סגירה צורמת בת"א: המעו"ף רשם מפולת של 3.5%, מניית כיל צללה מעל 10%

עדכון הריבית בארץ והנפילות בחו"ל לחצו בעוצמה. לא מעט מניות פשוט התרסקו - צפו בטבלה
|
(129)
אחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בסוג של מפולת. המעו"ף צלל 3.5% ורשם בכך את אחד הימים הגרועים ביותר בשנים האחרונות. הירידות החריפו לאחר עדכון הריבית מצד בנק ישראל, ככל הנראה בשל העובדה כי חלק מהסוחרים ציפו להפחתת ריבית. בתוך כך, מדד הדאקס נופל כעת 2.4% ומעיב על הבורסה המקומית. מניית כיל צללה מעל 10% ומשכה את חברה לישראל +1.25% חברה לישראל 50,930 +1.25% חברה לישראל בסיס:50,300 פתיחה:49,300 גבוה:51,010 נמוך:49,130 תמורה:12,240,352 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  לנפילה של 10%, לסיבה לחץ כאן    

המניות הגרועות ביותר במדד ת"א-100 היום:

הלחץ הכבד במעו"ף קשור גם לנפילות במניות הפארמה בוול סטריט. מדד הנאסד"ק ביוטק צלל מעל 6.5% בשלושת ימים המסחר האחרונים. בנוסף, הנפילה בכיל שצוללת הרבה מעבר לפער הארביטראז' - לוחץ אף הוא על המעו"ף. מדד הבנקים מסתפק בירידה של כ-0.3%.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

המעו"ף צלל 3.5% ומדד ת"א-75 איבד 3%. 

מדד ת"א 35 +0.25% מדד ת"א 35 1,678.02 +0.25% מדד ת"א 35 בסיס:1,673.82 פתיחה:1,658 גבוה:1,688.28 נמוך:1,643.64 תמורה:1,137,379,440 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.41% מדד ת"א 90 1,464.79 -0.41% מדד ת"א 90 בסיס:1,470.76 פתיחה:1,448.05 גבוה:1,482.71 נמוך:1,422.14 תמורה:476,901,195 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.52% מדד ת"א בנק 2,499.55 +1.52% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,462.12 פתיחה:2,442.72 גבוה:2,512.34 נמוך:2,431.15 תמורה:291,260,212 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) עומד על 2.89 מיליארד שקל (מתוך זה 923 מיליון שקלים בפקיעה).

מדד המעו"ף בשנה האחרונה:


בנק ישראל הותיר את הריבית לחודש אוקטובר ברמה של 0.1%. במסיבת העיתונאים שערכה הנגידה קרנית פלוג לאחר ההודעה, אמרה כי הרמה של הריבית תומכת בהשגת יעד האינפלציה של הבנק. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

אמש בניו יורק נרשמו ירידות שערים של עד 0.3%, וביומיים האחרונים, בהם הבורסה בת"א הייתה סגורה בשל יום כיפור, ירד מדד ה-S&P 500 בכ-1.25%, הדאו-ג'ונס בכ-1.4%, ומדד הנאסד"ק איבד כ-1.6%. מדד ה-S&P הגיע לשפל של שבועיים. 

גם באירופה נרשמו ירידות שערים חדות בזמן סגירת הבורסה, כאשר הדאקס הוביל את הצניחה כשאיבד שלשום 3.8%. למסחר באירופה - לחץ כאן.

הבוקר באסיה, מגמה מעורבת עם נטיה לירידות, כאשר הניקיי היפני מאבד כ-2%, בעוד הבורסה בשנחאי דווקא עולה בכ-0.25%.

מחיר הנפט צלל אתמול ב-4%, ובזווית הישראלית - מניית אל על צפויה לזנק בעקבות כך.

מניות במרכז:

כיל ספגה הורדת המלצה מבית ההשקעות גולדמן זאקס ל'מכירה' בצל ירידת מחירי האשלג. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

בלטו לרעה המניות הדואליות  טבע -1.76% טבע 4,473 -1.76% טבע בסיס:4,553 פתיחה:4,555 גבוה:4,644 נמוך:4,412 תמורה:108,006,200 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פריגו -0.56% פריגו 21,190 -0.56% פריגו בסיס:21,310 פתיחה:21,140 גבוה:21,570 נמוך:20,900 תמורה:29,007,640 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שנחתכו 4.4% ו-5.2% בהתאמה בשל פערי ארביטראז'.

כן פייט ביופרמה -3.16% כן פייט ביו 15.3 -3.16% כן פייט ביופרמה בסיס:15.8 פתיחה:15.8 גבוה:16 נמוך:15 תמורה:292,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , זינקה לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' חיובי של 23%. ביום א' האחרון דיווחה החברה כי השלימה בהצלחה גיוס בארה"ב בהיקף של 9 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים אמריקאים.

טאואר +1.86% טאואר 7,010 +1.86% טאואר בסיס:6,882 פתיחה:6,800 גבוה:7,083 נמוך:6,711 תמורה:17,121,410 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: -ג'אז וטאואר-ג'אז פנסוניק (TPSCo), הודיעו היום על השקת פלטפורמת RFCMOS בטכנולוגית 65 ננומטר לגלים מילימטריים (mmWave) בתדר 110GHz  המיועדת למגוון יישומים, כגון תקשורת אלחוטית (60~77GHz), מכ"ם לרכב (57-86, ובעיקר 77GHz), הדמיה וסריקה (100GHz) ועוד.

תגובות לכתבה(129):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    משהו נראה מוזר ונראה לא בריא
    קריאת השכמה 26/09/2015 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מהלך הבורסה בארץ נראה לא שפוי. משהו פה חולה. משהו פה לא הגיוני... מישהו/ם הולכ/ים לשלם בגדול ... אם יתפס/ו
    סגור
  • 64.
    ירידות לא מפתיעות שבועיים שהמוכרים מחכים להפיל את השוק (ל"ת)
    מיקי 25/09/2015 06:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    המפחיד הלאומי..תפסיק עם ההפחדות..
    הכריש.. 25/09/2015 01:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ב1.10 יתחדשו העליות בבורסות..רציו הזדמנות אחרונה לעלות על הרכבת..שער תחתית 22..תרשמו הכריש
    סגור
  • 62.
    איך זה מרגיש?
    c300 24/09/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כשרק התחלנו את ההחלקה במדרון! וזה לא תיקון זה ניתוח.
    סגור
  • 61.
    זה לא שוק הון זה קזינו עם עדר סוסים דוהרים חבל שהפנסיה (ל"ת)
    קרופ-ייה 24/09/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 60.
    שער לפני כיפור 1580 שער עכשיו 1525 , ירידה של 55 נקודות
    ספוג'ניק 24/09/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    55 נקודות במכה אחת. זה לא אמיתי. מי שהחזיק פוטים המום מהרווחים. המעטים שהחזיקו קולים נמחקו ביום הראשון של המסחר בחודש. איזה מהלך מדהים של המעופניקים והכל בניהולה וניצוחה של ביזפורטל כותבת הקולים הגדולה בישראל.
    סגור
  • 59.
    תוצאה של ימים רבים ללא מסחר
    חני 24/09/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תמיד בזמן שבין החגים המניות נופלות. שיא הנפילות - יום חמישי בשבוע הבא. אז כדאי לקנות. תבדקו ותיווכחו. כל סוכות זה אותו סיפור. לא להיבהל. כלום לא השתנה בישראל.
    סגור
  • צודק במליון אחוז (ל"ת)
    מניכר 24/09/2015 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    לתגובה -50
    אחת שמבינה א 24/09/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הבורסה השנה ממש לא מתה, מי שידע לעבוד נכון הרוויח הרבה כסף. צריך לדעת לא רק מתי העיתוי הנכון לקנות מניות אלא גם לדעת את העיתוי הנכון למכורמניות ותמיד אמרתי לכם לא להחזיק מניות רק לטווח קצר צריך לדעת להנות גם מרווחים קטנים, ולקנות שוב בירידות, ממש לא מזמן כתבתי לכם לא להחזיק טאואר להרבה זמן 10% ולמכור, אם אנחנו נמצאים בתקופה טובה אפשר תמיד לקנות מניות גם כשהן בעליות. אבל כשיש אי וודאוןת בשווקים למה לאבד את הרווחים?
    סגור
  • את שקרנית אני עוקב אחריך אמרת בפרוש השוק למעלה (ל"ת)
    אבי 24/09/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 57.
    ברוב התגובות שלי בפורום הזה אני מקבלת הרבה אדום
    אחת שמבינה א 24/09/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    3 13
    אבל בסופו של דבר מסתבר שאני כמעט תמיד צודקת, אבל הבעיה היא שאתם כבר לא זוכרים מה כתבתי. שיהיה לכם ערב טוב!
    סגור
  • 56.
    כל הסימנים היו בכותרות של ביז. משום מה סירבנו לראות
    זיפו 24/09/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר עפ הכותרות של ביז במוצאי כיפור היה אפשר להבין שהיום יהיו ירידות חדות מאוד. למרות שהנאסדק לא ירד אתמול ולמרות העליות אתמול באירופה בכותרות של ביז צוינה רק הירידה הלא חדה של 1.5% בנסדק שהיה ערב כיפור עם מטרה ברורה לייצור אווירת מוכרים בלבד ולשדל ירידות. אני שמזה חודשים פועל עפ כותרות של ביז נהגתי היום אחרת וקניתי קולים בירידה של 2% וכמובן הפסדתי. מיד אחרי ערב סוכות אני נצמד לכותרות של ביז ופועל רק לפי הכוונות בשיטין שבכותרות. איזו הצדקה יש היום לנפילה של 3.5% ???? המסביר הלאומי צודק. אם מניות כמו כיל נופלות 10% אנחנו במפולת !!!! מעתה לא קונים קולים. בכל יום ירוק כמו שהיה לפני כיפור מצטיידים מיד במנות גדושות של פוטים. זהו תפנימו , זאת מפולת !!!!!
    סגור
  • 55.
    תיזהרו מאופקו ירידה מתחת ל 10 דולר בארהב זה אסון קרנות
    המסביר הלאומי 24/09/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוכרות בלי הכרה מתחת ל 10 דולר ואסור להן לקנות ראו הוזהרתם
    סגור
  • 54.
    אנחנו חייבים לראות תיקון קל או עמידה במדד הזה לתקופה
    המסביר הלאומי 24/09/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קצרה מאוד באם זה לא יקרה אוי ואבוי לשוק ישירות ל 1420
    סגור
  • חכם בלילה כמו גורוביץ
    אור 24/09/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם לא ירידות אז בטח עליות... חחחח
    סגור
  • מה אתה לומד מגורוביץ הנקניק
    אור 24/09/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם לא למעלה אז ... בטח למטה חחחח
    סגור
  • 53.
    לפטר את גורביץ (ל"ת)
    שי 24/09/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • אצל גורביץ הפורום הכי טוב (ל"ת)
    מטומטמים יש בערמות 27/09/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    חלוםםםםםםםם של מפולתתתתתת. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 24/09/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 51.
    ביזפוטל- החלום שלכם התגשם סוף סוף!
    קובי 24/09/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מפולת- והשורטים שלכם חוגגים
    סגור
  • 50.
    החלטת הריבית לא אמורה להשפיע כך . תגובה מוגזמת
    פאניקה מוגזמת 24/09/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    של הפחדנים. חודש הבא היא תוריד ריבית ואז מי שמכר יצטער גם ככה הבורסה פה מתה בשנתיים האחרונות. כל מה שעלה התרסק מזמן חצי מהמניות ירדו מהשיא 20% לפחות יא פחדנים
    סגור
  • הם פחדנים ואתה גבר אתה תשאר במניות והם לא נראה מי יהיה
    המסביר הלאומי 24/09/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גבר ב 1420
    סגור
  • 49.
    ציון אמרתי לך פוט 1600 לפחות עד 9400 עד אז שב בשקט (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • ציון כפי שאמרתי לך פוט 1600 9400 הכון למכירה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 48.
    בורסה מורסה
    אורי 24/09/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לירידות בחו"ל יש תכונה מוזרה כשהן מגיעות לארץ : הן מכפילות את עצמן. בניגוד לעליות בחו"ל . שכשהן מגיעות לארץ הן מתחלקות בעצמן.
    סגור
  • מתחילת השנה אנחנו בפלוס והעולם במינוס (ל"ת)
    תבדוק את הנתונים 24/09/2015 19:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    הנגידה תודיע אם פנינו למלחמה או לשלום
    עוד כמה דקות 24/09/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איזה החלטה גורלית שצריכה להשפיע על גורלנו המר 0.00001 הורדת ריבית שתשנה את חיינו לנצח
    סגור
  • 46.
    בנק איגוד העלה המלצה לכיל לקניה עם אפסייד של 28%
    כיל 24/09/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מי שמוכר יצטער בקרוב גם שישנסקי יזרק לפח. לא מועיל לאף אחד. הפוליטיקאים פוחדים על הכסא והשיקולים שלהם הם אינטרס אישי ולא טובת האזרחים. פוטאש פנתה לראש הממשלה לכחלון החברתי למכלוף בוגר מעשיהו ולשקדיה הפורחת בממשלה לשקול את שישנסקי 2. הם כבר ראו מה עשה שישנסקי לגז. פוטאש גם פנתה לקנדים ואולי סוף סוף ביבי יאכל תרד ויהיה לו אומץ לבטל את שישנסקי. ועל כך נאמר טיפש זורק אבן לבאר ואלף חכמים לא יוכלו להוציאה (לידיעת לפיד הפופוליסט) ובהזדמנות זאת יש גם לטפל בבורסה עם הגשת דוח מחזור מיותר ומטומטם שלפיד הכניס למעמד הביניים. אצלי הכסף ישאר בעו"ש עד שמישהו שם יקבל שכל ואומץ להתחיל להזיז עניינים. ישראל היא מדינת חלם אמיתית.
    סגור
  • 45.
    אמרתי לכם שהתנודתיות במעוף תמשך בתקופה הקרובה
    אחת שמבינה א 24/09/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 32
    אין מגמה ברורה, לכן בחול המועד צפי לעליות, שימו לב למניות הביטוח, הפניקס להתחיל לאסוף משער 1000 ומגדל ביטוח להתחיל לאסוף משער 360- 350 מניות לא מסוכנות. לא ממליצה על מניות אחרות בשלב זה עדיף להמתין קצת. המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • בשם אירגון האחדות שמבינות/או שלא א' עד ל'
    אחת שמבינה ב 24/09/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לאחת שמבינה א יו"ר הארגון. אנו מסכימות בזה לרדת במחיר לנמוך מאד ואנו יודעות שזה רק ובפרט לצורך עליה. גם אנו יודעות שטאואר חברה טובה ולא נורא אם יורדת 6 אחוז וגורמת לנו כאבי לב כל יום. אנו מאחלות לגורביץ בריאות ואריכות ימים ומתנצלות על השטויות שאנו כותבות עליו. זה ממש לא רוע לב.אנו נשמות טובות וחכמות מאד וכולנו התברכנו באי קיו ממוצע 80 וזה המון. אז שיהיה לכם סופשבוע נפלא ושבשבוע הבא לא תפסידו הרבה רק קצת. כפרה עליכם.
    סגור
  • מה זה תנודתיות לא הבנתי חחחחח עוד מונגולואידית יורד או
    המסביר הלאומי 24/09/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עולה חחחחח מונגולואידית תני לנו כוון לא תנודתיות זה גם הילד שלי יוגע שבורסה תנודתית
    סגור
  • מה לעשות עם טאואר? למכור לקנות לחסל או למצע?
    טאואר 24/09/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תגידי לי מהר לפני שאעשה שטות כלשהי בלי לשמוע לעצתך ראשך כל כך מבריק את יכולה להתחרות בגורביץ בכחלון בלפיד בפוטין ובאובמה גם יחד.
    סגור
  • 44.
    אין שום הצדקה לירידות של היום
    האחד 24/09/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 12
    מה גם מחזורים נמוכים מאוד , הכותרות מיותרות ומנופחות מרחיקות את הקונים מהשוק מה גם שאין יותר מדי מוכרים.
    סגור
  • אתה בבעיה של הכחשה יש מפולת ואתה מתכחש אליה הייתי שם
    ציון 24/09/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    והמסביר הוציא אותי משם אחי ברח לפני יקרעו אותך
    סגור
  • 43.
    שאלה לי לגורביץ האם ראינו תחתית בדקס ? חחחחחח מוקיון (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הוא קורא בקפה לכן מסתכל בתחתיות של כוסות קפה (ל"ת)
    שמטוב 24/09/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה אחי לא רואה אותו מממטר הוא השחיל לנו זרנוק ועוד שיא
    ציון 24/09/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוצפה שהוא אמר בסקירה האחרונה שהמעוף הוא בטוח עליות בלי ספקות בכלל
    סגור
  • ציון יקירי אל תיכנס לסקירות שלו פשוט תתעלם ממנו הוא הרי
    המסביר הלאומי 24/09/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבין בבורסה כמו שאתה מבין בבננות מה שאתה כמובן שלא אז תקשיב לי ציון אחי ויהיה בסדר גורביץ לא שווה התיחסות הוא רק נרות שבת ואומר לנו מה קורה כמו לילדים מפגרים מה קורה אנחנו רואים רק שהוא חושב שאנחנו גם עיוורים נוסף לכל התן לו להטעות אחרים אתה אל תתיחס לדבריו פשוט
    סגור
  • 42.
    טאואר
    יוסי 24/09/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בהודעה חדשה בקרוב
    סגור
  • טואר
    טאואר 24/09/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז למה יורדת?
    סגור
  • 41.
    המסביר הלאומי הוא מלך הוא אמר וצדק שוב אנא ממך המסביר
    ציון 24/09/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אמור לי מתי למכור את הפוטים
    סגור
  • ציון שים לב פוט 1600 כאשר יתקרב ל 9400 מתחיל להיות
    המסביר הלאומי 24/09/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפחדות אז אני ממליץ כאשר תראה את פוט 1600 ב 9400 תיפטר מהם לא להרבה זמן משום שאחר כך מחכה לנו הצגה פוטים יעלו פי 30 ואולי 40 הקטנים כמובן
    סגור
  • 40.
    מונגולואידים צעירים הזהרתי אותכם ואני מזהיר אותכם צאו מ
    המסביר הלאומי 24/09/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השוק לפחות עד 1420
    סגור
  • איזה תותח אתה וגם נדיב
    האחד 24/09/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל כך דואג לכולם ממש משיח.
    סגור
  • 39.
    המשך המפולת עד מתי? (ל"ת)
    גז נפט 24/09/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עד דלא ידע מה זה עת מתי הרי הגז קבור באדמה לעד אז מה זה
    המסביר הלאומי 24/09/2015 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עד מתי עד תמיד כנראה
    סגור
  • 38.
    בפעם הבאה שתראו את השערים של 1720 יהיה אולי אולי בשנת
    המסביר הלאומי 24/09/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    2022 ואולי לא בטוח
    סגור
  • 37.
    מונגולואידים צעירים שלא ראו מפולות היזהרו הבטחתי ריצת
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מרתון ל 1420 ואתם צחקתם אנחנו אוטוטו שם
    סגור
  • 36.
    במעוף מניפולציה חדשה והיא סטיות התקן ותימחור האופציות
    רן 24/09/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזמן האחרון מצאו הנוכלים תרגיל חדש והוא שלא צריך כבר להוזיז את השוק בשביל לעשות כסף ולימחוק אנשים אלא מספיק להוריד סטיות תקן ואז אפילו השוק הולך בכיוון שלך כמו מהבוקר שמי שקנה פוטים אפילו השוק יורד עוד הפוטים ירדו.שלא לדבר על הקולים שנישחטו עוד ועוד ואפילו השוק מתקן הם יורדים .וזה לא לפני פקיעה שהרי יש עוד הרבה זמן .ורואים שזה בא בתיאום בין הגדולים שאין מאבק אלא בא בקוו לינארי .יש לציין קצת לטובה שהשוק פחות הולך נגד העולם ואולי זה בא מפעילות ומעקב של הרשות אחרי הרבה תלונות שהוגשו אבל גם את הנושא של מחיר האופציות צריך לחקור למרות שזה קשה שבבתי ההשקעות יושבים פקחים והם יודעים להסוות את הפעילות העבריינית שלהם שהרבה מהם בוגרי יחידת 8200.והם משתמשים בהעברת מידע בנהם מה הם הולכים לעשות באמצעות קודים מוצפנים כמו שאתם יכולים לראות בביקוש ובהיצע של האופציות הרבה פעמים מספרים זהים בספר הפקודות כמו 7.7 .11 .11 17 17 . וגם 2על כמה סטריקים במקביל וגם במחירים כמו למשל קונים באופציה ב 1960 11 ב1950 גם 11 1940 גם 11
    סגור
  • 35.
    העיקר בנק לאומי ממליץ לא למכור
    אלי 24/09/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממשיך לשקר כדי שהוא עצמו ימכור לפני כולם
    סגור
  • חחחחחח יקחו אותכם עד למטה מה זה למטה לגיניהום (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 34.
    כתבתי לפני כיפור פקיעה 1550
    המזהיר הלאומי 24/09/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    טעיתי קצת אבל לא הייתי רחוק.
    סגור
  • אמרת שבפקיעה ירד עד 1500. מה שמוכיח שאתה סתם טירון
    עוקב אחרי הזקן 24/09/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לח ודביק. שסתם זורק מספרים. בפקיעה התנודה המותרת עד 4.5% ואתה דברת על 8%
    סגור
  • אין דבר כזה טעיתי קצת
    האחד 24/09/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעית ולכן לא צדקת , כמו שאין דבר כזה ניצחתי אבל הגעתי שני , חחחחחחחח גלם
    סגור
  • כן לא היית רחוק לפני ראש השנה אמרת קולים לפחות עד 1640 (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגיד מה אתה צוחק עלינו אמרת 1640 עכשיו 1550 יא ליצן (ל"ת)
    ציון 24/09/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    הפילו אותה היום סתם . כיל תעלה חזק .
    כיל 24/09/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    גם שישנסקי יקבר. כל נזקי לפיד יעלמו כלא היו נשאר רק דו"ח אדיוטי על מחזור . בסוף יבינו גם את נזקי לפיד לבורסה
    סגור
  • כן כמו שרשמת לנו 2500 תחכה שתגיע אולי בשנת 2030 (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עוד תהיה מניית השנה. תחזור לשער 5000. (ל"ת)
    כיל 24/09/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • למה רק 5000? משהו כמו 9000 אולי לא? תיזהר לא לראות אותה
    הנמסביר הלאומי 24/09/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ב 500
    סגור
  • 32.
    הפילו אותה היום סתם . כיל תעלה חזק .
    כיל 24/09/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גם שישנסקי יקבר. כל נזקי לפיד יעלמו כלא היו נשאר רק דו"ח אדיוטי על מחזור . בסוף יבינו גם את נזקי לפיד לבורסה
    סגור
  • 31.
    צהריים : החוזים על הסנופי והנסדק מידרדרים ואנחנו גם...
    מעופניק 24/09/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדקס פתח באופטימיות אבל החוזים בנסדק כבר חצי אחוז למטה , אחרי שכבר הבוקר היו חצי אחוז למעלה, משמע נפילה של אחוז מירוק לאדום - בקיצור אין אופטימיות כרגע. רק אם הנגידה תוריד ריבית אז הקולים יתאוששו לעשר דקות.
    סגור
  • הדקס בצניחה חופשית ללא מצנח חחחחחח (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    קניתי רציו
    שמואל 24/09/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ב............ 150000 ערך נקוב.
    סגור
  • 29.
    לקראת החג
    גאון 24/09/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרעי חותם רציו לשער 40.
    סגור
  • 28.
    כשאין לי פוטים אני מרגיש לא טוב כאילו שכחתי משהו או שפע
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ת או הרגשה של מוזרה של חסר לי משהו חחחח באמת
    סגור
  • 27.
    תגידו גורביץ לא אמר שבוע שעבר שהדקס והסנופי ובעיקר המעו
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ף ראו תחתית ? חחחחח איזה מוקיון הבנאדם הזה ליצן כבר קטן עליו ליצן עוד מצחיק הוא כבר עבר ממקרה מצחיק למקרה עצוב
    סגור
  • 26.
    אחת משלוש הסדרות שלפנינו הולכת להיות אלימה וקשה מבקש
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עזרה בפענוח איזו סדרה זו אלימה הכוונה תנודה של 200 נקודות מאותה נקודה שתתחיל הסדרה
    סגור
  • מישהו ראה את ציון בסביבה אולי חחחח ? (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשאר להם שבוע הבא 3 ימי מסחר לגרף החודשי אני מפחד שלא
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יברחו איתו ב 3 ימים האלה איזה 10 אחוז למטה והם מסוגלים לזה
    סגור
  • 25.
    כשפוט 1600 לאוקטובר יגיע ל 9400 תחליפו לעליות לכמה ימים (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • גרמניה סופית במפולת צנחיה חופשית בלי מצנח (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 24.
    פוטומדקס
    בעל ניסיון 24/09/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברוח ממנה . אכלתי בה קש. יש שמריצים אותה למעלה ולמטה. היא ריקה מתוכן.
    סגור
  • מניה זבלה
    גרוש בלי גרוש 24/09/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק מניה זבל גם אני אכלתי אותה איתה
    סגור
  • למה ככה
    בוקי 24/09/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבוקר קניתי אותה בשער 229 ומכרתי אחרי שעה בשער 270. מה רע?
    סגור
  • 23.
    פוטומדקס
    מומחה 24/09/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי תוך שבוע המניה בשער 170.
    סגור
  • 22.
    טרמינל 3
    הדוקטור 24/09/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בוקר טוב עם ישראל היקר "הפד" עשה דבר והיפוכו השאיר את הריבית על כנה ובימים הקרובים יבין את גודל הטעות אצלנו היא לא תעשה דבר היום סיכוי גדול שנראה את המעוף 1527 נק עוד מעט מסתיים הגל השני ואז נחזור לעליות אבל בניגוד לשנים קודמות הפעם זה יקח המון זמן וזה יכאב כל פעם קצת ואז התחתית תגיע אולי ב2016 ואולי לא עם ישראל חיי וקיים לעד בהצלחה לכולם יצאתי למלדיבים אתעדכן משם
    סגור
  • דוקטור תגיד אתה עוד מנגן לנו פה על עליות? אמרת 1608 לא
    המסביר הלאומי 24/09/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    10 7
    צדקת עכשיו אתה אומר 1527 וחוזרים לעליות ושוב אני אומר לך אתה לא צודק השוק ירד עודוהרבה מתחת ל 1527 יכול להיות יתקן כלפי מעלה קצת מ 1527 אבל בהחלט לא גמר לרדצ ב 1527 ממש לא ואפילו לא קרוב לשם הרבה יותר עמוק
    סגור
  • לדוקטור
    מאיר 24/09/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אהלן חבר לפני כיפור קראתי מה שכתבת וצדקת ב 80% אבל קשה לקרוא ברוב הזמן ולהבין אותך פרט יותר בבקשה שנבין למה אתה מתכוון תודה
    סגור
  • במה הוא צדק 1608? חחחח מה אתה חי בכוכב פלוטו ? (ל"ת)
    המסביר הלאומי 24/09/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 21.
    נו מונגולואידים אמרתי לכם למטה חזק חכו זה עוד לא נגמר
    המסביר הלאומי 24/09/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 26
    כשתראו 1420 זה יגמר לעת עתה
    סגור
  • למסביר הלאומי
    א 24/09/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    51 1
    1. מי שמך למסביר הלאומי? 2. הפסק להעליב אנשים באשר הם. 3.מה לך ולעם הנחמד שיושב במונגוליה? 4.למילה מונגולואיד יש שתי משמעויות .: א. כינוי לאחד הגזעים הקדומים של האדם. ב. תסמונת הנובעת מטראיזומיה של כרומוזום 21. נא הפסק להשתמש במושג, רק אם אתה מתכוון לאפשרות הראשונה ואז המשך כאוות נפשך. 5.אתה אכן אמרת 1420 וצדקת בחלקו..כיוון שמשם ימשיך חזק מטה ולא כמו שטענת. דבר אחרון: כל הנ"ל לא מתיישב לי עם מעוף ל4600 וג'ובוקיט להיות גוגל. 6. רסן עצמך כיוון שסך הכל אתה בחור חכם ואם אתה רוצה אתה עשוי להיות טוב ונחמד. שנה טובה.
    סגור
  • מונוגולואיד אומר מה שבא לי שנית כלגובוקיט לא אמרה מילה
    המסביר הלאומי הדגול 24/09/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 16
    אחרונה הבורסה לא נסגרת מחר שלישית כל לגבי המעוף 4800 שנינו יודעים שזה היה בשביל כל אלה שצוחקים על המפולת שאני צפיתי כרגיל כדגול שבמשקיעים בישראל עכשיו יש לי רק צחוק לצחוק עלייך ועל גורוביץ חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • חבריקו. חדל קשקשת. אתה חכם וחמוד..קח עצמך בידיים.
    א 24/09/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    53 1
    לגבי 4800. "שנינו יודעים"? אתה אומנם חכם אש. אבל, אל תדע בשמי. ואני חוזר: טענת ב 18.8.15 מספר פעמים ועוד בתאריכים שונים. אז תן כבוד לאחרים וגם לעצמך. אל נא תערבב אותי ואותנו יקירי. קח כיוון ורכב עליו. אל תנסה להחזיק המקל משלושה קצותיו(אולי שניים..לא זוכר בדיוק) ופעם נוספת אני מבקש ודורש. אתה ילד טוב לאעללא..אל תפדח. נ.ב: סתם למידע..לקח לנו בדיוק 7 שניות לדעת מי ומה והיכן יושב הכותב המסביר..ואתה באמת תותח..אז נצל זאת לטובה. וחוץ ..אני קורא בדיוק מה שאתה משדר..ממש די בקלות..איך? יום אחד שניפגש אסביר לך. ועוד אגב: שימך ושם המשפחה שלך מכובדים והגעת ממקום מעולה..אל תפשל ותפדח . ביי בודי.
    סגור
  • אתה מר גורביץ או מי שלא תהיה שם בביז ילדים לידי מה שאני
    המסביר הלאומי 24/09/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 8
    יודע ומבין בבורסה 200 כמוך או כמו גורביץ לא ידעו לגבי שער המפולת צדקתי עם פספוס של 30 נקודות חשבתי יגיע ל 1760 פספוס קטן אבל תקשיב מונגולואיד מטעם ביז אני חוזר ואומר לך שאתה ובורסה ונרות שבת לכו להכין חמין מעכשיו אני גם לא מפרסם את מה שאני יודע שלא תעתיקו אותי מונגולואידים ואני בטוח שאני יודע מי אתה או ממערכת ביז או גורביץ אחד מהשניים מי שלא תהיה לך ללמוד עוד קצת על נרות שבת
    סגור
  • 20.
    גורביץ ירד למחתרת או שיופיע שוב עם החיוך הדבילי שלו
    אורן 24/09/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    16 3
    ויודיע שהתחתית לא החזיקה מעמד ועכשיו כל עליה תהייה לצורך ירידה בכל מקרה יצא פיתה ,תודה לך ולמערכת ביזפורטל ושתהייה לכלנו שנה נפלאה .
    סגור
  • כמו תמיד מה חדש ? התרגלנו אליו אבל טוב שהוא פה ככה נוכל
    המסביר הלאומי 24/09/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לצחוק עליו
    סגור
  • למסביר
    א 24/09/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    71 1
    טוב שהוא פה כי טוב שהוא פה. הפסק לחרחר בלאגנים ומהומות. תן כבוד מינימלי לעמיתך הכותבים ובטח ובטח לאנשי האתר , ולא משנה אם טועים או צודקים. ומה כוונתך הנלוזה:"נוכל לצחוק עליו"? הוא לא חבר שלך(גם לא שלי)ואינו ליצן. תן לו את הכבוד הראוי ודע מה מקומך. שנה טובה.
    סגור
  • כבוד למי? למישהו שכבר מפיל אותנו פעם אחר פעם שילך לעזה
    ציון 24/09/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרג אותנו כבוד עלק בשביל כבוד צריך לעבוד לא לשבת עם חיוך של טמבל ודפים ולהגיד לנו נר עומד נר יורד נר שבת נר מוצאי שבת ורק לטעות עד מתי אין לי שום הערכה למי שרק טועה וגם למסביר הלאומי הצדיק הגדול והמנתח הטוב בישראל
    סגור
  • צריך להקשיב לגורביץ ולפעול הפוך.
    בוגר 2008 24/09/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גורביץ מכנה עצמו מנתח טכני אבל הוא מדבר כסוחר יומי. אחרי 20 שנה במקצוע הוא עדין לא הבין שאסור לנתח את הגרפים היומיים אלה רק את השבועי והחודשי.
    סגור
  • 19.
    תתכוננו להורדת ריבית הנגידה תקפיץ היום את השוק (ל"ת)
    שלמה מעוז 24/09/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    7 49
    סגור
  • ריבית 0 בעולם מה הנגידה שלך תחדש אם תוריד ל 0 ? לא ברור
    המסביר הלאומי 24/09/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לי מאין יגיעו העליות לאורך זמן קפיצה פה ושם יכולה להיות אבל חד משמעי מ פ ו ל ת כל עליה לצורך התרסקות
    סגור
  • למעוז
    מבנה יצוק 24/09/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    50 1
    נו בסדר. תוריד, תעלה, בלי שינוי. מה זה ישפיע בגדול? התנודות הקלות בריבית הן כרגע בטלות בשישים מול גורמים אחרים חזקים ודומיננטים המשפיעים על התזוזות של הכספים.
    סגור
  • הוא א' היום בתגובות או מבנה יצוק או מבנה פלדה.
    פרופ' א100 24/09/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    28 1
    לשלמה היקר. אנו ממש לא מכירים. אבל מכאן , בשם כל ה100, אנו מאחלים לך אושר ובריאות ואריכות ימים. אנו יודעים שאתה אחד המומחים היותר גדולים בארצנו בנושאי כלכלה ולא רק. אנו מאחלים לך עוד הרבה שנים של פעילות יוצרת ומחשבות פוריות על היקום הסובב אותנו. אנו שמחים לראותך כאן מידי פעם...אז...שנה טובה וגמר טוב.(כך נהוג לאחל מיום כיפור עד יום אחרון לסוכות שהוא שמיני עצרת ושמחת תורה.
    סגור
  • הנגידה לא תוריד את הריבית. חבל להטעות.
    כלכלן 24/09/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אין סיבה להורדת ריבית. הדולר והיורו בתהליכי התחזקות. הורדת הריבית רק תתדלק את שוק הדירות.
    סגור
  • במקביל הנגידה תבצע מהלך של הקלה כמותית או
    שלמה מעוז 24/09/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ריבית דיפרנציאלית על משכנתאות המלך הזה ברור מאוד שוק האג"ח יעלה חזק כנ"ל הירידות במעוף ימחקו
    סגור
  • מר שלמה עזוב אותך משטויות
    מבנה פלדה 24/09/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    34 2
    לא מעניין אם הריבית תעלה או תרד, ההשפעה על הכספים היא זניחה. העולם הכלכלי עומד להיכתש. הירידות לא תיפסקנה , נהפוך הוא. לגבי אג"ח המצב מסוכן מאד. הוא מפסיק להיות כרית בטחון . אנשים יזרקו אגחים של כל המדינות לשוק בלי קונים ולא משנה מה השער. יברחו מהכל. לגבי הדפסות של ישראל או הקלה כמותית. מה השטויות הללו שלמה איש יקר? מי יתן למדינה מספיק ניירת להדפיס? האם החבר המלומד ,החכם והעשיר והמנוול טאפירו? מר שלמה , מצב העולם בטטוני. מצבנו קשה הרבה יותר. תקציב הבטחון שגורע מאיתנו עשרות אחוזים ,,יגזול , לצערי , בקרוב את רוב משאבינו אם חפצי חיים אנו. אני חושב שרמי לוי שאמור להגיע ל8000 כדברי כוחותיך..מצבו בהשוואה למדינה הוא טוב אלפי מונים. הוא לא סופר את שופר וויקטורי וכל השאר. בשוך הסערה במקומותינו, תראה כמה גדול הוא ייצא מכל התופת. לצערי, עסקים וחברות רבות לא תישרודנה. שמור על עצמך מר שלמה..אתה איש יקר ומגיע לך הרבה טוב.
    סגור
  • 18.
    חתימה בקרוב מאוד מאוד.
    נעמה 24/09/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרעי חותם.
    סגור
  • 17.
    למי שלא הבין, אנחנו בשוקי דובי צפויות ירידות 30%-50%
    רועי 24/09/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא רק שאנחנו בשוק דובי, האמון בבנקאות הפדרלית ובדולר מתכרסם לאיטו. בפעם הבאה לא יהיה ליהמן בראדרס אלא קריסה של מדינות. קנו זהב ואוכל.
    סגור
  • שוק דובי יורד יותר אגב מה שצצינת זה שוק מימושים לעומת ד
    המסביר הלאומי 24/09/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובי שזה ירידה מתחת לתחתית הקודמת דהיינו מתחת ל 700 בחישוב מהיר 700 זה ירידה של 60 עד 70 אחוז כשתלמד תחזור אליי מסור גם למורה נרות השבת גורביץ
    סגור
  • למה כשאני צעקתי את אותם הדברים לפני חודש המונולואידים
    המסביר הלאומי 24/09/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צחקו עליי? תמיד אמרתי אני הדגול בישראל ואהיה הדגול לעד משום שאני גאון
    סגור
  • 16.
    רציו
    מקורב 24/09/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דרעי עומד לחתום. המראה בטוחה.
    סגור
  • 15.
    קולפלנט - אחרי אדום מגיע ירוק
    משנה 24/09/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תזכרו טוב טוב את מה שאני אומר
    סגור
  • רק לך אני מקשיב
    קונה בזול 24/09/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל פעם קונה בזול מוכר ביוקר
    סגור
  • כרגיל מנשה - אתה פוגע
    עידן 24/09/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סומך עליך לגמרי בעניין קולפלנט. עד היום כל מה שאמרת היה מדוייק.
    סגור
  • 14.
    אתר דיסקונט לא פועל (ל"ת)
    דודו 24/09/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כמה הפקיעה? (ל"ת)
    עמית 24/09/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1543.27 פקיעה (ל"ת)
    טל 24/09/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תודה רבה (ל"ת)
    עמית 24/09/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1543.27 (ל"ת)
    מיכל 24/09/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מגוחכים אתם
    יוני 24/09/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה שהכי תשפיע בירידות החדות היא אופקו שאתם לא מזכירים אותה.
    סגור
  • 11.
    כן פייט שווה 50 מליון בעוד אופקו
    קובו 24/09/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    5 מיליארד דולר כן פייט שווה 300 לפחות ולכן תמשיך בגלל הגיוס והמסלול המהיר
    סגור
  • 10.
    מי לו מבין שהבורסה היא חד כיוונית לרדת
    קולע למטרה 24/09/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רק הפריירים נשארים ונישחקים יום יוםרווח לא תיראו מהר
    סגור
  • 9.
    כן פייט תזנק - אבל למה רק 23%??
    יקי 24/09/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערך המניה בחו"ל שווה 5.24$ = לפחות 2000 אצלנו בארץ... כלומר על המניה לעלות ביותר מ 150% !!!!
    סגור
  • אתה מאלה שאני קורא להם מונגולואידים שבאו לבורסה שלשום
    המסביר הלאומי 24/09/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ןעדיין חושבים שהם מביני על מונגולואיד צעיר תבדוק יחס לא רק שערים אלא גם מניות מונפקות בישראל וארהב הבנת מונגולואיד צעיר ואגב המניה הזאת יום אחד תהיה 0 אז תבדוק או לא אותו דבר התוצאה ידועה מראש
    סגור
  • נו באמת. עדיף שלא תשקיע
    אורי 24/09/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה תפסיד את המכנסיים בסוף. כל מניה בחו"ל שווה 2 בארץ!!!
    סגור
  • 8.
    מגמות השווקים היא מגמת ירידה ברורה,בישראל עדיין לא מפול
    יובי 24/09/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המגמה שהחלה לפני יותר מחודש נמשכת,ויכולה להסתיים רק בעוד מספר חודשים.אני יצאתי מהשוק ביולי,ונמצא רק בשורטים בישראל ארצות הברית וגרמניה
    סגור
  • 7.
    כן פייט הולך לחזק ! (ל"ת)
    מאיר 24/09/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תזהר שלא תישאר מוחלש
    האחד 24/09/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו העדר נכנס , אתה מהעדר ?
    סגור
  • 6.
    אין שום דריכות לגבי הריבית
    לירון 24/09/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הריבית תשאר כמו שהיא. גלא מבין על איזה דריכות מדברים. מספיק סתם להתסיס את השוק.
    סגור
  • 5.
    נפט
    צביקה 24/09/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שהנפט ירד יום רביעי אבל ביום שלישי זינק למעלה סהכ התקזז אז אל על נהיית מניה שמתחילה להיות מנופחת נראה כך
    סגור
  • 4.
    יום חג לפוטים. החוזים בארה"ב גם כן שליליים.
    מעופניק 24/09/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 5
    המסריחעוף ירד אחוז עד שניים למטה. עם זאת, אין שום הצדקה למגמה הזו ואני מניח שגל העליות הרצוף קרוב.
    סגור
  • 3.
    היום ירידות (ל"ת)
    ר.א.י. 24/09/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • נכון..
    לא 24/09/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שטויות.
    סגור
  • 2.
    שלא יגידו כלום על כן פייט את ה30 אחוז היא תעלה
    שירי 24/09/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מזה משנה
    סגור
  • 1.
    אף מילה על כן פייט ? :) (דואלית) (ל"ת)
    גלעד 24/09/2015 07:50
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • אהה...כן . שכחנו - כן פייט מניה מנופחת ! גרועה ומפסידה (ל"ת)
    קח מילים מותק 24/09/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • נדבר כשיהיו תוצאות
    גלעד 24/09/2015 08:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני לא מוכר למרות הרווח העצום. סבלנות
    סגור
  • חכה שם ..ושב על המניה "חלומות פז " יקחו לך את הכסף !!
    גלעד אל תמכור 24/09/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם מניה . מכיר אותה 10 שנים לפחות - אנשים התרוששו והפסידו במניה ים כסף . לא מאמין בגרוש בחברה הזו נקודה .
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות