פרסום ראשון

כרטיסים למחלקת עסקים: תקציב הפרסום של ישראייר עובר לבורודה קפלן

על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי יחל לטפל בתקציב הפרסום של חברת התעופה ישראייר - כך נודע לאייס.

בתקופה האחרונה פעילות הפרסום של חברת ישראייר נוהלה על ידה באופן עצמאי לאחר שנים שבהן נוהל התקציב על ידי גיתם BBDO. בשנים אלו גיתם רשם הצלחה בינלאומית קריאייטיבית עם מודעות וסרטים עבור חברת התעופה, שנכנסו למגזיני פרסום נחשבים וכן העפילו לשלב הגמר בפסטיבל קאן. בנוסף לגיתם, טיפלה סוכנות האינטראקטיב Digital Cloud בחלק הדיגיטל של ישראייר. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.

תקציב נוסף שהחליף לאחרונה ידיים בשוק התעופה הישראלי הוא זה של ארקיע שעבר לליאו ברנט לאחר שנים רבות שבהן טופל בדרורי ארועטי ברמן. הרקע להחלפת המשרד קשור בחילופי המנכ"לים שהתרחשו לאחרונה בארקיע. במאי 2014 החליף ניר דגן את גד טפר בתפקיד המנכ"ל לאחר שזה האחרון עמד במרכזו של מאבק בין העובדים להנהלה והבעלים. סיום דרכו של טפר הכשיר את הקרקע לרענון במערך הפרסום.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שב"א 08/02/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    וגם קצת לרון וגיא שבסוף יצא מהם משהו
  • 2.
    ישראייר היו צריכים להתעורר! טוב עשו (ל"ת)
    הגיע הזמן! 08/02/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שידוע 08/02/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    אולי יש תקווה שיש קשר בין עבודה טובה לבין קבלת תקציבים