רמי יהושע
צילום: יח"צ

עכשיו זה רשמי: 'יהושע' ו'בלאנקו' יטפלו במגה

יהושע TBWA החל את עבודתו עם יינות ביתן לפני כשנתיים והיה אחראי על המיתוג מחדש של הרשת, תחת הקונספט - "רק מה שטוב בשוק". בתקופה קצרה זו הפך יהושע לאחד מיועציו הקרובים של נחום ביתן
משה בנימין | (2)

ההערכות המוקדמות, כפי שפורסם לראשונה באייס, על כך שמשרד הפרסום יהושע TBWA בראשותו של רמי יהושע יקבל לידיו את תקציב הפרסום של מגה הופכות היום (יום ג') לרשמיות. כזכור, התסריט הזה עלה לראשונה עם הפסקת ההתקשרות של מגה עם מקאן תל אביב (שמאז הספיק לזכות בתקציב טיב טעם) על רקע רכישת הרשת על ידי נחום ביתן בעליה של רשת יינות ביתן, שבתקציב הפרסום שלה מטפל יהושע. לצד יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של מגה בגזרת הדיגיטל והסושיאל משרד הפרסום בלאנקו

יהושע TBWA החל את עבודתו עם יינות ביתן לפני כשנתיים והיה אחראי על המיתוג מחדש של הרשת, תחת הקונספט - "רק מה שטוב בשוק". בתקופה קצרה זו הפך יהושע לאחד מיועציו הקרובים של נחום ביתן. כמו כן, היה המשרד שותף מלא בבניית הקונספט של חנויות השוק.

אביתר סדון

משרד הפרסום בלאנקו, של הפרסומאי אביתר סדון, היה שותף להקמת מערך הדיגיטל של הרשת ומלווה את יינות ביתן כבר חמש שנים עוד טרם המיזוג עם כמעט חינם, עוד מימיה הראשונים של הרשת באשקלון. מעתה יטפל כאמור גם בתקציב הדיגיטל של מגה. תקציב הדיגיטל יכלול את ניהול תקציב הסושיאל, ניהול ורכש המדיה של מערך הדיגיטל, ניהול המוניטין של מותגי הקבוצה, ניהול מערך התוכן של הקבוצה וניהול כלל צרכי האסטרטגיה והקריאייטיב בסגמנט הדיגיטל.

ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אנו ממשיכים ללכת יד ביד עם שותפינו הנאמנים אשר ליוו אותנו לאורך הדרך ומצרפים אותם למערך השיווק והפרסום המשותף של מגה ויינות ביתן".

 

"אנו מודים על האמון בו זכינו ממשפחת ביתן והצוות לאחר העבודה שעשינו ב'יינות ביתן' וגאים להיות שותפים להובלת 'מגה' לשיאים חדשים. אין לנו ספק כי שיתוף הפעולה ההדוק בינינו, יוביל לפריצות דרך נוספות ולצמיחה משמעותית", כך לדברי רמי יהושע. 

 

אביתר סדון מנכ"ל בלאנקו: "אני שמח וגאה לקיים הלכה למעשה את האג'נדה של המשרד המאמינה בצמיחה משותפת עם לקוחותינו. עברנו יחד עם משפחת יינות ביתן דרך ארוכה ומאתגרת ואנחנו כמהים ומצפים לאתגרים החדשים שכבר בפתח". 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אמאל'ה 25/03/2017 23:45
    הגב לתגובה זו
    רמי מסוכן
  • 1.
    יינות ביתן בעלי החברה אנשים מדהימים אן ל.י ספק ששיתוף פעולה. עים משרדים כאלה יצליח בעזרת ה (ל"ת)
    אלישע 06/09/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.