סוף שנה בפועלים: יוצא בקמפיין 'דוד משה' ו"שביל העסקים"
בנק הפועלים "סוגר את השנה" עם מהלך ממוקד לבעלי העסקים, רגע לפני שהשנה מסתיימת והניירת מתחילה להצטבר. תחת הפנייה שלו לעסקים קטנים ובינוניים הנמצאים בתהליכי התרחבות וצמיחה, הבנק יוצא בקמפיין משולב שבו פרסומת שעלתה אמש לאוויר וממחישה באופן מדויק ובגובה העיניים את כל "ההפתעות" שמחכות לכל בעל עסק, אפילו לחקלאי פשוט, בסוף השנה.
שיר הנושא של הקמפיין מציג את החקלאי כשברקע שיר הילדים המוכר "החווה של הדוד משה", מבוצע ע"י אריק סיני ואבי סינגולדה. בעודו עומד גאה בלבו של השדה, תחת השמים הכחולים ואור השמש, מתחילים להיבנות סביב החקלאי קירות ותקרה ובין רגע הוא מוצא את עצמו במשרד מואר בפלורסנטים והשיר ברקע מונה את רשימת המטלות לסוף השנה כגון ספירת מלאי, חידוש חוזה השכירות, מסים וכו' כשכל משפט מסתיים בשורה החוזרת "וואי וואי וואי".
הפרסומת היא חלק ממהלך גדול יותר שיכלול גם קמפיין שילוט בכיכובם של לקוחות עסקיים של הבנק ויוזמה חדשה תחת השם "שביל העסקים של ישראל" - אירועים והרצאות לאורכה של המדינה בהובלת "המרכז לצמיחה פיננסית" של הבנק.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, רונן שטיין: "כחלק מהמובילות של הבנק בסקטור העסקי, ובהמשך למהלכים בשנים האחרונות שניכסו לבנק את מגזר העסקים הקטנים בישראל, הבנק פונה ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים הנמצאים בצמיחה ובהתרחבות ומלווה אותם בתהליכים אלו".
"לטובת הקמפיין בחרנו בשיר שמוכר לכל ישראלי, המספר סיפור של עסק - החווה של דוד משה", אומר אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק ופרסום בבנק. "במסגרת המהלך, נציג גם דילמות של עסקים בכלי תוכן ודיגיטל, עם עצות מהבנקאים של בנק הפועלים ושל המרכז לצמיחה פיננסית".
בנוסף, יוצגו בקמפיין לקוחות עסקיים של הבנק, בהם אלי באשר, "רשת מעדניות באשר פרומדרי"; שירה שחם, "מאפית בר לחם"; אלון מזרחי, "מומדיה סחר ושיווק" ואור חנוכה, "מעדניית חוות נעמי". בעל עסקים נוסף שיופיע בקמפיין הוא עובדיה הדאיה, יזם בעל מוגבלות מר"ג. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אדלר חומסקי.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
בהמשך החודש הבנק ייצא במהלך "שביל העסקים של ישראל", במסגרתו ייערך מסע של חודש לאורך יישובי ישראל שייפתח ביישובי עוטף עזה ו"יציג את מגוון העסקים בישראל, והפסיפס האנושי המתלווה לו". המהלך יסתיים בקריאה לרכישה ביום העסקים הקטנים ה-6.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות – אלעד הרמל
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
מנהלי קריאטיב –אסא קרן ויונתן טייטל
קופירייטר – איתי אלטרץ
ארטדיירקטור – איילת אראל-גורג'ס ,יוסי אבן קמה, שלומי אפרת, ועדן מוסרי
מנהלת לקוחות – מיכל יצחקי
תקציבאיות – רוני טריכטר וליאור רחמים
מפיקה- ליאור שוויקי
מנהלת טראפיק- גלית סימן טוב והצוות
סטודיו ביצוע – סמדר מחט והצוות
קריאיטיב דיגיטל – עידן צחר, יוריץ איב, עידן מרלי, אלברטין בלס ואיתן גפן
מדיה – נטלי קינן, עינת מוניס, מעין דוד וזינה ניאזוב
אינטרקשן – רותם פלה, אביעד קירמאיר, לירן שאול, פנינה ספרינגר, תובל שולדנריין , דניאל פלדמן, ערן מונד, מאיה אלרון, ערן אלדד
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה- מיאלמה
בית פוסט – גרוויטי
עיבוד מוזיקלי- תומר בירן
שירה- אריק סיני
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
