אלקטריאון: מזכר הבנות לשת"פ עם חברת ברמבי האיטלקית
חברת אלקטריאון -0.67% העוסקת בפיתוח טכנולוגיית "כביש חכם", מדווחת על כניסתו לתוקף של מזכר הבנות לא מחייב, עם חברת ברמבי האיטלקית. במסגרתו, הוסכם כי הצדדים ישתפו פעולה בהטמעת מערכת הכביש החשמלי האלחוטי בפרויקטים של תשתיות תחבורה באיטליה. לקריאה נוספת: > אלקטריאון שווה 2.8 מיליארד שקל - למה? ככה > הבוננזה של דן - אחרי תשואה של אלפי אחוזים מוכרת אלקטריאון ב-40 מיליון שקל > שת"פ עם חברת יורוביה לקידום פרויקטים באירופה חברת ברבמי (Brebemi), מפעילה את כביש האגרה A35 באיטליה, המחבר בין הערים ברשיה ומילאנו בחבל לומברדיה. במסגרת ההסכם, הוחלט כי כצעד ראשון, ברבמי תרכוש מהחברה פרויקט פיילוט הכולל הקמה ובדיקה של הכביש החשמלי האלחוטי על גבי מקטע כביש באורך של קילומטר הצמוד לכביש האגרה A35 במשך 36 חודשים. מטרת הפיילוט, לבחון את יישום הטכנולוגיה בהקשר של כבישי אגרה. ברבמי תישא בעלויות הפיילוט, כאשר החברה תספק את מערכת הכביש החשמלי האלחוטי וכן תסייע בהתקנה ותספק שירותי ניתוח ובדיקות טכניות. בחברה מקווים כי יישום מוצלח של הפיילוט, יביא לכך שכביש האגרה A35 ייבחר ככביש האגרה הראשון באיטליה להתקנת מערכת הכביש החשמלי האלחוטי. בחודש שעבר, דיווחה החברה כי סיימה בהצלחה ניסוי טעינה אלחוטית דינאמית בשוודיה. במסגרתו הועברה אנרגיה בהספק של 100 קילו-ואט מהכביש החשמלי האלחוטי שפיתחה, למצבר שהותקן במשאית חשמלית שצוידה בארבעה מקלטים שלה. עוד קודם לכן היא הודיעה על חתימת מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם חברת יורוביה, חברת-בת של קונצרן הבנייה VINCI. במסגרתו, יקדמו פרויקטים לבניית כבישים חשמליים ברחבי גרמניה, צרפת ובלגיה.
- 3.מור בולשיט 08/11/2020 13:10הגב לתגובה זוהדרך של החברה הזו להראות הכנסות משמעותיות ורווחים מפותלת שנים קדימה אם בכלל. ויש מלא טכנולוגיות טובות ונכונות יותר כמו סוללות קטנות יותר עם קיבולת גדולה אבל בדבר אחד הם כבר ניצחו וזה הודעות לתקשורת
- בוב 08/11/2020 17:24הגב לתגובה זולמה טבלה יכולה לטוס על פי תחזיות ואלקטריאון לא? מדובר בחברות ענק ובמספר פרויקטים שרצים. לדעתי אקזיט תוך שנה שנתיים. מחזיק לטווח ארוך!
- 2.איפה כל השורטיסטים? 08/11/2020 12:39הגב לתגובה זוהכלבים נובחים ואלקטריאון סוללת...
- 1.כול הכבוד אורן .אוהבים אותך (ל"ת)מייק 08/11/2020 12:20הגב לתגובה זו

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
