נטע הר-לב תקבל את תקציב היח"צ של יינות ביתן
אחרי שנתיים שבהן טופל במשרד שלום-תל אביב, תקציב יחסי הציבור של קבוצת יינות ביתן, הכוללת את רשתות המזון והשיווק יינות ביתן ומגה, יטופל אצל נטע הר-לב יחסי ציבור. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה תקשורתית, תקשור שוטף וטיפול רציף בעניין הגובר ברשת.
נטע הר-לב יחסי ציבור ותקשורת הינו משרד צעיר הכולל שלוש מחלקות: מחלקת צרכנות וקמעונאות, מחלקת אופנה וקוסמטיקה ומחלקת ייצוג וטאלנטים. בין לקוחות המשרד נמנים חברת פרטנר, קבוצת דנשר, רשת הביוטי אפריל, חברת המשחקים קודקוד, משרד הפרסום לבני נוער teenk, קבוצת סברס, סוכנות רוברטו ועוד.
- 6.דירה=קורת גג 24/01/2020 10:38הגב לתגובה זודירה=קורת גג,היא צורך בסיסי של האדם
- 5.נטע אם ככה את נראית במציאות אני מתחתן איתך (ל"ת)אורן 23/01/2020 10:11הגב לתגובה זו
- 4.ג'וני חסון 23/01/2020 08:42הגב לתגובה זווהמשרד הקודם מסרב להמשיך לעבוד בחינם.
- 3.ריקי ברוך 23/01/2020 07:47הגב לתגובה זוהרשת זקוקה להרבה מזומנים. חטא הגאווה לרכוש ולרכוש לרצות להיות הכי גדול.
- 2.ואו ! שאפו לנטע (ל"ת)אורן 22/01/2020 23:14הגב לתגובה זו
- 1.תותחית. תעשה עבודה יותר טובה "מהגדולים" (ל"ת)עדי 22/01/2020 21:14הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
