ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לוחצים על פול-גז: תקציב הפרסום של חברת דלק עובר למשרד MC SAATCHI

תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים כולל בתוכו את הטיפול ברשת חנויות הנוחות מנטה וברשת בתי הקפה ג'ו שבבעלות החברה
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום M&C SAATCHI רושם ציון דרך מאז הושק על השלד של בן נתן גולן. לאייס נודע כי המשרד נבחר לטפל בתקציב הפרסום של חברת דלק הכולל בתוכו את הטיפול ברשת חנויות הנוחות מנטה וברשת בתי הקפה ג'ו שבבעלות החברה. התקציב השנתי ינותב לפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובחנויות מנטה. את ניצני העבודה המשותפת ניתן היה לראות כבר בהשקת קפסולות האקסטרה סטרונג החדשות של קפה ג'ו שמשווקות בלעדית במנטה, בקמפיין פסח - שעסק בתפריט הפסח של ג'ו במנטה וכן בהשקת שורת המיצוב החדשה: עוצרים לתדלק ונהנים במנטה מג'ו מפנק. כזכור, סוכנות הפרסום הבינ"ל M&C SAATCHI רכשה את עיקר המניות במשרד הפרסום בן-נתן גולן, ואל השותפים ענת בן נתן וצור גולן הצטרף אלון הוכדורף כשותף שלישי ומנכ"ל המשרד, שהפך לנציגות ה-23 של M&C SAATCHI בעולם. לדברי מנכ"ל דלק, שמוליק אנצ'ל, "במסגרת שינוי ארגוני ושינוי הדגשים בליבת הפעילות בחברה נבחנו מספר חלופות להובלת התקשורת השיווקית של החברה והאחדת הפעילות במסגרת משרד פרסום אחד. יחד עם המשרד הנבחר ביצענו תהליך מיצוב חדש למתחמי השירות ואנו מוכנים לצאת לדרך. אני מודה לפיגמנט ול-Y&R על המסירות והתרומה לדלק לאורך השנים ומאחל הצלחה לכולנו". צור גולן, מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI, אמר: "אני מודה לחברים בדלק על האמון. דלק פועלת בשוק קמעונאי תחרותי מאוד ומאתגר מה שהופך את המשימות היומיומיות למעניינות ומרגשות יותר, כבר היום אנו מעניקים לדלק, מנטה וקפה ג'ו תמיכה תקשורתית מלאה במעל 250 נקודות מכירה - מעל ומתחת לקו וכמובן בדיגיטל".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    y&r 14/04/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    לא נשאר שם הרבה ועכשיו מה שנשאר גדעון ייקח. יטבתה לדוגמה.
  • 4.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 13/04/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 13/04/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 13/04/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ג'ו 13/04/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.