מייסדי Marketman מארקטמן
צילום: MarketMan

מרקט מן הישראלית גייסה 100 מיליון דולר - ומתמזגת עם חברה אמריקאית

החברה תתמזג עם מיל-טיקט האמריקאית, כשאר החברה המשותפת צפויה להמשיך להפעיל את קווי המוצרים הקיימים בנוסף לפיתוח מוצרים משותפים חדשים. סכום הגיוס הושקע על ידי קרן ההשקעות PSG
תומר אמן |

חברת מרקט מן (MarketMan) הישראלית, המספקת פלטפורמה לניהול מלאי ואוטומציית אספקה לענף המסעדנות ו-Meal Ticket האמריקאית, המספקת פלטפורמה לניהול עסקי עבור יצרנים ומפיצי מזון, דיווחו היום על מיזוג ועל השקעה של 100 מיליון דולר מקרן ההשקעות PSG, התומכת בחברות תוכנה וטכנולוגיה בשלבי צמיחה.

 

על פי החברות, ההשקעה הנוכחית נועדה לתמוך בגיבוש של שתי החברות, ומטרת המיזוג היא לאפשר אינטראקציות יעילות יותר בין מפיצי מזון, קמעונאים ומסעדנים תוך איחוד התוכנות המשלימות של החברות.

 

כחברה משותפת ימשיכו להפעיל החברות את קווי המוצרים הקיימים שלהם בנוסף לפיתוח מוצרים משותפים חדשים. החברה מתכננת לגייס עובדים נוספים למשרדיה בתל אביב ובניו יורק, בדגש על צוותי ההנדסה ופיתוח המוצר שלה שבסיסם בישראל.

 

MarketMan הוקמה בשנת 2013 על ידי נועם וולף, יגאל וולף ואור מינץ, ו-Meal Ticket הוקמה ב-2011 על ידי ווינק ג'ונס ובריאן קונראת'. שתי החברות הוקמו מתוך כוונה לספק כלים תפעוליים לעסקים בשרשרת אספקת שירותי המזון כדי לתרום ליעילות ולרווחיות. פלטפורמת ה-all-in-one של Meal Ticket מספקת פתרונות תוכנה ללקוח ועוזרת למפיצים להגדיל את מכירותיהם, כך דווח על ידיה.

עוד דווח כי תוכנת ניהול המלאי מבוססת הענן של MarketMan מאפשרת למסעדות לנהל מלאי והזמנות, לפקח על הוצאות הרכישה ועלויות המזון, וכמו כן לנתח פעולות שמתבצעות בנושאים האלה וזאת על מנת לחסוך למסעדות זמן ולהניב רווחיות גבוהה יותר.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".