בגלל גיוס לקוחות נמוך יחסית: מניית נטפליקס ירדה ב-13.7%
נטפליקס פרסמה אמש (יום ב') לאחר סגירת המסחר בארה"ב את הדוחות הרבעוניים שלה, שהובילו לירידה של 13.7% במניה לאחר המסחר לאור מספרים מאכזבים מבחינת גיוס מנויים. בתוך כך, ענקית הסטרימינג האמריקאית הודיעה כי הוסיפה 1.7 מיליון מנויים ברבעון האחרון, מספר נמוך משמעותית מן הצפוי כאשר השוק חזה תוספת של 2.5 מיליון.
מבחינת רווחים, העסק כבר נראה יותר טוב. על פי תחזיות השוק, נטפליקס הייתה אמורה להרוויח 2 סנט למניה, בעוד התוצאות היו גבוהות הרבה יותר והגיעו ל-9 סנט למניה. זאת לעומת 6 סנט למניה ברבעון הקודם ובאותו רבעון בשנה שעברה.
כמן כן, החברה - שקנתה את עולמה כשהפיקה את בית הקלפים, הציגה הכנסות של 2.11 מיליארד דולר ברבעון השני, לעומת 1.65 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות של נטפליקס תאמו את הציפיות.
כזכור, לפני כחצי שנה פתחה נטפילקס את שירות הסטרימינג שלה גם לישראל, אחת מתוך רשימה של 130 מדינות חדשות שנכנסו לשירות המבוסס VOD על גבי האינטרנט. שירות נטפליקס נפתח גם ב-17 שפות נוספות, בהן ערבית, אבל ללא עברית, אולם ביוני החלו חלק קטן מהתכנים לזכות לתרגום בעברית.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
