סוף שנה בפועלים: יוצא בקמפיין 'דוד משה' ו"שביל העסקים"
בנק הפועלים "סוגר את השנה" עם מהלך ממוקד לבעלי העסקים, רגע לפני שהשנה מסתיימת והניירת מתחילה להצטבר. תחת הפנייה שלו לעסקים קטנים ובינוניים הנמצאים בתהליכי התרחבות וצמיחה, הבנק יוצא בקמפיין משולב שבו פרסומת שעלתה אמש לאוויר וממחישה באופן מדויק ובגובה העיניים את כל "ההפתעות" שמחכות לכל בעל עסק, אפילו לחקלאי פשוט, בסוף השנה.
שיר הנושא של הקמפיין מציג את החקלאי כשברקע שיר הילדים המוכר "החווה של הדוד משה", מבוצע ע"י אריק סיני ואבי סינגולדה. בעודו עומד גאה בלבו של השדה, תחת השמים הכחולים ואור השמש, מתחילים להיבנות סביב החקלאי קירות ותקרה ובין רגע הוא מוצא את עצמו במשרד מואר בפלורסנטים והשיר ברקע מונה את רשימת המטלות לסוף השנה כגון ספירת מלאי, חידוש חוזה השכירות, מסים וכו' כשכל משפט מסתיים בשורה החוזרת "וואי וואי וואי".
הפרסומת היא חלק ממהלך גדול יותר שיכלול גם קמפיין שילוט בכיכובם של לקוחות עסקיים של הבנק ויוזמה חדשה תחת השם "שביל העסקים של ישראל" - אירועים והרצאות לאורכה של המדינה בהובלת "המרכז לצמיחה פיננסית" של הבנק.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, רונן שטיין: "כחלק מהמובילות של הבנק בסקטור העסקי, ובהמשך למהלכים בשנים האחרונות שניכסו לבנק את מגזר העסקים הקטנים בישראל, הבנק פונה ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים הנמצאים בצמיחה ובהתרחבות ומלווה אותם בתהליכים אלו".
"לטובת הקמפיין בחרנו בשיר שמוכר לכל ישראלי, המספר סיפור של עסק - החווה של דוד משה", אומר אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק ופרסום בבנק. "במסגרת המהלך, נציג גם דילמות של עסקים בכלי תוכן ודיגיטל, עם עצות מהבנקאים של בנק הפועלים ושל המרכז לצמיחה פיננסית".
בנוסף, יוצגו בקמפיין לקוחות עסקיים של הבנק, בהם אלי באשר, "רשת מעדניות באשר פרומדרי"; שירה שחם, "מאפית בר לחם"; אלון מזרחי, "מומדיה סחר ושיווק" ואור חנוכה, "מעדניית חוות נעמי". בעל עסקים נוסף שיופיע בקמפיין הוא עובדיה הדאיה, יזם בעל מוגבלות מר"ג. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אדלר חומסקי.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
בהמשך החודש הבנק ייצא במהלך "שביל העסקים של ישראל", במסגרתו ייערך מסע של חודש לאורך יישובי ישראל שייפתח ביישובי עוטף עזה ו"יציג את מגוון העסקים בישראל, והפסיפס האנושי המתלווה לו". המהלך יסתיים בקריאה לרכישה ביום העסקים הקטנים ה-6.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות – אלעד הרמל
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
מנהלי קריאטיב –אסא קרן ויונתן טייטל
קופירייטר – איתי אלטרץ
ארטדיירקטור – איילת אראל-גורג'ס ,יוסי אבן קמה, שלומי אפרת, ועדן מוסרי
מנהלת לקוחות – מיכל יצחקי
תקציבאיות – רוני טריכטר וליאור רחמים
מפיקה- ליאור שוויקי
מנהלת טראפיק- גלית סימן טוב והצוות
סטודיו ביצוע – סמדר מחט והצוות
קריאיטיב דיגיטל – עידן צחר, יוריץ איב, עידן מרלי, אלברטין בלס ואיתן גפן
מדיה – נטלי קינן, עינת מוניס, מעין דוד וזינה ניאזוב
אינטרקשן – רותם פלה, אביעד קירמאיר, לירן שאול, פנינה ספרינגר, תובל שולדנריין , דניאל פלדמן, ערן מונד, מאיה אלרון, ערן אלדד
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה- מיאלמה
בית פוסט – גרוויטי
עיבוד מוזיקלי- תומר בירן
שירה- אריק סיני

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.