סוף שנה בפועלים: יוצא בקמפיין 'דוד משה' ו"שביל העסקים"
בנק הפועלים "סוגר את השנה" עם מהלך ממוקד לבעלי העסקים, רגע לפני שהשנה מסתיימת והניירת מתחילה להצטבר. תחת הפנייה שלו לעסקים קטנים ובינוניים הנמצאים בתהליכי התרחבות וצמיחה, הבנק יוצא בקמפיין משולב שבו פרסומת שעלתה אמש לאוויר וממחישה באופן מדויק ובגובה העיניים את כל "ההפתעות" שמחכות לכל בעל עסק, אפילו לחקלאי פשוט, בסוף השנה.
שיר הנושא של הקמפיין מציג את החקלאי כשברקע שיר הילדים המוכר "החווה של הדוד משה", מבוצע ע"י אריק סיני ואבי סינגולדה. בעודו עומד גאה בלבו של השדה, תחת השמים הכחולים ואור השמש, מתחילים להיבנות סביב החקלאי קירות ותקרה ובין רגע הוא מוצא את עצמו במשרד מואר בפלורסנטים והשיר ברקע מונה את רשימת המטלות לסוף השנה כגון ספירת מלאי, חידוש חוזה השכירות, מסים וכו' כשכל משפט מסתיים בשורה החוזרת "וואי וואי וואי".
הפרסומת היא חלק ממהלך גדול יותר שיכלול גם קמפיין שילוט בכיכובם של לקוחות עסקיים של הבנק ויוזמה חדשה תחת השם "שביל העסקים של ישראל" - אירועים והרצאות לאורכה של המדינה בהובלת "המרכז לצמיחה פיננסית" של הבנק.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, רונן שטיין: "כחלק מהמובילות של הבנק בסקטור העסקי, ובהמשך למהלכים בשנים האחרונות שניכסו לבנק את מגזר העסקים הקטנים בישראל, הבנק פונה ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים הנמצאים בצמיחה ובהתרחבות ומלווה אותם בתהליכים אלו".
"לטובת הקמפיין בחרנו בשיר שמוכר לכל ישראלי, המספר סיפור של עסק - החווה של דוד משה", אומר אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק ופרסום בבנק. "במסגרת המהלך, נציג גם דילמות של עסקים בכלי תוכן ודיגיטל, עם עצות מהבנקאים של בנק הפועלים ושל המרכז לצמיחה פיננסית".
בנוסף, יוצגו בקמפיין לקוחות עסקיים של הבנק, בהם אלי באשר, "רשת מעדניות באשר פרומדרי"; שירה שחם, "מאפית בר לחם"; אלון מזרחי, "מומדיה סחר ושיווק" ואור חנוכה, "מעדניית חוות נעמי". בעל עסקים נוסף שיופיע בקמפיין הוא עובדיה הדאיה, יזם בעל מוגבלות מר"ג. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אדלר חומסקי.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
בהמשך החודש הבנק ייצא במהלך "שביל העסקים של ישראל", במסגרתו ייערך מסע של חודש לאורך יישובי ישראל שייפתח ביישובי עוטף עזה ו"יציג את מגוון העסקים בישראל, והפסיפס האנושי המתלווה לו". המהלך יסתיים בקריאה לרכישה ביום העסקים הקטנים ה-6.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות – אלעד הרמל
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
מנהלי קריאטיב –אסא קרן ויונתן טייטל
קופירייטר – איתי אלטרץ
ארטדיירקטור – איילת אראל-גורג'ס ,יוסי אבן קמה, שלומי אפרת, ועדן מוסרי
מנהלת לקוחות – מיכל יצחקי
תקציבאיות – רוני טריכטר וליאור רחמים
מפיקה- ליאור שוויקי
מנהלת טראפיק- גלית סימן טוב והצוות
סטודיו ביצוע – סמדר מחט והצוות
קריאיטיב דיגיטל – עידן צחר, יוריץ איב, עידן מרלי, אלברטין בלס ואיתן גפן
מדיה – נטלי קינן, עינת מוניס, מעין דוד וזינה ניאזוב
אינטרקשן – רותם פלה, אביעד קירמאיר, לירן שאול, פנינה ספרינגר, תובל שולדנריין , דניאל פלדמן, ערן מונד, מאיה אלרון, ערן אלדד
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה- מיאלמה
בית פוסט – גרוויטי
עיבוד מוזיקלי- תומר בירן
שירה- אריק סיני
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
