נייס תחליף את המערכות במרכז החירום העירוני בדאלאס
נייס מערכות, הודיעה היום כי עיריית דאלאס בחרה בפתרונות של נייס לניתוח אינטראקציות ובפתרונות לניהול משאבי אנוש של IEX, חברת הבת שלה, כדי לשפר את המענה במוקדי החירום ואת רמת השרות במרכז התיקשורת היחודי המשלב מוקד חירום, 911, וקוי שרות לאזרחי העיר, 311.
נייס היתה היחידה עם פתרון העונה על צרכי העיר ומבטיח שרות חסר תקדים בסביבת עבודה המשלבת רמות התמחות מגוונות. נייס חברה בפרוייקט זה למספר שותפים, ובהם PlantCML.
העיר דאלאס מונה למעלה מ-1.2 תושבים, והינה העיר התשיעית בגודלה בארה"ב. מספרי המוקד 911 ו-311 מאויישים על ידי 250 מוקדנים מומחים ומיומנים המטפלים בלמעלה מ-2 מליון שיחות בשנה.
נייס תספק לעיר דאלאס פתרונות שישפרו את הביצועים ויאפשרו לאסוף ולנתח את האינטראקציות, להעריך, להדריך ולהכשיר מוקדנים. בעזרת התוספת של הפתרון של IEX לניהול משאבי אנוש, יוכלו מרכזי התקשורת של העיר דאלאס לתכנן מראש וביעילות את איוש המוקדנים ולנהל את המשאבים, כדי להבטיח מתן שרות טוב יותר ושיפור בזמני התגובה של המוקדים.
"המרכז שלנו מטפל הן בשיחות חירום המגיעות למוקדי 911 והן בשיחות למוקד 311 בעיר דאלאס, ומטרתנו היא לספק את השירות הטוב ביותר לאזרחי העיר בכל מצב נתון" אמר ווילימה באנר, מנהל תפעול 911, עיריית דאלאס. "נייס תסייע לנו להשיג מטרה זו על ידי מיצוי הערך החבוי באינטראקציות כדי לשפר ביצועים, ועל-ידי כך שנוכל להבטיח כי המוקדנים בעלי הכישורים המתאימים ביותר, יהיו זמינים בכל עת ויעמדו לשרותם המיידי של האזרחים הזקוקים לעזרה דחופה."