פפסי מלחיצה נוסעים, אייפון שיודע לבשל ו-SMS אוהב שהחבר לא באמת שלח
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: הטכנולוגיה מתקדמת ותפיסת המציאות משתנה, לפעמים היא מאפשרת לנו לחוות בעוצמה אירועים מרוחקים ולפעמים היא מתעתעת בנו מול העיניים.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
*להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
חייזר, נמר ומטאור מגיעים לתחנת אוטובוס
כשהקונספט הוא Unbelievable אתה ממש רוצה להדהים, למרות לפעמים עובד קו דק מאוד, בין "לא יאומן" לבין "לא אמין", עדיין הייתי שמח לחכות בתחנת האוטובוס של פפסי מקס ולחוות את זה במציאות (המדומה :)
אוהד אמיתי לוקח ללב, לחזה ולצלעות
המוטו של Foxtel - רשת טלוויזיה באוסטרליה - הוא להביא לצופים את חווית המשחק הכי קרוב שאפשר. כדי להמחיש את זה, הם פיתחו חולצה מיוחדת עם חיישנים שמאפשרת לצופה בבית לחוות כל מכה שהשחקן האהוב עליהם מקבל על המגרש.
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם זה יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי, אולי זה לא אמיתי
אם הגבר שלך שולח לך אסמסים אוהבים, מתעניינים ומפרגנים בקביעות, לפני שאת משוויצה בו לכל הבנות, תוודאי שהוא לא משתמש באפליקצייה. BroApp עושה בדיוק את זה, שולחת סמסים חכמים בצורה אוטומטית, אה... והיא גם יודעת לא ליפול בפח ולשלוח סמס לחברה כשאתם באותו הבית.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
אחרי האייפון Touch מגיע האייפון Smell
אם אתה חולם על בייקון בלילה, מהיום אתה יכול להתעורר עם ריח של בייקון בבוקר. Oscar Mayer מחלקים 4700 שעונים מעוררים אשר מתחברים לאייפון ומעירים אותך בבוקר עם ריח של בייקון ורחש הטיגון.
Happy Hour חברתי :)
קרלסברג מצאו דרך מקורית לגרום לאנשים לצלם את עצמם שותים בירה בפאב ולשתף באינסטגרם. כל תמונה שמתפרסמת, מופיעה גם על המסך בפאב ומוסיפה חמש דקות ל- Happy Hour שזו כבר סיבה טובה לשתות עוד בקבוק בירה.
המדור בעריכת משה קרסיק, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
