אושן ספריי בקמפיין פרסום חוויתי בבתי קפה
פריגת עולה בקמפיין פרסום ייחודי למשקה נקטר חמוציות אושן ספריי, תחת המסר: "אושן ספריי - המגן הטבעי שלך".
הקמפיין, בהשקעה של כ-200 אלף שקל, יעלה בחדרי שירותי נשים של כ-200 מבתי קפה מהנבחרים בארץ, המובילים את תרבות הבילוי ומקנים חשיפה ל-600 אלף איש.
חברת "לעומק התודעה" אחאראית של הפרסום החוויתי, הפונה בעיקרו לנשים ומציג את יתרונותיו הבריאותיים של פרי החמוציות ושל משקה נקטר Ocean Spray. מבדיקות רפואיות עולה, כי שתיית כוס אחת ביום של מיץ חמוציות מסייעת בהגנה מפני דלקות בדרכי השתן, אולקוס ודלקות בחלל הפה, מפתיחת את הסיכון למחלות לב ומסייעת להורדת הכולסטרול.
מיכל קציר-עמק, מנהלת תחום Health & Wellness בפריגת: "הרגלי הצריכה המתחזקים של מוצרי הבריאות מעמידה את נקטר החמוציות במיקום מרכזי. חשוב לנו לחשוף בפני הציבור את סודות החמוציות ולהסביר על מגוון הערכים שלו ועל תרומתו של נקטר חמוציות אושן ספריי לתזונה בריאה ומאוזנת".
אושן ספריי חמוציות משווק בשני טעמים: חמוציות קלאסי וחמוציות דיאט.