לוצ'י מתייחסת לגברים כרהיטים: עולה בקמפיין בהשקעה של 7 מיליון שקל
רשת אופנת הצעירות לוצ'י יוצאת בקמפיין קיץ חדש בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ובהשקעה כוללת של 7 מיליון שקלים.
הקמפיין עולה תחת הסלוגן "So Lucci" ויכלול לראשונה גם סרטון פרסומת לטלוויזיה שישודר בערוצים 2, 10 ו-9. עוד כולל הקמפיין קטלוגים, מודעות בעיתונות ארצית, מקומונים, מגזיני נשים, תרבות ונוער, קמפיין אינטרנט ופוסטרים בחנויות הרשת.
עופרה שביט-לוין, סמנכ"לית רשת לוצ'י: "יחד עם תהליך המיתוג מחדש ופתיחת חנויות חדשות ברחבי הארץ, קמפיין הקיץ משלים מהלך כולל ורב חזיתות שמטרתו להפוך את "לוצ'י" לרשת אופנת הצעירות הגדולה והמובילה בישראל".
רשת האופנה "לוצ'י" נוסדה לפני כ-15 שנים ונרכשה בשנת 2007 על ידי משפחת לוין, בעלת רשת אופנת "קרייזי ליין". החברה מתמחה בייצור ושיווק של אופנה טרנדית לצעירות, ומעסיקה כ-500 עובדים בייצור, בהנהלה ובחנויות. הרשת מונה 27 חנויות בפריסה ארצית.