עכשיו זה רשמי: 'יהושע' ו'בלאנקו' יטפלו במגה
ההערכות המוקדמות, כפי שפורסם לראשונה באייס, על כך שמשרד הפרסום יהושע TBWA בראשותו של רמי יהושע יקבל לידיו את תקציב הפרסום של מגה הופכות היום (יום ג') לרשמיות. כזכור, התסריט הזה עלה לראשונה עם הפסקת ההתקשרות של מגה עם מקאן תל אביב (שמאז הספיק לזכות בתקציב טיב טעם) על רקע רכישת הרשת על ידי נחום ביתן בעליה של רשת יינות ביתן, שבתקציב הפרסום שלה מטפל יהושע. לצד יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של מגה בגזרת הדיגיטל והסושיאל משרד הפרסום בלאנקו.
יהושע TBWA החל את עבודתו עם יינות ביתן לפני כשנתיים והיה אחראי על המיתוג מחדש של הרשת, תחת הקונספט - "רק מה שטוב בשוק". בתקופה קצרה זו הפך יהושע לאחד מיועציו הקרובים של נחום ביתן. כמו כן, היה המשרד שותף מלא בבניית הקונספט של חנויות השוק.
אביתר סדון
משרד הפרסום בלאנקו, של הפרסומאי אביתר סדון, היה שותף להקמת מערך הדיגיטל של הרשת ומלווה את יינות ביתן כבר חמש שנים עוד טרם המיזוג עם כמעט חינם, עוד מימיה הראשונים של הרשת באשקלון. מעתה יטפל כאמור גם בתקציב הדיגיטל של מגה. תקציב הדיגיטל יכלול את ניהול תקציב הסושיאל, ניהול ורכש המדיה של מערך הדיגיטל, ניהול המוניטין של מותגי הקבוצה, ניהול מערך התוכן של הקבוצה וניהול כלל צרכי האסטרטגיה והקריאייטיב בסגמנט הדיגיטל.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אנו ממשיכים ללכת יד ביד עם שותפינו הנאמנים אשר ליוו אותנו לאורך הדרך ומצרפים אותם למערך השיווק והפרסום המשותף של מגה ויינות ביתן".
"אנו מודים על האמון בו זכינו ממשפחת ביתן והצוות לאחר העבודה שעשינו ב'יינות ביתן' וגאים להיות שותפים להובלת 'מגה' לשיאים חדשים. אין לנו ספק כי שיתוף הפעולה ההדוק בינינו, יוביל לפריצות דרך נוספות ולצמיחה משמעותית", כך לדברי רמי יהושע.
אביתר סדון מנכ"ל בלאנקו: "אני שמח וגאה לקיים הלכה למעשה את האג'נדה של המשרד המאמינה בצמיחה משותפת עם לקוחותינו. עברנו יחד עם משפחת יינות ביתן דרך ארוכה ומאתגרת ואנחנו כמהים ומצפים לאתגרים החדשים שכבר בפתח".
- 2.אמאל'ה 25/03/2017 23:45הגב לתגובה זורמי מסוכן
- 1.יינות ביתן בעלי החברה אנשים מדהימים אן ל.י ספק ששיתוף פעולה. עים משרדים כאלה יצליח בעזרת ה (ל"ת)אלישע 06/09/2016 19:47הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.