TOP5

פרסומת מרגשת של APPLE; צ'אק נוריס מול ואן-דאם ושירותים ש'יתקעו' אתכם

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 הפרסומות הכי טובות השבוע. השמיצו אתכם בטוקבקים? הכירו את המכשיר שהופך כל עלבון למחמאה מפרגנת
אסא שפירא | (1)

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם, והפעם, בסימן חג המולד שתופס את מרכז הבמה. השבוע במדור: אפל, DELOV, NETFLIX, משרד הפרסום MULLEN ו-YOVIS Viaggio.

.

*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

דבוקים למסך הIPHONE כל היום? מהיום זה בסדר

נמאס לכם שאנשים סביבכם כל הזמן עם הסלולר ולא ממש אתכם? כי ל-APPLE זה ממש לא מפריע. בסרטון לקראת חג המולד מציגים ב-APPLE כתב הגנה לכל אותם צעירים שדבוקים לIPHONE שלהם בטענה פשוטה, שאנחנו פשוט לא מבינים אותם.

צ'אק נוריס מנצח גם את ואן-דאם

צ'אק נוריס מוכיח שוב כי יש אולי הרבה שחקני אקשן בשוק אבל רק צ'אק אחד. לקראת חג המולד חיפשו בבית ההפקה DELOV ההונגרי לעלות בסרט לקידום עצמי שיציג את היכולות שלהם. הרעיון פשוט, למנף את הצלחה של הEPIC SPLIT של ואן דאם עם סרטון פארודי מוגזם שייצר BUZZ וחיוך שלא ירד לכם מהשפתיים.

למי שפספס את המקור - ואן דאם בשרות VOLVO

צריכים אח הבוער לקראת השלג הבא?

NETFLIX בסרטון תדמית חדש מחיוך לקראת חג המולד שמאפשר לכל מי שרוצה ליהנות מאח בוער ישירות ממסך הטלוויזיה,בSTREAMING. אל תפספסו את גרסת הבמאי.

אחד שיודע רוצה ל"פרגן"

אחת מהבעיות הגדולות בתעשיית הפרסום בכל העולם (ולא רק פה אצלנו) היא חוסר המוכנות לפרגן אחד לשני. משרד הפרסום MULLEN בסרט תדמית לקראת חג המולד מציג מכשיר מהפכני שעוזר להפיץ קצת רוח טובה בין אנשי פרסום, מכשיר שהופך כל טוקבק שלילי על פרסום למסר חיובי. רעיון קטן שעושה רק טוב.

הבריחה הגדולה

איזה דרך טובה להדגים לצרכנים את המשמעות של לצאת לטיול בלי תרופה נגד שלשול, מאשר להראות להם שהם לא יוכלו לצאת מהשרותים.

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני לא אוהבת אף אחת מהפרסומות, הן מסוכנות (ל"ת)
    פולה סייקביץ 23/12/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.