו
- 1.עבריין עוזר לעבריינית! (ל"ת)אחד 28/09/2016 06:39הגב לתגובה זו
- משטרה מטומטמת!!! בושה (ל"ת)לני 29/09/2016 20:08הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.