פפסי מלחיצה נוסעים, אייפון שיודע לבשל ו-SMS אוהב שהחבר לא באמת שלח
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: הטכנולוגיה מתקדמת ותפיסת המציאות משתנה, לפעמים היא מאפשרת לנו לחוות בעוצמה אירועים מרוחקים ולפעמים היא מתעתעת בנו מול העיניים. .
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
חייזר, נמר ומטאור מגיעים לתחנת אוטובוס כשהקונספט הוא Unbelievable אתה ממש רוצה להדהים, למרות לפעמים עובד קו דק מאוד, בין "לא יאומן" לבין "לא אמין", עדיין הייתי שמח לחכות בתחנת האוטובוס של פפסי מקס ולחוות את זה במציאות (המדומה :)
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
אוהד אמיתי לוקח ללב, לחזה ולצלעות המוטו של Foxtel - רשת טלוויזיה באוסטרליה - הוא להביא לצופים את חווית המשחק הכי קרוב שאפשר. כדי להמחיש את זה, הם פיתחו חולצה מיוחדת עם חיישנים שמאפשרת לצופה בבית לחוות כל מכה שהשחקן האהוב עליהם מקבל על המגרש.
אם זה יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי, אולי זה לא אמיתי אם הגבר שלך שולח לך אסמסים אוהבים, מתעניינים ומפרגנים בקביעות, לפני שאת משוויצה בו לכל הבנות, תוודאי שהוא לא משתמש באפליקצייה. BroApp עושה בדיוק את זה, שולחת סמסים חכמים בצורה אוטומטית, אה... והיא גם יודעת לא ליפול בפח ולשלוח סמס לחברה כשאתם באותו הבית.
אחרי האייפון Touch מגיע האייפון Smell אם אתה חולם על בייקון בלילה, מהיום אתה יכול להתעורר עם ריח של בייקון בבוקר. Oscar Mayer מחלקים 4700 שעונים מעוררים אשר מתחברים לאייפון ומעירים אותך בבוקר עם ריח של בייקון ורחש הטיגון.
Happy Hour חברתי :) קרלסברג מצאו דרך מקורית לגרום לאנשים לצלם את עצמם שותים בירה בפאב ולשתף באינסטגרם. כל תמונה שמתפרסמת, מופיעה גם על המסך בפאב ומוסיפה חמש דקות ל- Happy Hour שזו כבר סיבה טובה לשתות עוד בקבוק בירה.
- המתחזים ראשונה בפריים טיים; 14 מקום שני בחדשות
- חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים; כאן 11 מתקרבת לרשת
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
המדור בעריכת משה קרסיק, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg