ליאור דיין
צילום: יח"צ

אין דין ואין דיין: ליאור דיין עוזב את 'מעריב' לטובת מגזין 'סופהשבוע'

לאחר 8 שנים בקרליבך, עוזב דיין את העיתון, לטובת המגזין של אלי עזור שמורכב ברובו מיוצאי 'מעריב'. דיין: "תמיד תישאר לי פינה חמה בלב למעריב"
אלכסנדר כץ | (4)

העיתונאי והסופר ליאור דיין עוזב את מעריב לאחר כ-8 שנים, ויחל לכתוב טור שבועי בעיתון סופהשבוע, וכן מאמרי דעה וכתבות באתר הקבוצה דה-פוסט. הטור הראשון שלו בביתו החדש יתפרסם השבוע.

דיין הודיע אמש (יום ג') לאנשי מעריב על עזיבתו ועל הצטרפותו למערכת 'סופהשבוע', שרבים מכותביו ומייסדיו גם הם יוצאי מעריב, בהם בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, גיל מלמד וליאורה גולדנברג.

ליאור דיין מסר: "תמיד תישאר לי פינה חמה בלב למעריב, ואני מודה לכל מי שהיה שם עבורי בשעות של שמחה ושל משבר. אני שמח להצטרף לעיתון בו אני פוגש הרבה פרצופים מוכרים וכותבים מוכשרים".

מנכ"ל קבוצת הפוסט רונית חסין הוכמן, מסרה: "בימים אלו אנו חוגגים יום הולדת שנה ל'סופהשבוע', עיתון שהוצאתו הדהימה את עולם התקשורת בכלל ואת הפרינט בפרט. אני שמחה ומברכת על הצטרפותו של ליאור דיין, עיתונאי מוערך וכותב נפלא, ובטוחה שהמהלך ישמח גם את עשרות אלפי הקוראים שלנו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שולה 27/12/2013 02:44
    הגב לתגובה זו
    חבל מאד שעזבת את מעריב. אהבתי לקרוא את כתבותיך.
  • 3.
    פח 06/11/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    מתי כבר המר"ן יתן לעצמו טור אישי
  • 2.
    בן צבי המתנחל החשוך מטהר את אחרוני השמאלנים (ל"ת)
    מעריב מת 06/11/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבל שאף אחד לא קורא את העיתון. לא זה ולא זה. (ל"ת)
    רונית 06/11/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.