עובדי בנק איגוד הפגינו מול הדירקטוריון: מתנגדים למיזוג
מאות עובדי בנק אגוד הפגינו הבוקר מחוץ לישיבת הדירקטוריון של הבנק והביעו את התנגדותם העזה למיזוג שמשמעותו פיטוריהם של 1,200 עובדי הבנק. העובדים קראו לחברי הדירקטוריון לא למזג את בנק אגוד ולא לשלוח 1,200 משפחות הביתה. העובדים נשאו שלטים עם הכותרות: ״1,200 משפחות לא יושלכו לאשפתות״ ״רוצים צדק לא צדקה״ ו״עובדים נאמנים מצפים לבעלים הוגנים״.
כזכור הודיעו הבעלים כי בכוונתם למכור את הבנק וכי בכוונת בנק מזרחי טפחות לפטר עד כ 70% מעובדי בנק אגוד. כבר בתחילת השבוע מסגרת העיצומים שנוקטים עובדי הבנק הופסקה העברת נתונים לבנק ישראל. בכוונת הועדים להחריף את העיצומים ופעולות המחאה. מוועדי העובדים נמסר כי "בנק אגוד הוא רווחי ויציב. המיזוג הזה מזיק לתחרות בבנקאות ולציבור שישלם הרבה יותר לבנקים. בכוונתנו להיאבק כדי לעצור את המהלך שיפגע בעובדים ובציבור הרחב והכל כדי לספק עוד רווח לטייקונים״ .
- 4.לשרוף צמיגים , לא רוצים מיזוג !!!! (ל"ת)שישו 09/11/2017 13:38הגב לתגובה זו
- 3.צבי 09/11/2017 11:54הגב לתגובה זוהרבה עובדים מיותרים עם משכורות גבוהות. וגם אם יפטרו אותם יצאו עם בוחטה גדולה. לא לרחם!!!
- 2.פיני 09/11/2017 10:46הגב לתגובה זוצריך למכור את הבנק הקלוקל הזה כמה שיותר מהר סגרו מפעלים לעובדים קשיי יום אז על מה הם בוכים בנק שלא מרוויח צריך למכור ויפה שיה אחת קודם
- 1.הסוחר המתמיד 09/11/2017 10:16הגב לתגובה זומשפחת עופר וורטהיים שולטות בפוליטיקאים ויצמצמו לנו בנק, ככה שכולנו נשלם יותר עמלות, ככה זה עובד. גועל נפש של מדינה.
- אבישלום 09/11/2017 11:49הגב לתגובה זובא להקיא ממך ומבכיינים שכמותך
- אבישלום - איזו תגובה עלובה של אדם עלוב (ל"ת)אבי 09/11/2017 12:10

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6
העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה
דניה סיבוס דניה סיבוס 1.56% מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.
היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.
המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה סביב אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים
הרבה מעבר לעוד נתיב
העבודות עצמן רחבות יותר מהוספת נתיבים. החברה מציינת כי העבודות כוללות הרחבה של כביש 6 לשני הכיוונים, הפרדות פיזיות בין כביש 6 לכביש 1, מעברי תחתית, תוספת נתיבים, הקמת גשרים חדשים והרחבה של גשרים קיימים, קירות אקוסטיים, מעבירי מים ועבודות משלימות. אלו פרויקטים שנפרסים על שטח גדול וכוללים לא מעט עבודות תשתית “שקופות”, כאלה שלא תמיד רואים מהאוטו ביום יום, אבל הן הבסיס שמחזיק את הכביש מתפקד לאורך זמן.
- חצי שנה אחרי: לפידות קפיטל שוב מממשת בדניה סיבוס
- דניה מסכמת רבעון עם ירידה קלה בהכנסות אך שיפור ברווחיות התפעולית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הפרויקט מוגדר כפרויקט למדידה, כך שהתשלום מתבצע לפי הכמויות שיבוצעו בפועל ולפי מחירי כתבי הכמויות שסוכמו, ולא לפי סכום סגור שמוכר מראש. בחברה מציינים כי אם וכאשר יתקבל צו התחלת עבודה, משך העבודות צפוי לעמוד על כ-3 שנים.
