ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לוחצים על פול-גז: תקציב הפרסום של חברת דלק עובר למשרד MC SAATCHI

תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים כולל בתוכו את הטיפול ברשת חנויות הנוחות מנטה וברשת בתי הקפה ג'ו שבבעלות החברה
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום M&C SAATCHI רושם ציון דרך מאז הושק על השלד של בן נתן גולן. לאייס נודע כי המשרד נבחר לטפל בתקציב הפרסום של חברת דלק הכולל בתוכו את הטיפול ברשת חנויות הנוחות מנטה וברשת בתי הקפה ג'ו שבבעלות החברה. התקציב השנתי ינותב לפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובחנויות מנטה. את ניצני העבודה המשותפת ניתן היה לראות כבר בהשקת קפסולות האקסטרה סטרונג החדשות של קפה ג'ו שמשווקות בלעדית במנטה, בקמפיין פסח - שעסק בתפריט הפסח של ג'ו במנטה וכן בהשקת שורת המיצוב החדשה: עוצרים לתדלק ונהנים במנטה מג'ו מפנק. כזכור, סוכנות הפרסום הבינ"ל M&C SAATCHI רכשה את עיקר המניות במשרד הפרסום בן-נתן גולן, ואל השותפים ענת בן נתן וצור גולן הצטרף אלון הוכדורף כשותף שלישי ומנכ"ל המשרד, שהפך לנציגות ה-23 של M&C SAATCHI בעולם. לדברי מנכ"ל דלק, שמוליק אנצ'ל, "במסגרת שינוי ארגוני ושינוי הדגשים בליבת הפעילות בחברה נבחנו מספר חלופות להובלת התקשורת השיווקית של החברה והאחדת הפעילות במסגרת משרד פרסום אחד. יחד עם המשרד הנבחר ביצענו תהליך מיצוב חדש למתחמי השירות ואנו מוכנים לצאת לדרך. אני מודה לפיגמנט ול-Y&R על המסירות והתרומה לדלק לאורך השנים ומאחל הצלחה לכולנו". צור גולן, מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI, אמר: "אני מודה לחברים בדלק על האמון. דלק פועלת בשוק קמעונאי תחרותי מאוד ומאתגר מה שהופך את המשימות היומיומיות למעניינות ומרגשות יותר, כבר היום אנו מעניקים לדלק, מנטה וקפה ג'ו תמיכה תקשורתית מלאה במעל 250 נקודות מכירה - מעל ומתחת לקו וכמובן בדיגיטל".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    y&r 14/04/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    לא נשאר שם הרבה ועכשיו מה שנשאר גדעון ייקח. יטבתה לדוגמה.
  • 4.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 13/04/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 13/04/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 13/04/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ג'ו 13/04/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.