תנועת אומ"ץ
צילום: לוגו

לידיעת היו"ר אבי לוזון: אומ"ץ בחרה בעמיר פלג לעיתונאי ספורט המצטיין

שנים של תחקירים וטורים מושחזים, הובילו את אומ"ץ להעניק לעיתונאי מ'ידיעות' 12 אלף ש'. הפרס יוענק באירוע השנתי של חלוקת אותות אומ"ץ
אלכסנדר כץ | (6)

היתונאי עמיד פלג מידיעות אחרונות, נבחר לעיתונאי הספורט המצטיין, ויזכה לפרס של 12 אלף שקלים. הבחירה בפלג נעשתה על ידי ועדת הפרס על שם עו"ד יואל כץ ז"ל בשיתוף עם תנועת אומ"ץ.

לוועדה הוגשו המלצות על 15 עיתונאי ספורט מכלי התקשורת השונים, וחברי הוועדה בראשות מעוזיה סגל, בחרו בפלג מבין המועמדים שהוצגו בפניה. שאר חברי הוועדה הם גדעון הוד, עו"ד יחיאל כץ ועו"ד נדב רזון.

במסגרת נימוקיה למתן הפרס, הדגישה הוועדה את פועלו רב השנים של פלג ש"יצא בעקביות ובנחישות נגד תופעות של שחיתות, פרסם כתבות תחקיר מעמיקות ומאמרי דעה מושחזים, הפגין בכתיבתו אובייקטיביות, יסודיות וירידה לפרטים, הציג סגנון כתיבה שנון ומושחז, פעל נגד תופעות פסולות לרבות גזענות באומץ לב וללא משוא פנים, הגיע להישגים עיתונאיים רבים ותאם באופן בולט לקריטריונים שהציגה ועדת הפרס לבחירה במועמד הראוי ביותר".

יש לציין כי פלג הוא מהמבקרים הבולטים נגד התנהלות ההתאחדות לכדורגל, במסגרת טוריו הקבועים ב'ספורט ידיעות', מה שעורר לא אחת זעם במשרדי ההתאחדות.

פרס אומ"ץ לעיתונאי ספורט מצטיין ניתן על שמו של עו"ד כץ, ששימש כעיתונאי ספורט בתקשורת הישראלית בשנים 1953-2003. בין היתר עבד ב'חדשות הספורט' ובקול ישראל - שם היה מראשוני השדרים בתכנית 'שירים ושערים', סיקר ספורט עולמי ונחשב כמוביל בתחומו.

הפרס יוענק במסגרת האירוע השנתי של חלוקת אותות אומ"ץ לאישי ציבור ואנשי תקשורת שפעלו נגד שחיתות ציבורית ולמען מיגור עוולות חברתיות שיתקיים ב-10 לאוקטובר במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אכן עיתונאי ראוי כל הכבוד עמיר (ל"ת)
    קולגה מ״חדשות״ 31/07/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אריה מליניאק גם ראוי בהחלט! (ל"ת)
    משה 31/07/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
  • עמיר פלג הרבה יותר ראוי (ל"ת)
    אין מה להשוות בכלל 31/07/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ארי 31/07/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    השאר כתבלבים
  • 2.
    אלי 31/07/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    בתפילת שחרית של יום רביעי שואלים עד מתי רשעים יעלוזו? במתן הפרס לעמיר פלג יש מן התשובה , לא לנצח. הפרס הנכון לאיש הנכון. תבורכו
  • 1.
    משה 31/07/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד מגיע לו בהחלט
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״