
Voyah Courage הקרוסאובר החשמלי החל מ - 195.0 אש"ח
'דלק מוטורס' השיקה את ה Voyah Courage, קרוסאובר חשמלי בסגמנט D החל מ 195.0 אש"ח.
דלק מוטורס יבואנית דגמי VOYAH לישראל (לאחר שרכשה את הפעילות מ'מטרו מוטור') השיקה את ה VOYAH COURAGE. על ה COURAGE קראתם כאן בביזפורטל לפני כחצי שנה כאשר 'דלק מוטורס' כינסה את השותפים העסקיים שלה מעולמות הליסינג וציי הרכב. קשה לנו להתאפק עם הקליעה המדויקת למחיר הרכב.
ה COURAGE הוא קרוסאובר חשמלי מפואר מבית דונגפנג, פרימיום לדברי היצרנית. דונגפנג הוא אחד מארבעת היצרנים הגדולים בסין שבבעלות הממשלה, ומייצר מגוון רחב של כלי רכב, כלים מסחריים וצבאיים, מאז היווסדו בשנת 1969.
תעודת חובה קטגוריה קרוסאובר D-Suv מימדים (מטר) אורך 4.725 /רוחב 1.9 /גובה 1.65 /בסיס גלגלים 2.9 מספר מושבים חמישה הנעה חשמלית, אחורית או הנעה כפולה הספק ומומנט הנעה אחורית - 288 כ"ס, 42.8 קג"מ / הנעה כפולה – 430 כ"ס, 63.2 קג"מ סוללה וטעינה 77.3Kwh, טעינת AC בהספק 11Kw, טעינה מהירה DC בהספק 200Kw טווח ותקן 476 ק"מ להנעה האחורית, 446 ק"מ להנעה הכפולה בטיחות ציון אבזור בטיחות 7. חמישה כוכבי בטיחות ב EuroNcap מחיר 195.0 אש"ח להנעה האחורית / 210.0 אש"ח להנעה הכפולה
- מחירי הדלק ירדו ב-16 אגורות החל ממוצ"ש
- ורידיס תרשום רווח של כ-170 מיליון שקל משיערוך נכסי אינפיניה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ה COURAGE הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בסגמנט D-Suv הגדול, עם בסיס גלגלים של 2.9 מטר. העיצוב אגרסיבי משהו בחזית האטומה המנצנצת עם המון סמלי וויה קטנים. פס לד לכל רוחב החזית כשבמרכז זוהר לו לוגו המותג. מהצד נראה כי העיצוב מעט סטיישני, קורות מושחרות ומעין 'סנפיר' קטן בקורה האחורית. יחידות התאורה האחוריות משלבות את לוגו המותג ומחוברות עם פס לד לרוחב כל הרכב.
סביבת נהג נקיה עם צג לוח מחוונים צר וארוך 'מוחבא' בתוך הדשבורד מול הנהג, שנהנה גם מתצוגה עילית בגודל ''29. על מסילה אופקית נמצא מסך מולטימדיה ''15 שיכול לנוע לצידו הימני של הרכב או לחזור למרכז הדשבורד. קישוריות אלחוטית לאפל קארפליי קיימת, ואילו עדכון לקישוריות לאנדרואיד אוטו אמור להתקבל בימים הקרובים. קונסולה מרכזית רחבה עם משטח טעינה אלחוטי, מתקן לכוסות / בקבוקים ותא חפצים גדול. המרווח מאחור מצוין הודות לבסיס הגלגלים ( 2.9 מטר).
ה COURAGE מגיעה כאמור בשתי גירסאות הנעה – גירסת הכניסה, Elegant בעלת הנעה אחורית, מנוע חשמלי יחיד בהספק של 288 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ. גירסת ה Ultimate בעלת הנעה כפולה, 430 כ"ס ומומנט של 63.2 קג"מ. שתי הגירסאות מצוידות בסוללה בקיבולת 80Kwh (ברוטו) / 77.3Kwh (נטו). הטווח עומד על 476 ק"מ להנעה האחורית ו – 446 ק"מ להנעה הכפולה. נתון זה הוא נתון יצרן ולא בתקן WLTP. את הסוללה של ה COURAGE ניתן להטעין בטעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw או בטעינה מהירה DC בהספק של עד 200Kw.
- ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
- אומודה בישראל - עם שני דגמים אומודה 7 ואומודה 9
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
רשימת האיבזור ארוכה, ולא נפרט את כולה, רק נציין כי גירסת הכניסה מצוידת במדף נשפל מול הנוסע, טעינה אלחוטית, הפעלה קולית, 13 רמקולים פנימיים ועוד ארבעה רמקולים חיצוניים לשמיעת המוסיקה האהובה עליכם גם בפיקניק, עדכוני OTA, אפליקציה השולטת במערכות הרכב השונות, ריפוד דמוי עור ידידותי לאלרגיים, סינון גזים אוטומטי, סכי שמש שקופים למחצה, מראות מתקפלות ועוד.
דגם ה Ultimate מצויד בנוסף במתלים אקטיביים המסונכרנים עם מצלמה יעודית הסוקרת את פני השטח, חימום למושבים האחוריים ועוד.
בתחום הבטיחות ציידו ב VOYAH את ה COURAGE במרבית אביזרי הבטיחות האקטיביים המתקדמים, שש כריות אוויר, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב ניטור נהג ועוד. ציון איבזור הבטיחות 7, ובנוסף חמישה כוכבי בטיחות (המקסימום) ב EuroNcap.
ה COURAGE משווקת במחיר של 195.0 אש"ח לדגם ה Elegant ו – 210.0 אש"ח לדגם ה Ultimate. לעניות דעתי זה מקרה מובהק בו עדיף להוסיף את התוספת לדגם הבכיר ולקבל מערכת מתלים אקטיבית ושאר תופינים.
עוד על ה COURAGE לאחר מבחן ממצה למכונית.
- 2.אנונימי 23/07/2025 19:45הגב לתגובה זונראה רכב באמת טוב.לדעתי אקנה אותה על פני האקספנג גי 6
- 1.איפה אפשר לקנות אותו או עושים נסיעת מבחן (ל"ת)מיקי 22/07/2025 11:45הגב לתגובה זו
- אצל היבואן. דלק מוטורס. (ל"ת)אנונימי 22/07/2025 21:02הגב לתגובה זו
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ביטוח רכב. צילום: Shutterstockעקב העלאת מחירי ביטוחי הרכב: רשות שוק ההון קנסה חברות ביטוח
רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון הטילה קנס על שתי מהחברות הדומיננטיות בתחום הביטוח, הפניקס וביטוח ישיר, בעקבות איחורים שלהן בהגשת נתונים ובהשמטת מידע על תעריפי ביטוח רכב. הקנס הגיע ל-125 אלף שקל לכל אחת מהחברות, במסגרת בדיקה של המחירים הגבוהים שנגבו מהלקוחות
בשנתיים האחרונות עלו מחירי ביטוחי הרכב - גם הביטוח המקיף וגם צד ג' - בעשרות אחוזים. ברשות שוק ההון חשו שחברות הביטוח גבו יותר מדי ביחס לסיכון בפועל, והחליטו לפעול - והיום נודע כי אנשיה הטילו קנסות. הסיפור מתחיל בבדיקה שהחלה בספטמבר 2024, אחרי שבחודשים שבהם חלה עלייה חדה במחירי הפרמיות, דרשה הרשות מכל חברות הביטוח למסור לה מידע מפורט לגבי המחירים והתעריפים שנגבו בעבור ביטוח רכב, לאורך כמה שנים. מהבדיקה עלה כי אצל הפניקס וביטוח ישיר נרשמו עיכובים בהעברת הנתונים, ואף השמטות של מידע מהחודשים הראשונים אחרי פרוץ המלחמה, כולל פרטים על מכרזי ביטוח רכב שהעניקו לעובדים במגזר הציבורי.
בעקבות כך הטילה הרשות עיצום כספי של 125 אלף שקל על כל אחת מהחברות. בהמשך, היא דרשה לא רק הבהרות, אלא גם הוראה להוריד את התעריפים. ביקורת ציבורית רבה נמתחה על הרשות, בעיקר על כך שהתגובה שלה הגיעה באיחור, כשהמחירים כבר החלו לרדת (בממוצע בכ-10%), בין השאר בעקבות ירידה בגניבות כלי הרכב. עוד עלה מהבדיקה כי מתוך שמונה חברות ביטוח מרכזיות שנבדקו, למעט אחת בכולן נמצאו תעריפים גבוהים שבחרגו ממה שהיה "סביר" מבחינת עלות הסיכון והתביעות בפועל.
המקרה הזה מדגים שאפילו בשוק מפוקח כמו ביטוח, שבו טוענים שתחרות ושוק חופשי הם דבר מרכזי, הבקרה של הרגולטור יכולה להיות קריטית. כשהחברות לא משתפות פעולה במידע, או שמחיריהן גבוהים בלתי סבירים, הרשות מוכנה לפעול. עם זאת, העובדה שהקנסות היו קטנים יחסית, וחלו רק אחרי שירידת מחירים כבר החלה, עוררה ביקורת על היעילות והמהירות של האכיפה.
