אילן סיגל, מנכ"ל yes, ירון שגב מנכ״ל RGE ויניב אופיר, מנכ"ל חטיבת הסחר של RGE
אילן סיגל, מנכ"ל yes, ירון שגב מנכ״ל RGE ויניב אופיר, מנכ"ל חטיבת הסחר של RGE

yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+

יס חתמה על הסכם ל-3 שנים עם RGE וטאבולה. שילוב הפרסום יתבצע בהדרגה, ללא פגיעה בתכני ילדים או בתכנים בתשלום

מנדי הניג | (1)
נושאים בכתבה yes אילן סיגל

חברת yes הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת RGE וחברת הפרסום הדיגיטלי טאבולה, שבמסגרתו תחל לשלב פרסום מותאם אישית בפלטפורמות הסטרימינג שלה - yes+ ו-STING+ במהלך 2026. ההסכם נחתם לתקופה של שלוש שנים, עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות.

המהלך מבוצע במודל הדומה לזה שמיושם בשירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט במדינות אחרות, לרבות על ידי חברות בינלאומיות כמו SKY, CANAL+, DIRECTV ונטפליקס. לפי פרטי ההסכם, הפרסום יוצג באופן מוגבל, לפני תחילת הצפייה בלבד לא במהלך השידור עצמו, ולא בתכני ילדים או תכנים בתשלום. yes תאפשר ללקוחות לבחור מסלולים מותאמים, בהתאם לרמת החשיפה הרצויה.

במסגרת ההסכם, חברת yes תמשיך לקבוע את מדיניות הפרסום עצמה, בעוד ש-RGE וטאבולה ינהלו את תהליך המכירה והתפעול מול המפרסמים. פעילות זו תתבצע באמצעות שילוב של טכנולוגיות פרסום דיגיטלי, לרבות פלטפורמות מדידה והתאמה לפי תחומי עניין והרגלי צפייה.

RGE, אחת מקבוצות התקשורת המרכזיות בישראל, מפעילה את חטיבת הסחר האחראית על שירותי פרסום, חסויות, תוכן שיווקי ועוד. הקבוצה מפעילה שורת ערוצי טלוויזיה, בהם ערוצי ספורט (5SPORT, 5PLUS, 5LIVE ועוד), ערוצי ילדים ונוער כמו יויו ולוגי, וערוצי תוכן נוספים. ניהול פעילות הסחר נעשה על ידי יניב אופיר.

טאבולה, הפועלת בזירה הבינלאומית, מתמחה בפרסום מבוסס ביצועים (Performance), ופועלת מחוץ למערכות הפרסום הקלאסיות של רשתות חברתיות או מנועי חיפוש. החברה מספקת למפרסמים פתרונות מדידה רחבי היקף.

הגדלת הכנסות והשקעה בהפקות מקור

לפי ההערכות של yes, ההכנסות שיתקבלו מהפרסום יאפשרו לה להגדיל את ההשקעות בתוכן מקורי ובהפקות ישראליות. ככה מקווים בחברה לפתח מקורות הכנסה נוספים ולהפחית תלות במודל מבוסס מנויים בלבד.

"שילוב פרסום בפלטפורמות הטלוויזיה האינטרנטיות הפך לסטנדרט עולמי, שכן מדובר באחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר בתחום המדיה", אמר אילן סיגל, מנכ"ל yes. "כחברת הטלוויזיה הגדולה בישראל המשדרת על גבי האינטרנט, אנחנו גאים להיות הראשונים שנכנסים לעולם זה עם פתרון שיאפשר ללקוחות לבחור את המסלול המותאם להם ולהמשיך ליהנות מהתכנים, מהשירות שאין שני לו ומחוויית הצפייה הטובה ביותר".

קיראו עוד ב"שוק ההון"

ירון שגב, מנכ"ל קבוצת התקשורת RGE אמר כי: "אנחנו גאים להרחיב את פעילות המסחרית שלנו בראשותו של מנכ"ל חטיבת הסחר, יניב אופיר, ולספק ללקוחותינו שירותים איכותיים נוספים. שיתוף הפעולה הייחודי בין RGE לטאבולה מספק למפרסמים פתרון 360 באמצעות כלים חדשנים וממוקדי קהל. אנחנו מודים ל-yes על האמון והבחירה בחטיבה המסחרית של הקבוצה".



תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אנונימי 09/09/2025 13:35
    הגב לתגובה זו
    רק פיראטי
ריצרד פרנסיס טבע
צילום: סיון פרג'

טבע מגישה בקשה ל‑FDA לזריקה חודשית לסכיזופרניה


החברה מבקשת אישור לשיווק אולנזאפין בהזרקה תת עורית ארוכת טווח, על בסיס ניסוי שלב 3

מנדי הניג |
נושאים בכתבה טבע סכיזופרניה


טבע מדווחת כי הגישה לרשות המזון והתרופות האמריקאית, ה-FDA בקשה לאישור תרופה לאולנזאפין בהזרקה ארוכת טווח, תחת שם הקוד TEV‑749. מדובר בפורמולציה תת עורית שניתנת פעם בחודש למבוגרים עם סכיזופרניה. הבקשה נשענת על תוצאות ניסוי שלב 3 בשם SOLARIS, שכלל מעקב יעילות ובטיחות לאורך שנה, תוך השוואה לטיפול פלצבו בתקופה הראשונית ובהמשך המשך טיפול בקבוצות מינון שונות. לפי החברה, הנתונים הראו שמירה על יעילות קלינית ופרופיל בטיחות דומה לטבליות אולנזאפין הקיימות, וגם סבילות טיפולית שמאפשרת מתן מתמשך.

מדובר בניסיון ממוקד של טבע לבנות לעצמה מעמד יציב בתחום ה‑LAI זריקות ארוכות טווח, שנחשב לאחד המקומות שבהם יש ערך מוסף אמיתי לחברת תרופות: מוצרים מורכבים יותר, חסמי כניסה גבוהים, ותמחור טוב יותר מגנריקה רגילה. זה גם משתלב עם המסר שטבע מנסה להעביר בשנים האחרונות: חיזוק הצינור החדשני, גיוון ההכנסות, ופחות תלות במחזוריות של תחרות על מחירים.

אולנזאפין הוא טיפול ותיק ומרכזי בסכיזופרניה, עם שימוש רחב בעולם בגלל יעילות גבוהה ויכולת לייצב סימפטומים. אבל הטיפול היומי סובל מחיסרון בסיסי: בעיית היענות. סכיזופרניה היא מחלה כרונית עם תקופות רגיעה ונסיגה, ובפועל רבים מהמטופלים מפסיקים טיפול חלקית או לגמרי, מה שמוביל להחמרה ולחזרה לאשפוז. כאן נכנסת הזריקה החודשית, רעיון שמכוון להפחית את הצורך בנטילה יומיומית ולהקטין את הסיכון ל”חורים” בטיפול. אם כי חשוב לזכור שגם זריקה אחת לחודש דורשת מסגרת רפואית יציבה ומעקב, ולכן היא לא פתרון קסם לכל מטופל, אבל עבור אוכלוסייה רחבה היא יכולה לשנות את התמונה.

בטבע מדגישים שהמוצר מיועד לתת מענה לפער מוכר בשוק: חולים שמגיבים טוב לאולנזאפין אבל מתקשים להתמיד בכדורים.



לאחרונה ה-FDA רשות המזון והתרופות האמריקאית אישרה להרחיב את השימוש בתרופה יוזדי (Uzedy) של טבע גם לטיפול בחולי הפרעה דו-קוטבית בגילאי 18 ומעלה. התרופה, שהושקה במאי 2023 ואושרה עד כה רק לטיפול בסכיזופרניה, מציגה כעת פוטנציאל מסחרי רחב בהרבה. יוזדי היא זריקה תת-עורית המבוססת על ריספרידון בתצורת שחרור מושהה, שפותחה בטכנולוגיית SteadyTeq של חברת מדינסל הצרפתית. הטכנולוגיה מאפשרת שחרור מבוקר ואחיד של החומר הפעיל, כך שהשפעתו מתחילה תוך 6-24 שעות מההזרקה ונמשכת כחודש שלם.

האישור החדש מאפשר שימוש ביוזדי כטיפול בודד או בשילוב עם ליתיום או Dyzantil, ופותח בפני טבע שוק של כ-3.4 מיליון אמריקאים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית. המחלה, הידועה גם כמאניה-דיפרסיה, מהווה אתגר טיפולי מורכב בשל התנודתיות הקיצונית במצבים הנפשיים ושיעור ההיענות הנמוך לטיפול מתמשך. הזרקה חודשית כמו יוזדי מפחיתה משמעותית את שיעור ההפסקות בטיפול ובכך מצמצמת את הסיכון להחמרות במצב הנפשי, התקפים, אשפוזים ואף ניסיונות אובדניים. על פי נתוני טבע, 80% מהחולים שעוברים מטיפול אוראלי ליוזדי ממשיכים בטיפול בהצלחה.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

פינרג'י קופצת 7.8% פלסאנמור ב-6%; מגמה מעורבת במדדים

נקסט ויז'ן עולה אחרי הודעה על הזמנה לרכישת מצלמות בהיקף של כ-9.6 מיליון דולר

מערכת ביזפורטל |

  

התנועות במדדים:מדד ת"א 35 0.35%    מדד ת"א 90 -0.28%    מדד ת"א 125 


דולר שקל רציף 0.34%      

BITCOIN 0.18%