"בקטנה": חסות לקיקבוקסרית, ותקציבי יח"צ חדשים
יוליה סצ'קוב (צילום עצמי)
חברת הקוסמטיקה המקצועית מעבדות GIGI תעניק חסות שנתית לקיקבוקסרית הישראלית יוליה סצ'קוב. במסגרת החסות, תקבל סצ'קוב כספי תמיכה מידי חודש למימון אימונים ונסיעות לשנים הקרובות.
סצ'קוב בת ה-23, היא חלק מענף הקיקבוקס שמתפתח בישראל בצורה מרשימה. היא עצמה זכתה באליפות העולם בקיקבוקס לנשים במשקל עד 48 ק"ג. ב-2017 זכתה בפרס הספורטאית הצעירה של השנה בטקס פרסי הספורט הישראלי מטעם משרד התרבות והספורט.
חיים זר, סמנכ"ל מעבדות GIGI, מסר: "אנו רואים חשיבות רבה בהצלחת ספורטאיות ישראליות ומתרגשים לצרף את סצ'קוב למשפחת מעבדות GIGI, לסייע לה, לתמוך וללוות אותה בהגשמת חלומה בארץ ובעולם, ולקנות לה זמן פנוי וראש שקט באימונים".
***
תקציב חדש למשרדו של יועץ התקשורת רוני גבריאל שדה - של עמותת סאנרייז ישראל. גבריאל שדה ינהל את יחסי הציבור עבור פעילותה בארץ של העמותה ששמה לה למטרה לעזור ולספק מענה הוליסטי לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן ובני משפחותיהם, בדגש על מסגרת חברתית וחוויות ילדות. סאנרייז ישראל שהוקמה ב-2010, פועלת כל השנה במגוון מחלקות אונקולוגיות בבתי חולים וכן מפעילה קייטנות ייעודיות בחופשות האביב והקיץ, המיועדות לילדים בני 3.5 עד 17 המתמודדים עם מחלת הסרטן ומזמינה אותם להשתתף במגוון פעילויות יחד עם האחים והאחיות שלהם.
רוני גבריאל שדה מסר: "עשייה חברתית היא הלב של החברה הישראלית וזכות עבורי לפעול לקידומה. עמותת סאנרייז ישראל יודעת ללוות ברגישות משפחות המתמודדות עם האתגרים הגדולים ביותר של החיים והיא עושה זאת מתוך ערכים של שליחות, אהבת האדם וקידום שוויון הזדמנויות בחברה שלנו".
***
משרד היח"צ הירושלמי "רוח גבית" בבעלות ליעד רוח, התחיל לייצג את חברת "כרמל ברי" מבית קבוצת אמפא. מדובר בחברת בת של המותג הנוסטלגי המזוהה עם פירות הארץ, "כרמל", שמפתח, מטפח ומגדל זנים ייחודיים של פירות יער. "כרמל ברי" מגדלים ומשווקים לקהל הצרכנים הישראלי אוכמניות, תותי שדה, פטל, דובדבנים ועוד.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
קבוצת אמפא בבעלות שלומי פוגל ומשפחת נקש, רכשה ב-2016 את המותג "כרמל אגרקסקו", מתוך חזון לשקם את החקלאות הישראלית ולהוכיח שחקלאות יכולה לשגשג.
משרד "רוח גבית" הוקם ב-2012 ועוסק בתחומים שונים בהם קולינריה ומסעדנות, ספורט, תרבות, לייף-סטייל, אדריכלות ועיצוב, מדיה, קמעונאות, תיירות ונופש ועוד.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.