ביז 10
צילום: משאטרסטוק

מתמודדים עם הרים של כביסה?

תוכן בחסות |

קלין בוקס: שירות חדשני שיודע להזיז הרים של כביסה וגבעות של גיהוץ...

מכירים את הרגע הזה, שאתם נכנסים הביתה אחרי יום ארוך, ומגלים (שוב) שהכלים נערמו בכיור, הסלון מבורדק והרים של כביסה ממתינים רק לכם... לעניין הכלים מצאנו את המדיח ולעניין הכביסה חלקינו מצאנו שהסבתא היא פתרון נוח וזמין - גם מקפלת וגם עושה בייביסיטר. אך הסטארטאפ החדש קלין בוקס מציע לכם פתרון נוסף ויעיל הרבה יותר!

קלין בוקס - הפתרון המבריק שמסייע לכם להתמודד עם הרים של כביסה וגבעות של גיהוץ

לקלין בוקס יש עמדות לוקרים אוטומטיים הזמינים 24/7 וממוקמים ברחבי הארץ, במקומות עבודה ובמקומות ציבוריים. לכל לוקר ניתן להכניס את הכביסה, הגיהוץ והקיפול, ותוך 24-72 שעות לקבל הכל בחזרה כאשר הבגדים מכובסים, מריחים נפלא, מקופלים יפה או מגוהצים על קולב. מאחורי המיזם החדשני (והמהפכני יש לומר) של קלין בוקס עומד מערך תפעול שלם שאוסף את הבגדים מהארונות למכבסה ודואג לספק לכם שירותי כביסה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

בדרך זו, אפשר "לשכוח" מהכביסה בבית, ופשוט לטפל בה "על הדרך" בדרך לעבודה, בכל שעה, באמצעות הפתרון הזמין, הטכנולוגי והנוח ביותר עבורכם לשירותי כביסה 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע!  

בנוסף לשירות לקוחות זמין, מקצועי וידידותי, השירות החדש והמהפכני הזה מאפשר לכל אחד מאתנו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך לכביסה נקייה, ריחנית, מגוהצת ומקופלת:

  • זמינות מלאה בהתאם ללו"ז שלך – הלוקרים נגישים 24/7 וממוקמים במקומות נוחים כגון בחניון של מקום העבודה.
  • ממשק ידידותי ומתקדם – השימוש בלוקרים מתבצע באמצעות מסך מגע וממשק נוח וידידותי, שיודע גם לשלוח לכם הודעות SMS לטלפון הנייד בכל הנוגע למצב הכביסה וחזרתה ללוקר כאשר היא נקייה.
  • איכות השירות - טיפול איכותי בבגדים באמצעות מפעלי כביסה מובילים בתחומם.
ויתרונות נוספים עליהם תוכלו לקרוא בהרחבה באתר של קלין בוקס.

מייל בוקס - חוסך את התור לקבל החבילות בדואר

קלין בוקס השיקה לאחרונה שירות חדש העונה לשם: "מייל בוקס", במסגרתו ניתן לקבל חבילות ודואר רשום בלוקרים הזמינים של קלין בוקס, וכל זאת מבלי שתדרשו להגיע לסניף הדואר או לנקודת החלוקה הקרובה לביתכם. חלום, לא? אם גם אתם רוכשים מוצרים באונליין, זה הזמן לבדוק איפה בסביבת מגוריכם או עבודתכם תוכלו למצוא את הלוקרים החכמים של קלין בוקס ובמקום שאתם תרדפו אחרי החבילות בנקודות החלוקה השונות הן פשוט ימתינו לכם בלוקר לאיסוף 24/7 מתי שנוח לכם...חלום, כבר אמרנו, לא?

ואם כבר לסגור ת'פינה אז עד הסוף – רכישת מוצרים שונים ישירות בלוקרים

בתקופה הקרובה, קלין בוקס תשיק שירות חדש שבעזרתו תוכלו לקנות מוצרים ישירות בלוקרים, וכרגיל - לעבור ולאסוף אותם "על הדרך" שלכם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלעד הדר
צילום: קרדיט התמונות: אלעד הדר

תביעה קבוצתית נגד אלעד הדר נמחקה בבית המשפט

בדיון שנערך בבית משפט השלום בת"א בתחילת החודש, נדחתה התביעה הקבוצתית שהוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש נגד אלעד הדר וחברת "סקסס" ונפסקו לנתבעים פיצויים בסכום נכבד.

נושאים בכתבה תביעה ייצוגית

קרדיט התמונות: אלעד הדר טענות התובעים

לקראת סוף שנת 2021, 11 לקוחות לשעבר של חברת ייעוץ העסקי "סקסס" הגישו תביעה משותפת נגד החברה ונגד אלעד הדר בטענה שונות שהחברה מתנערת ממילוי תפקידה המלא כחברת ייעוץ עסקי ועושה זו בדרכים לא דרכים. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש אשר איגדו מספר אנשים לצורך קבלת פיצויים בסך 500 אלף שקל. כתב התביעה היה ארוך ונעשה כל ניסיון להראות שחברת "סקסס" פעלה לא כראוי תוך כדי במהלך התביעה הושמעו מקבץ טענות מופרכות, שקריות ולא קשורות נגד אלעד הדר וחברת "סקסס"  שנועדו להסתיר את מטרת התביעה האמיתית, התברר מהר מאד שמתוך ה-11 תובעים כביכול רובם נתבעים שהיו חייבים כסף לאלעד הדר וחברת "סקסס ייעוץ עסקי" בגין שירות שקיבלו ולא שילמו עליו לא זאת ועוד שהיה כבר דיון שדן בניסיון ההתחמקות שלהם לשלם ובית המשפט פסק שהצד עם חברת סקסס ופסק שעליהם לשלם ואילו חלק אחר של הנתבעים הם קובץ בעלי עסקים שחל בעסק שלהם שיפור משמעותי בהכנסות וברווחים ובמקום לשמוח ולשלם את העמלה על הצמיחה ניסו לחמוק ולא לשלם את העמלה, בחלקם מדובר אף בצמיחה של מיליונים, אך במקום לשבח את החברה ולשלם את העמלה הם בחרו לנסות להתחמק מהתשלום וכאשר נתבעו חשבו שאם יזמו תביעה כקבוצתית כנגד סקסס ואלעד הד יוכלו לחמוק מלשלם את העמלה שהוסכם עליה. גלגלי הצדק טוחנים אמנם לאט אבל כבר בדיון הראשון בבית המשפט נזף בעורך הדין אהב כהן שאמור לדעת מתוקף עיסוקו שהחוק מגדיר "מעשה בית דין" כנושא שבין המשפט כבר דן בוא ופסק בו, בנושא שכזה לא ניתן להגיש תביעה נוספת ולא ניתן לדון בו שנית ולכן כבר בדיון המקדמי נמחקו 5 מתוך 11. ככל הנראה אותם נתבעים צורפו כדי לתת נפח כוזב לכמות הלקוחות בתביעה. חרף עובדה זו הם הוטעו ושוכנעו ע"י עורכי דינם לשלם אלפי שקלים כל אחד כדי להגיש תביעה נוספת. מכאן התיק המשיך עם 6 תובעים והשופט נתן להם זמן ראוי לארגן ולהגיש מחדש את טענותיהם לאחר שכמעט חצי מהם התגלו כבר בדיון הראשון כחסרות שחר.  

התיק נמחק ונפסקו לטובת אלעד הדר וסקסס פיצויים בסכום נכבד

לאחר כשנה ואינספור חלופות של מאות עמודים בין הצדדים שבהן נחשפו אט אט העובדות האמיתיות, החליט השופט שלא רק לדחות את תביעה ולמחוק לחלוטין את התיק נגד אלעד הדר וחברת "סקסס", אלא גם לפסוק תשלום פיצויים בסכום נכבד לנתבעים.