עכשיו זה רשמי: 'יהושע' ו'בלאנקו' יטפלו במגה
ההערכות המוקדמות, כפי שפורסם לראשונה באייס, על כך שמשרד הפרסום יהושע TBWA בראשותו של רמי יהושע יקבל לידיו את תקציב הפרסום של מגה הופכות היום (יום ג') לרשמיות. כזכור, התסריט הזה עלה לראשונה עם הפסקת ההתקשרות של מגה עם מקאן תל אביב (שמאז הספיק לזכות בתקציב טיב טעם) על רקע רכישת הרשת על ידי נחום ביתן בעליה של רשת יינות ביתן, שבתקציב הפרסום שלה מטפל יהושע. לצד יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של מגה בגזרת הדיגיטל והסושיאל משרד הפרסום בלאנקו.
יהושע TBWA החל את עבודתו עם יינות ביתן לפני כשנתיים והיה אחראי על המיתוג מחדש של הרשת, תחת הקונספט - "רק מה שטוב בשוק". בתקופה קצרה זו הפך יהושע לאחד מיועציו הקרובים של נחום ביתן. כמו כן, היה המשרד שותף מלא בבניית הקונספט של חנויות השוק.
אביתר סדון
משרד הפרסום בלאנקו, של הפרסומאי אביתר סדון, היה שותף להקמת מערך הדיגיטל של הרשת ומלווה את יינות ביתן כבר חמש שנים עוד טרם המיזוג עם כמעט חינם, עוד מימיה הראשונים של הרשת באשקלון. מעתה יטפל כאמור גם בתקציב הדיגיטל של מגה. תקציב הדיגיטל יכלול את ניהול תקציב הסושיאל, ניהול ורכש המדיה של מערך הדיגיטל, ניהול המוניטין של מותגי הקבוצה, ניהול מערך התוכן של הקבוצה וניהול כלל צרכי האסטרטגיה והקריאייטיב בסגמנט הדיגיטל.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אנו ממשיכים ללכת יד ביד עם שותפינו הנאמנים אשר ליוו אותנו לאורך הדרך ומצרפים אותם למערך השיווק והפרסום המשותף של מגה ויינות ביתן".
"אנו מודים על האמון בו זכינו ממשפחת ביתן והצוות לאחר העבודה שעשינו ב'יינות ביתן' וגאים להיות שותפים להובלת 'מגה' לשיאים חדשים. אין לנו ספק כי שיתוף הפעולה ההדוק בינינו, יוביל לפריצות דרך נוספות ולצמיחה משמעותית", כך לדברי רמי יהושע.
אביתר סדון מנכ"ל בלאנקו: "אני שמח וגאה לקיים הלכה למעשה את האג'נדה של המשרד המאמינה בצמיחה משותפת עם לקוחותינו. עברנו יחד עם משפחת יינות ביתן דרך ארוכה ומאתגרת ואנחנו כמהים ומצפים לאתגרים החדשים שכבר בפתח".
- 2.אמאל'ה 25/03/2017 23:45הגב לתגובה זורמי מסוכן
- 1.יינות ביתן בעלי החברה אנשים מדהימים אן ל.י ספק ששיתוף פעולה. עים משרדים כאלה יצליח בעזרת ה (ל"ת)אלישע 06/09/2016 19:47הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
