שיתוף פעולה בין בנק הדואר לפרטנר למכירת מכשירי פרי- פייד

הלקוחות יוכלו להצטרף ב-25 סניפי דואר נבחרים ולרכוש 2 סוגי מכשירים מדור 2.5, האחד של חברת נוקיה מדגם 2330 ומכשיר של חברת סמסונג מסוג 'גאיה'
מאיה זיסר |

חברת פרטנר ודואר ישראל בשיתוף פעולה חדש אשר במסגרתו ימכרו מכשירי החברה זאת בנוסף לכרטיסי הדקות הנמכרים כבר היום (כיום ניתן לרכוש בדואר כרטיסי 'זמן אוויר' של שלושת הרשתות) ללקוחות פרי-פייד. כיום, סניפי הדואר מוכרים זמן אוויר של רשתות הסלולר בכ-700 יחידות הדואר בשיטה של טעינה מקוונת, בכ-3 מיליון שקל בחודש.

במסגרת ההסכם החדש ימכרו, ב-25 סניפי דואר נבחרים את מכשירי הרשת וב-119 סניפים נמכרים כרטיסי SIM של פרטנר הטעונים ב-40 שקלים. סוגי המכשירים שיוצעו ללקוחות הם מכשירים מדור 2.5, האחד של חברת נוקיה מדגם 2330 ומכשיר של חברת סמסונג מסוג 'גאיה'.

יכול להיות שבכך פרטנר מנסה לחזקת את מנויי הפרי-פייד אשר בדוחות האחרונים נראה כי חלה מגמה של נטישה ביניהם בדוחות האחרונים. נכון לדוחות רבעון שלישי של החברה (30 בספטמבר 2009), בסיס המנויים הפעילים של פרטנר עמד על כ-3,008,000 מנויים כאשר מתוכם כ-798 אלף מנויים המשלמים מראש (prepaid). הנטישה של מנויים ברבעון השלישי של שנת 2009 הייתה 4.2% בהשוואה ל-3.9% ברבעון השלישי של שנת 2008 . העלייה מיוחסת לנטישה גבוהה יותר של מנויי פרי-פייד בעלי תרומה נמוכה.

נזכיר כי חברת דואר ישראל בוחנת את האפשרות להכנס כמפעיל וירטואלי (MVNO), אך עד כה אין התקדמות בנושא, מכיון שיש התנגדות לכך מצד חברות הסלולר. מהחברות נמסר כי אין לכך שום קשר. המספק שירותים סלולריים על גבי רשת של מפעיל קיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה