אלקטרה צריכה רכשה את תגה מגם ב-25 מיליון שקל
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, יקי ודמני, הודיע היום כי אלקטרה מוצרי צריכה ישראל רכשה את חברת תגה מגם בהשקעה של כ-25 מיליון שקל אלקטרה מוצרי צריכה ישראל הקימה חטיבת תקשורת ומחשבים הכוללת את ברס (50%) ואת תגה מגם.
חברת תגה מגם, היא אחת מחברות ההפצה בישראל בתחום מוצרי המחשוב. המוצרים המשווקים ע"י חברת תגה הינם של יצרנים בינלאומיים ידועים דוגמת Lenovo, Kingston, Lite On ו- IBM. מכירותיה של תגה הגיעו לכ-130 מיליון שקל בשנת 2006 וצפויות להסתכם בשנת 2007 בכ-200 מיליון שקל.
יקי ודמני אמרי כי "השקעה זו והקמת חטיבה עסקית שתתרכז בתחום תקשורת, מחשבים ופיתוח עסקי הינם חלק ממהלך אסטרטגי כולל של החברה להיכנס לשוק המחשבים שהיקפו נאמד בכ-6 מיליארד שקל שמשיק לשוק מוצרי החשמל בעיקר בתחום המחשבים הניידים והאביזרים הנלווים ולהרחיב את פעילותה בתחום התקשורת".
כמו כן נמסר כי, במחצית הראשונה של 2007 עמד תקציב הפרסום הראלי של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל על כ-30 מיליון שקל. יקי ודמני, מעריך כי תקציב הפרסום הראלי (לאחר הנחות) למחצית השנייה של השנה יעלה בכ- 30% ויעמוד על כ- 40 מיליון שקל .
מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, הודיע היום כי אלקטרה מוצרי צריכה ישראל מתחילה תהליך מיתוג מחדש בהשקעה כוללת של כ-20 מליון שקל. תהליך המיתוג מחדש ימשך עד מחצית 2008.
חברת אלקטרה הינה חברה הפועלת בעיקר בתחום מוצרי החשמל, כאשר המותג אלקטרה הנמתח על קו רחב של מוצרים כמו מזגנים, תנורים, מקררים, מכונות כביסה ומדיחים הינו המותג הנמכר ביותר בתחום מוצרי החשמל עם היקף מכירות של כמיליארד שקל