מלחמת הפרסום של הבנקים: לאומי מול כולם
בנק לאומי לאומי 0% המשיך בסוף השבוע האחרון בקמפיין הפרסומת האגרסיבי שלו מהחודש האחרון שכלל מודעות בכל עיתוני סוף השבוע כולל במגזר הדתי, של פרסום סיירת מנכ"ל בה הציע ללקוחות מספר טלפון דרכו יקבלו פתרון לבעיותיהם.
הקמפיין הפרסומי של הבנק בעיתונות ובטלוויזיה הוערך בעלות של מספר מיליוני שקלים. השבוע לאחר שהודיעו על ריבית של אחוז על הכסף בעובר ושב הפרסומת השתנתה.
בשוק הפרסום מעריכים כי בקרוב יתר הבנקים יגיבו בקמפיינים משלהם.
הפרסומות של לאומי בכותרות שלושת העיתונים בסוף השבוע. צילום ביזפורטל.
בלאומי טענו בפרסומת שפורסמה בסטריפ בשער של עיתוני סוף השבוע המובילים, וכן בשני עמודי פרסום בתוך העיתון, בעלות של מאות אלפי שקלים לפי מחירי המחירון, כי "ששששששששששששש אל תפריעו לבנקים האחרים לישון בזמן שלאומי ביחיד שמעניק ללקוחותיו ריבית על העו"ש". דבר די נדיר שבשלושת העיתונים בשער מופיעה אותה פרסומת בנוסף לשני עמודי פרסום בתוך העיתון.
מודעה בנק לאומי בתוך העיתונים. צילום ביזפורטל
העמוד הנוסף של המודעה של בנק לאומי בתוך העיתונים . צילום ביזפורטל
התגובה של פייבוקס
מנגד בפייבוקס פרסמו גם בעיתוני סוף השבוע פרסומת שפורסמה עמוד אחרי הפרסומות של לאומי בה טענו "חחחחחחחחחחחחחחחחחחח נו באמת סיירת מנכ"ל, אתם יכולים יותר. 1% על ריבית בעו"ש? בגבינה יש לנו יותר". וכמובן מה שהם מציעים: "3% ריבית לללא העברת משכורת".
התשובה של פייבוקס לפרסומת של לאומי. צילום ביזפורטל
אמש פנתה פייבוקס למפקח על הבנקים בבנק ישראל ולממונה על התחרות, בבקשה כי ינקטו צעדים כנגד בנק לאומי בעקבות "התנהלות בריונית ואנטי תחרותית של בנק לאומי" כנגד פייבוקס, המכוונת לפגוע לכאורה בתחרות במערכת הבנקאית.
נזכיר כי העימות בין לאומי לפייבוקס החל לאחר שפייבוקס החלה להציע ללקוחותיה ריבית של 3% על היתרה באפליקציה, ללא צורך לסגור את הכסף. ולאחר מספר ימים השיקו בלאומי הצעה במסגרתה יינתן (החל מה- 1.7) ללקוחות ריבית של 1% על יתרות עו"ש (עד לסכום של 10,000 שקל).
- 1.אסף 18/06/2023 10:57הגב לתגובה זובנק נוראי ומסואב

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.