כריסמס מוציא מהם את המיטב: TOP5 חגיגי עם מהלכי פרסום גדולים מהחיים
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם, והפעם, בסימן חג המולד שתופס את מרכז הבמה. השבוע במדור: UNICEF שוודיה, Zappos, WestJet, VOICE BANK EL TIEMPO והצלת הקוטב הצפוני. .
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
מי ליהק את ישו, אמא תרזה וגנדי באותו קמפיין?
UNICEF שוודיה, גייס את הטובים ביותר לקמפיין משעשע לקראת כריסמס, עם המסר: לעשות טוב מעולם לא היה קל יותר.
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
סרטון המשך בו ישו מגלה את האינטרנט
תצילו את הבית של סנטה
סנטה בסרטון דרמטי, אם המצב לא ישתפר, נאלץ לבטל את כריסמס! הוא מזמין את הגולשים לחתום על עצומה להצלת הקוטב הצפוני.
לאתר:
משחק המזוודות של Zappos
ערב חג ההודיה Zappos רצו לשמח קצת את הגולשים במה שנחשב ליום הגרוע ביותר לטיסה, והפכו את המסוע של המזוודות לשעשועון נושא פרסים!
WestJet גרמה לאנשים להאמין בסנטה
לפני ההמראה הנוסעים פגשו סנטה וירטואלי ששאל אותם מה הם רוצים לכריסמס, וכשהם נחתו לאחר מספר שעות בקלגרי, חיכתה להם ההפתעה של החיים!
- חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים; כאן 11 מתקרבת לרשת
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
מה יותר גרוע מלהיות עיוור?
להיות עיוור עני בקולומביה, כשכל הגאג'טים שיכולים להקל על החיים לא ממש זמינים ל-92% מהעיוורים, זה הזמן של הגולשים להירתם ולעזור.
המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg