כרטיסים למחלקת עסקים: תקציב הפרסום של ישראייר עובר לבורודה קפלן
משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי יחל לטפל בתקציב הפרסום של חברת התעופה ישראייר - כך נודע לאייס.
בתקופה האחרונה פעילות הפרסום של חברת ישראייר נוהלה על ידה באופן עצמאי לאחר שנים שבהן נוהל התקציב על ידי גיתם BBDO. בשנים אלו גיתם רשם הצלחה בינלאומית קריאייטיבית עם מודעות וסרטים עבור חברת התעופה, שנכנסו למגזיני פרסום נחשבים וכן העפילו לשלב הגמר בפסטיבל קאן. בנוסף לגיתם, טיפלה סוכנות האינטראקטיב Digital Cloud בחלק הדיגיטל של ישראייר. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.
תקציב נוסף שהחליף לאחרונה ידיים בשוק התעופה הישראלי הוא זה של ארקיע שעבר לליאו ברנט לאחר שנים רבות שבהן טופל בדרורי ארועטי ברמן. הרקע להחלפת המשרד קשור בחילופי המנכ"לים שהתרחשו לאחרונה בארקיע. במאי 2014 החליף ניר דגן את גד טפר בתפקיד המנכ"ל לאחר שזה האחרון עמד במרכזו של מאבק בין העובדים להנהלה והבעלים. סיום דרכו של טפר הכשיר את הקרקע לרענון במערך הפרסום.
- 3.שב"א 08/02/2016 15:18הגב לתגובה זווגם קצת לרון וגיא שבסוף יצא מהם משהו
- 2.ישראייר היו צריכים להתעורר! טוב עשו (ל"ת)הגיע הזמן! 08/02/2016 12:15הגב לתגובה זו
- 1.אחד שידוע 08/02/2016 11:46הגב לתגובה זואולי יש תקווה שיש קשר בין עבודה טובה לבין קבלת תקציבים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
