שערורייה חדשה: ענבל אור גנבה את התיק שלה מבית המשפט

מערכת Bizportal | (25)
נושאים בכתבה ענבל אור

מזכירות בית המשפט העליון חושפת כי ענבל אור לא החזירה את ההעתק מתיק הערעור שמתנהל בעניינה, וזאת לאחר שהוציאה את התיק מכתלי בית המשפט ללא אישור. אור ביקשה מהמזכירות לעלעל בתיק הערעור אך לא החזירה אותו, במזכירות נותרו המומים.

תגובות לכתבה(25):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    שמטוב 07/08/2017 07:13
    הגב לתגובה זו
    שימצאו אותו זרוק בפינה, או על עגלת איסוף. אם אין במשרד תעודה מזהה של עינבל אור (או ערבות אחרת להשאלת תיק לעיון) - זה אומר שהתיק לא אצלה.
  • 16.
    קשקוש. יש להם מערכת סריקה והיא רשאית לעותק (ל"ת)
    אחד 06/08/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    עמית 06/08/2017 20:02
    הגב לתגובה זו
    זה יכול להכניס לה כסף..
  • 14.
    אור לגויים 06/08/2017 19:14
    הגב לתגובה זו
    איך זה נותנים תיק מקור לבעל דין??? עד לאן השרלטנות יכולה לקחת אותנו?? אמרתי לה ואמרה לי והתיק איננו אי אפשר לפעול. אני מניח שאת השלומיאליות הזו מנצלים גם עבריינים כבדים !!!
  • 13.
    משה 06/08/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
    מערכת משפט בהתרסקות ....אין דין ואין דיין
  • 12.
    כולה *העתק* ! (ל"ת)
    Ancient1 06/08/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    לוך 06/08/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    גנב הוא גנב הוא גנב
  • 10.
    כבר כתבתי בתחילת הפרשה שהיא מתנהגת כחולת נפש.זה אמיתי. (ל"ת)
    אזרח 06/08/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    למה לא הבאתם תמונה עם הסיליקון שלה ? (ל"ת)
    דורי 06/08/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    התיק נמצא היכן שהכסף נמצא. תפסיקו להעליל עלי! (ל"ת)
    ענבל 06/08/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יוסי יונה 06/08/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    מניאקית אין מילה אחרת שמתאימה לה.
  • 6.
    ליאור 06/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    עם החולירע הזו,די נמאס
  • 5.
    סתם אחד 06/08/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    דנקנר, ואחרים שגנבו מיליארדים ואתם מפחדים להתעסק איתם. מצאתם את המפגרת הזאת שאין לה "קשרים" בשום מקום ולא יכולה לענות לכם ולא מפסיקים לרדת לחייה. דיייייייי
  • יוס 08/08/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    מה הקשר ? כל פושע צריך להיות מטופל ללא קשר לגודל פשיעתו היא הרסה חייהם של אלפי אנשים שהיפקידו , אולי בטיפשותם, את כספם בידיה של הגנבת הזו
  • מה קשר? 14/08/2017 15:01
    לחשוב על מספר נושאים במקביל. תן לו בבקשה נושא אחד בכל פעם - ואז הוא ירגע :)
  • ניר 07/08/2017 00:42
    הגב לתגובה זו
    צודקקק
  • 4.
    ז'ניה 06/08/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    מה חיא לקחה את הגוצ'י המזויף או תיק צ'רלי ורבע עם נעלי עקב?
  • 3.
    מתערב שתגיד שהתיק נגנב/אבד/לא אצלה (ל"ת)
    בדיחה 06/08/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
  • פולני 06/08/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    מנזמאאן
  • 2.
    בורמנטל 06/08/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    ית הכי מוזנחת שיש. או כמו קולחוז נידח באזור הכי עני ברוסיה. הגיע הזמן לשלוח את כל החבורה המנהלת אותה לפנסיה, זמנם עבר לפני (במקרה הטוב) ב-1991 כשבירת הסוציאליסטים העולמית הפסיקה לנשום
  • מה אתה דואג? כל התיקים סרוקים לשרתים של בית המשפט. (ל"ת)
    ממי 06/08/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
  • מה אתה דואג? כל התיקים סרוקים לשרתים של בית המשפט. (ל"ת)
    ממי 06/08/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
  • ז'ניה 06/08/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    מילא עיירה פולנית אבל רומנית? רומנים אין עליהם אתה בטח פולניה רוסית תתביישי לך
  • 1.
    היא חזקה ומעמידה את המערכת על הרגליים. (ל"ת)
    יוסי 06/08/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
  • פושעת אמיתית! היא עוד תשב בכלא (ל"ת)
    מולי 06/08/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.