מתכוננים לאפי 2016: 107 עבודות הוגשו - מקאן ואדלר הולכים חזק על התחרות
תחרות האפי 2016 שתתקיים בעוד מספר חודשים, סגרה לאחרונה את השלב הראשוני המרכז את רשימת ההגשות של משרדי הפרסום והמפרסמים. בשלב הבא יעמדו העבודות למבחן על ידי השופטים שיקבעו את רשימת העבודות המעפילות לשלב הגמר. נתון חיובי ואופטימי עבור מארגני התחרות הוא היקף ההגשות שרשם עלייה של 16% לעומת מספר ההגשות בשנה שעברה. השנה הוגשו 107 עבודות, שרובן המכריע הוגש על ידי משרדי פרסום והיתרה על ידי מפרסמים, זאת לעומת 92 הגשות ב-2015.
2 משרדי הפרסום שבשנים האחרונות הפכו את האפי לטריטוריה החזקה שלהם: מקאן תל אביב ואדלר חומסקי, הולכים גם השנה חזק על התחרות עם 46 הגשות ביחד, או 47 תלוי בספירה. מקאן מוביל עם לא פחות מ-24 עבודות שהגיש, 3 מתוכן בקטגוריית האפי פלטינום. אדלר, אחריו, עם 22 הגשות, 2 מתוכן לקטגוריית הפלטינום ואחת שרשומה על גריי קונטנט. הגשה נוספת היא עבודה משותפת של אדלר חומסקי, פובליסיס תל אביב וגיתם BBDO עבור השקת המותג הפרטי של שופרסל. את שלישיית המובילים בהגשות סוגר ראובני פרידן, גם הוא משרד למוד זכיות ששומר מקום של כבוד לתחרות האפי, עם 12 הגשות, 3 מתוכן בקטגוריית האפי פלטינום.
יהושע TBWA ובאומן בר ריבנאי לא רחוקים מראובני פרידן עם 11 ו-10 הגשות, בהתאמה, ו-2 הגשות לכל משרד בקטגוריית האפי פלטינום. הבא אחריהם ברשימה הוא פובליסיס תל אביב ומכאן היקפי ההגשות כבר צנועים יותר. פובליסיס עם 3, גיתם, מנצ' וענבר מרחב G עם 2 הגשות ויחד איתם חברת הנדל"ן אלדר שיווק נדל"ן שבראשה עומדת מיכל המאירי, לשעבר מנכ"ל גיתם BBDO שתחרות האפי אינה זרה לה.
משרדים וחברות מפרסמות שהגישו לתחרות האפי עבודה אחת הם: גליקמן, לעומק התודעה, LEAD, זרמון, דרורי ארועטי ברמן, BB&A, Y&R, טוויסטד, אברהם, גל אורן, סמל"ת - סוכנות מכוניות לים התיכון, eco99fm, טמפו, אפאק טריו (מגזרים), אפיקים (מגזרים), לאומית (מגזרים).
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-16 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. האפי הוא מותג תחרות בינ"ל, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת בכל שנה ביותר מ-40 מדינות.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
