"לקוח ששואל אותי עד מתי אנחנו ביחד, אני עונה לו: 'לנצח'"

זיו וולף | (1)

בשמת שערי בלוך. צילום: Q Elite Beauty

בשמת שערי בלוך. צילום: Q Elite Beauty 

שם: בשמת שערי בלוך

תפקיד: בעלים, מתכננת פנסיונית ופיננסית

מקום מגורים: מודיעין

מצב משפחתי: נשואה + 3

השכלה אקדמית ומקצועית: כלכלנית, תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במסים, רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר, תעודת הסמכה בניהול כלכלת המשפחה

ניסיון תעסוקתי: בנק הפועלים, הפניקס, אלטשולר שחם - 15 שנים כשכירה

בשמת שערי בלוך מאמינה ש"אם תעשה טוב, טוב יחזור אליך", וזה עובד לה. בראיון לביזפורטל היא מסבירה איך היא מדברת עם לקוחות בגובה העיניים, כיצד הצליחה לעזור ללקוחה בשעתה הקשה, ולמה היא מעדיפה להגשים חלומות קטנים. 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכל 24/02/2024 17:03
    הגב לתגובה זו
    תודה רבה . את מהממת ואני מאמינה בדרך שלך ובמה שאת עושה
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".