פרטנר: "תעריפי השיחות ירדו ב-40% מאז שנת 2001"

כך לדברי דוד אבנר, המשנה למנכ"ל בחברה; פרטנר השיקה היום את חידושי החברה לקראת חורף 2007, בינהם: שירותי תוכן חדשים, חבילות משפחתיות, אתר מכירות, ומכשירים ניידים ממיטב הטכנולוגיה
דותן לוי |

"תעריפי השיחה לא עלו, ואף ירדו ב-40% מאז שנת 2001" כך אמר היום דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, במסיבת עיתונאים שערכה החברה, בהתייחסו לעליה המתמשכת בתעריפי השיחות. עוד לדבריו, "אל תתבלבלו, כיום, הציבור מדבר יותר ועל כך צריך לשלם, זהו המקור לגידול בחשבונות שלכם". כאמור, במסיבת העיתונאים, העדיפו מרבית הנוכחים להתעלם לרגע מהחידושים, ומהפיתוחים הטכנולוגיים שהושקו ו"להציק" לאיריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange, ולדוד אבנר בשאלות שנגעו להבדלי התעריפים של הדקה הראשונה, ולשינוי המהיר והבעייתי למעקב בחבילות המובנות. בפרטנר בהחלט לא אהבו את ההתלהמות. במהלך המסיבה הציגה בק, את חידושי החברה לקראת חורף 2007. אלו, שילבו בתוכם, שירותי תוכן חדשים, תעריפים חדשים לתוכניות - בדגש על פן המשפחה, אתר מכירות, ומכשירים ניידים ממיטב הטכנולוגיה. עיתוי המסיבה, תוזמן ליום בו עולה הקמפיין החדש שהוכן ע"י משרד שלמור אבנון עמיחי בהיקף של 4.5 מיליון שקל, ששוב, מציב את המשפחה במרכז, זאת בעקבות מחקרים שערכו בפרטנר, שהעלו כי שיחות במשפחה מהוות מרכיב מרכזי בתמהיל השיחות של הלקוחות. המהלך השיווקי החדש יעניק לבני אותה המשפחה תעריפים אטרקטיביים, שלדבריהם, יובילו בשורה התחתונה לחיסכון בחשבון החודשי. תחום שידורי הוידאו הסלקטיבים שהיו קיימים עד היום, יעבור גם הוא מתיחת פנים, בעזרת ה-oboxlive T.V, פרי פיתוח של חברת streamezzo הצרפתית. היישום, מאפשר דפדוף מהיר בין ערוצים (Mobile Zapping) ולוח שידורים דיגיטאלי(EPG). בין השידורים שיהיו זמינים לצפיה - תוכניות הטלוויזיה המובילות את טבלת הרייטינג: "ארץ נהדרת", "נולד לרקוד", "מועדון לילה" ו-"גיא פינס". בנוסף, יוכלו הגולשים לצפות בתוכניות- y" בעשר", "פעם בחיים","לא הבטחתי לך". בנוסף, במהלך הרבעון הקרוב יושקו 3 מכשירי דור 3.5 המצטרפים לכרטיס המודם בטכנולוגיית ה -HSDPA שהשקנו עוד בחודש מרץ האחרון. באותו הקשר נראה כי גם בסלקום הכינו את שיעורי הבית שלהם והשיקו הבוקר קמפיין חדש שמפרסם את מכשירי דור 3.5 החדשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה