אלקטריאון: שת"פ עם חברת יורוביה לקידום פרויקטים באירופה
חברת אלקטריאון -3.36% העוסקת בפיתוח טכנולוגיית "כביש חכם" מדווחת על חתימת מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם חברת יורוביה, חברת-בת של קונצרן הבנייה VINCI. במסגרתו, יקדמו פרויקטים לבניית כבישים חשמליים ברחבי גרמניה, צרפת ובלגיה. לקריאה נוספת: > אלקטריאון שווה 2.8 מיליארד שקל - למה? ככה > הבוננזה של דן - אחרי תשואה של אלפי אחוזים מוכרת אלקטריאון ב-40 מיליון שקל על פי מזכר ההבנות, יורוביה תשלב את הטכנולוגיה של אלקטריאון כחלק ממגוון מוצריה ותתמוך בבנייה, תכנון ותחזוקת הכבישים החשמליים החכמים. בנוסף, אלקטריאון תספק את הטכנולוגיה הכוללת התקנה, הפעלה ותחזוקה וכן תסייע בניתוח הזדמנויות עסקיות שונות. כמו כן, הצדדים ישתפו פעולה בשיפור ההיבטים הטכניים של סלילת והתקנת הכביש החשמלי האלחוטי, לרבות ניהול משותף של משא ומתן וקשרים עם מפעילות ציי רכב ומפעילות רשתות חשמל בקשר לביצוע פרויקטים משותפים. אורן עזר, מייסד שותף ומנכ"ל, חברת אלקטריאון: "אחרי שהוכחה הטכנולוגיה בהטמעות הראשונות של תשתית כביש חשמלי בעולם, אנו נערכים לביצועים נרחבים ופרויקטים מסחריים גדולים. החיבור עם יורוביה הכרחי ומהווה אבן דרך חשובה והבעת אמון בטכנולוגיה ובפוטנציאל העסקי שלנו. עבודה לצד חברה בסדר גודל משמעותי שכזה, תספק גם את הביטחון הדרוש לממשלות ולשותפים אפשריים אחרים, לקדם טכנולוגיות חדשניות ואת פתרון הכביש החשמלי החכם". דידייה דשאנל, מנהל החדשנות, יורוביה: "יורוביה ואלקטריאון מאחדים כוחות כעת כדי לסלול את הדרך לתשתיות כבישים חדשניות. הטכנולוגיה של אלקטריאון לטעינה אלחוטית דינמית מאפשרת לכל רכב, בין אם הוא פרטי או ציבורי, לנסוע ללא הגבלה, היא מסירה את החסמים העיקריים להרחבת פתרונות התחבורה החשמלית לתחום התחבורה הכבדה ובכלל".
- 6.גיל1 06/10/2020 15:29הגב לתגובה זועוד עשור רק רכבים חשמליים - פוטנציאל מטורף
- 5.לרון 06/10/2020 15:26הגב לתגובה זומהסוג הזה נהדרות לסיבובים בבקשה כמה מהן jmia wkhs solo ויש עוד
- 4.מר בועה 06/10/2020 14:21הגב לתגובה זובועה ..זה רק עוזר לה להכפיל את עצמה
- 3.אמנון 06/10/2020 13:57הגב לתגובה זונראה לכם שירשתו אלפי קילומטרים של של כבישים במטענים האלו חוסר כדאיות כלכלית עדיף כבר להטעין את המכוניות בבית
- גיל1 06/10/2020 15:30הגב לתגובה זוסבלנות
- 2.אבי 06/10/2020 12:04הגב לתגובה זועכשיו הזמן להיתנצל, לא בפני החברה או בפני פרוסט אנד סאליבן אלה בפני קוראיך להם גרמת נזק רב
- בועה שתתפוצץ מחוסר כדאיות כלכלית (ל"ת)אמנון 06/10/2020 13:59הגב לתגובה זו
- 1.יורוביה לא מבינה מהחיים שלה ..שימו את התמונה עם הבועה (ל"ת)זהבי 06/10/2020 11:47הגב לתגובה זו

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
