משאית חשמלית, אלקטריאון
צילום: יח"צ

אלקטריאון: שת"פ עם חברת יורוביה לקידום פרויקטים באירופה

החברה חתמה על מזכר הבנות לשיוף פעולה עם חברת הבת של קונצרן הבנייה VINCI; יקדמו פרויקטים משותפים לבניית כבישים חשמליים בגרמניה, צרפת ובלגיה
איתן גרסטנפלד | (8)

חברת אלקטריאון -0.55%  העוסקת בפיתוח טכנולוגיית "כביש חכם" מדווחת על חתימת מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם חברת יורוביה, חברת-בת של קונצרן הבנייה VINCI. במסגרתו, יקדמו פרויקטים לבניית כבישים חשמליים ברחבי גרמניה, צרפת ובלגיה. לקריאה נוספת: > אלקטריאון שווה 2.8 מיליארד שקל - למה? ככה > הבוננזה של דן - אחרי תשואה של אלפי אחוזים מוכרת אלקטריאון ב-40 מיליון שקל על פי מזכר ההבנות, יורוביה תשלב את הטכנולוגיה של אלקטריאון כחלק ממגוון מוצריה ותתמוך בבנייה, תכנון ותחזוקת הכבישים החשמליים החכמים. בנוסף, אלקטריאון תספק את הטכנולוגיה הכוללת התקנה, הפעלה ותחזוקה וכן תסייע בניתוח הזדמנויות עסקיות שונות. כמו כן, הצדדים ישתפו פעולה בשיפור ההיבטים הטכניים של סלילת והתקנת הכביש החשמלי האלחוטי, לרבות ניהול משותף של משא ומתן וקשרים עם מפעילות ציי רכב ומפעילות רשתות חשמל בקשר לביצוע פרויקטים משותפים.  אורן עזר, מייסד שותף ומנכ"ל, חברת אלקטריאון: "אחרי שהוכחה הטכנולוגיה בהטמעות הראשונות של תשתית כביש חשמלי בעולם, אנו נערכים לביצועים נרחבים ופרויקטים מסחריים גדולים. החיבור עם יורוביה הכרחי ומהווה אבן דרך חשובה והבעת אמון בטכנולוגיה ובפוטנציאל העסקי שלנו. עבודה לצד חברה בסדר גודל משמעותי שכזה, תספק גם את הביטחון הדרוש לממשלות ולשותפים אפשריים אחרים, לקדם טכנולוגיות חדשניות ואת פתרון הכביש החשמלי החכם". דידייה דשאנל, מנהל החדשנות, יורוביה: "יורוביה ואלקטריאון מאחדים כוחות כעת כדי לסלול את הדרך לתשתיות כבישים חדשניות. הטכנולוגיה של אלקטריאון לטעינה אלחוטית דינמית מאפשרת לכל רכב, בין אם הוא פרטי או ציבורי, לנסוע ללא הגבלה, היא מסירה את החסמים העיקריים להרחבת פתרונות התחבורה החשמלית לתחום התחבורה הכבדה ובכלל".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    גיל1 06/10/2020 15:29
    הגב לתגובה זו
    עוד עשור רק רכבים חשמליים - פוטנציאל מטורף
  • 5.
    לרון 06/10/2020 15:26
    הגב לתגובה זו
    מהסוג הזה נהדרות לסיבובים בבקשה כמה מהן jmia wkhs solo ויש עוד
  • 4.
    מר בועה 06/10/2020 14:21
    הגב לתגובה זו
    בועה ..זה רק עוזר לה להכפיל את עצמה
  • 3.
    אמנון 06/10/2020 13:57
    הגב לתגובה זו
    נראה לכם שירשתו אלפי קילומטרים של של כבישים במטענים האלו חוסר כדאיות כלכלית עדיף כבר להטעין את המכוניות בבית
  • גיל1 06/10/2020 15:30
    הגב לתגובה זו
    סבלנות
  • 2.
    אבי 06/10/2020 12:04
    הגב לתגובה זו
    עכשיו הזמן להיתנצל, לא בפני החברה או בפני פרוסט אנד סאליבן אלה בפני קוראיך להם גרמת נזק רב
  • בועה שתתפוצץ מחוסר כדאיות כלכלית (ל"ת)
    אמנון 06/10/2020 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורוביה לא מבינה מהחיים שלה ..שימו את התמונה עם הבועה (ל"ת)
    זהבי 06/10/2020 11:47
    הגב לתגובה זו
עמירם לוין
צילום: פייסבוק, על פי סעיף 27

מיליארד שקל בייבי - עמירם לוין בתשואה חלומית

פי 1,200 - עמירם לוין, אלוף במיל מלמד את כולנו שהשקעות זה כמובן גם - מזל, אבל גם הרבה שכל-ידע

רן קידר |

800 אלף שקל של השקעה הפכו בעת שנקסט ויז'ן הונפקה ל-31 מיליון שקל. זה היה לפני 4 שנים, מאז האלוף עמירם לוין מימש מספר פעמים וירד מרף הדיווח של ה-5%, אבל לביזפורטל נודע שהוא עדיין מחזיק במניות החברה. אם לוין לא היה מממש הוא היה מחזיק כיום מניות ב-1 מיליארד שקל. אבל לוין מימש ובצדק - אף אחד לא יכול היה לדעת שזו השקעה שתניב פי 1,200! ופי 40 מאז שהיא החלה להיסחר. 


על פי ההערכות ובהסתמך על מכירות שכן דווחו, לוין נפגש עם כ-250 מיליון שקל במזומן והוא עדיין מחזיק בכמות מניות משמעותית, - לאחר שהמניה עלתה פי ארבע בשנה האחרונה - בלכל הפחות 400 מיליון שקל. בסך הכל מדובר על 650 מיליון שקל, וזו הערכה שמרנית.  בפעם הקודמת שניסינו לשאול את לוין על ההשקעה הוא אמר - "בטח שאני מחזיק, אבל זו השקעה פרטית ואני לא מדווח".  




עמירם לוין מלווה את החברה מההתחלה. המייסדים היו צריכים דמות מוכרת, דומיננטית, פותחת דלתות ולוין הצטרף. הוא האמין בחברה, השקיע בה, והצליח. ההצלחה של נקסט ויז'ן היא הרבה מזל. לוין הרוויח תשואה של כ-120,000%, זה מזל, אבל לא רק. זו ידיעה, זה ניסיון, זה הרבה שכל. שכל של בניית הדברים הנכונים, הסתכלות מאוד ממוקדת על מה שטוב לחברה ולא מקלישאה, בניית חברה אמיתית והבנה שוטפת של צרכי השוק במטרה לספק את המוצרים הטובים והנכונים לצבאות ולמשתמשים. 

אם תרצו - היה אולי הרבה מזל, אבל המזל הולך עם הטובים - נקסט ויז'ן היא חברה אמיתית ולוין זיהה את האנשים וההנהלה ואת המוצר ועזר להביא אותו למקומות הגבוהים. עכשיו הוא מחוץ לחברה, אין לו תפקיד רשמי, אך הוא עדיין מאמין בחברה ומשקיע בה. 

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

מניית השבבים שתרד 5%, ירידה באלביט ואיך יגיבו מניות הגז?

פתיחה אדומה בגלל הירידות בנאסד"ק - אל תצפו לזינוקים במניות הגז

מערכת ביזפורטל |

הבורסה בת"א תיפתח באדום - המניות הדואליות חוזרות מהמסחר אמש עם ארבטיראז' שלילי של 0.65%. הדוחות הטובים של מיקרון אחרי המסחר והזינוק במניה מייצרים תחושה טובה להמשך - אסיה בירידות אבל לא משמעותיות מדי, והחוזים מתנדנדים סביב האפס כשהחוזה על הנאסד"ק בעלייה של 0.3%. אבל נזכיר לכם שהירידות תוך כדי המסחר ברוב הימים בשבוע האחרון מתעצמות. וול סטריט פותחת חיובי או מדשדש והשוק ברוב הפעמים בשבוע-שבועיים האחרונים סוגר באדום. אתמול בשעה האחרונה של המסחר הירידות התחזקו.

המניות הדואליות חוזרות עם פער ארביטראז' שלילי של 0.65% ולמרות שאין דבר כזה בטוח בבורסה, סיכוי מאוד מאוד גבוה שזה יוביל לירידות בפתיחה. לא קטסטרופה, וגם ירידות חלשות יותר בזכות מיקרון - מיקרון בדוח טוב - האם זה יעצור את הירידות בשבבים? כשההמשך תלוי באירועים השוטפים ובמניות הפיננסים וברצון של הגופים המוסדיים לשפץ תשואות.

השיפוץ הכי קל הוא דך החזקה של הבית. אם הבית מחזיק הרבה בטבע הוא ירצה סיום שנה חיובי בטבע והוא עשוי לקנות. אם הבית מחזיק בעזריאלי אז הוא עשוי לקנות עזריאלי כדי להעלות את התשואה בתיקים. 


בכל מקרה,  בפתיחה נראה את נובה -1.6%  נופלת - פער ארביטראז' של 5%, טאואר -0.13%  ו קמטק -3.49%  ירדו ב-3.5%,  אלביט תתממש אחרי הזינוק אתמול.