אשראי ישיר בבנק הפועלים: מעלה קמפיין חדש
בנק הפועלים משיק פעילות חדשה בתחום האשראי הצרכני, אשר תלווה בקמפיין שנתי במגוון ערוצי המדיה. המוצר הראשון עליו הכריז הבנק הוא מסגרת "אשראי ישיר", שנועד לספק מענה לצורכי הלקוחות, כפי שעלה ממחקרים שביצע הבנק.
"אשראי ישיר" מספק, לדברי הבנק, מענה זמין, פשוט ונוח ללקוחות על צורכיהם, באמצעות הערוצים הישירים של הבנק. תהליך קבלת האשראי הנו פשוט וקצר בכל ערוץ - טלפון, אינטרנט וסניף, קיימת גמישות בסכום ההחזר החודשי ופירעון מוקדם של האשראי אינו כרוך בקנס.
המשנה למנכ"ל בנק הפועלים וראש החטיבה הקמעונאית, ציון קינן אומר, כי לצד פישוט תהליך לקיחת האשראי והתאמתו ללקוחות, כך שיאפשר שימוש מהיר וקל, נבחנו הצרכים המרכזיים אשר לשמם יזדקק הלקוח לאשראי. "זיהוי הצרכים המרכזיים עבורם ייקחו הלקוחות אשראי, מאפשר לבנק להתאים טוב יותר את הצעותיו ללקוחות ולסייע להם להגשים את תוכניותיהם באמצעות שימוש באשראי".
לדברי קינן, ממחקרים שביצע הבנק עולה, כי היחס לאשראי מאופיין באמביוולנטיות. מצד אחד, לקוחות רבים, חשים החמצה שלא הצליחו להגשים את התוכניות שיחלו לעצמם ואשראי מאפשר להם להגשים את שאיפותיהם. מצד אחר, לקיחת האשראי מלווה אצל חלק מהלקוחות בחששות הנובעים מהמחויבות להחזר האשראי, תחושה שהתנהלות נכונה יותר הייתה יכולה למנוע את השימוש באשראי ותחושת חוסר שליטה הנובעת מתפיסת הלקוחות שלקיחת אשראי הנו תהליך מסורבל.
הערכות הבנק בשנה הקרובה תכלול פעילות שיווקית רחבה ורציפה לאורך כל השנה, לצד פיתוח התשתית הקיימת והתאמתה באופן טוב יותר לצורכי הלקוחות.
הפעילות השיווקית תכלול קמפיין רחב היקף, פנייה ממוקדת ללקוחות במהלך השנה באמצעות דיוורים שוטפים ושיחות יזומות ללקוחות שזוהו כבעלי פוטנציאל גבוה לצורך כלשהו באשראי. כמו כן ימשיך הבנק לפתח פתרונות אשראי לפי צורכי הלקוחות (לימודים, קניית רכב וכד').
הקמפיין, שיעלה ב-15 במארס 2005 באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג (שוב, לדברי הבנק) את הפשטות במימוש צרכים שנראו עד כה כבלתי מושגים באמצעות פתרון אשראי פשוט, זמין ומיידי.