כריסמס מוציא מהם את המיטב: TOP5 חגיגי עם מהלכי פרסום גדולים מהחיים
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם, והפעם, בסימן חג המולד שתופס את מרכז הבמה. השבוע במדור: UNICEF שוודיה, Zappos, WestJet, VOICE BANK EL TIEMPO והצלת הקוטב הצפוני.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
*להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
מי ליהק את ישו, אמא תרזה וגנדי באותו קמפיין?
UNICEF שוודיה, גייס את הטובים ביותר לקמפיין משעשע לקראת כריסמס, עם המסר: לעשות טוב מעולם לא היה קל יותר.
סרטון המשך בו ישו מגלה את האינטרנט
תצילו את הבית של סנטה
סנטה בסרטון דרמטי, אם המצב לא ישתפר, נאלץ לבטל את כריסמס! הוא מזמין את הגולשים לחתום על עצומה להצלת הקוטב הצפוני.
לאתר:
משחק המזוודות של Zappos
ערב חג ההודיה Zappos רצו לשמח קצת את הגולשים במה שנחשב ליום הגרוע ביותר לטיסה, והפכו את המסוע של המזוודות לשעשועון נושא פרסים!
WestJet גרמה לאנשים להאמין בסנטה
לפני ההמראה הנוסעים פגשו סנטה וירטואלי ששאל אותם מה הם רוצים לכריסמס, וכשהם נחתו לאחר מספר שעות בקלגרי, חיכתה להם ההפתעה של החיים!
מה יותר גרוע מלהיות עיוור?
להיות עיוור עני בקולומביה, כשכל הגאג'טים שיכולים להקל על החיים לא ממש זמינים ל-92% מהעיוורים, זה הזמן של הגולשים להירתם ולעזור.
המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
